26-02-2014, 18:29 PM
Jah, raske on Moskvitšile tänapäeva autode seast väärilist vastast leida, mis oleks kasutamisvõimaluste poolest niivõrd mitmekülgne, mahutades vajadusel kaupa C1 kat. veoauto jagu ja samal ajal rahvast D1 kat. bussi jagu (ema, isa, 5 last, hundikoer ja mõlemad ämmad mahuvad vajadusel lahedalt pardale). Ja mis peamine, selle kõige juures kütusekuluga mitte üle 20l/100km. Kes on elusat Moskvitši oma silmaga näinud, saab kohe aru, et algselt oli MZMA konstruktoritel plaanis varustada seda marki autod individuaalaiapidajate elu hõlbustamiseks veel ka tagumise rippsüsteemi ja jõuvõtuvõlliga. Viimase jaoks tarvilik auk oli auto tagaossa juba valmis tehtud, siis aga selgus, et antud viisaastaku jõuvõtuvõllide fond oli juba traktoritehaste vahel laiali jagatud. Et head auku mitte raisku lasta, korraldati tehases ajurünnak, mille käigus tehase öövalvur, keegi Ivanov, esitas ratsionaliseerimisettepaneku organiseerida antud augu kaudu kütusepaagi täitmine. Ratsionaliseerimisettepanek läks läbi, Ivanov sai 25 rubla preemiat, üliraske joobe, maoloputuse, 3 päeva aresti, tehase direktorilt valju noomituse ja naiselt taignarulliga vastu juba niigi valutavat pead.
Puruks ja pool pööret tagasi!