22-06-2014, 17:55 PM
(22-06-2014, 00:05 AM)hulgus Kirjutas: Ehk on paljud kuulnud-lugenud ajatut lugu naiste-meeste õlivahetuse erinevustest.
Aga alljärgnev on tänasest ja elust enesest, ehk kuidas vahetada rattalaagrit Leedu moodi.
Sul on pühapäeva õhtul auto katki kuskil seitsme mäe ja mere taga, ca atlandi ookeani kaldal, näituseks rattalaager.
Kuidas tegeleks sellega valged inimesed:
Võtavad toru ja helistavad esindusele. Tõenäoselt 24h jooksul on asi korras, jätkab tööd ja teenib raha.
Maksma läheks esinduse arve (mis on N% kallim kui siinpool merd), ühe seisupäeva ja 24h majutust toitlustust 1-le.
Aga sõbraliku vennasvabariigi firma nii madalale ei lange.
Auto on katki, lonkab 60km kuidagi parklani ja väsib lõplikult.
Juht ostab 6.paki õlut (170 kohalikku raha) ja jääb ständ-bai.
Kodus koguneb komisjon, mis otsustab merede taha välja saata 2 liikmelise operatiivgrupi, koos uue rattalaagriga.
Neljapäeval saabub teade, et op.grupp on edukalt laevas, koos rattalaagri, kuvalda ja kellegi emaga.
Juht ostab 5-da 6-paki.
Reedel saabub teade, et op. grupp maabus edukalt, alustas 1000km rännakut ja maabub laupäeval.
Juht sööb makarone, ...kuivalt.
Laupäeva õhtuks on kindel, et vana rattalaager keeldub oma kohalt lahkumast, hoolimata kuvaldast ja palvetest kellegi ema poole.
Op.grupp võtab vastu otsuse väärikalt taanduda, võttes kaasa 1/4 esisillast, kõhnaks jäänud juhi ja uhiuue rattalaagri.
eelnev põhines faktidel, edasi järgnevad vaid spekulatsioonid.
Pühapäeva õhtuks on op.grupp juba kolmeliikmelisena sooritanud eduka 1000km taktikalise taandumise sadamasse, kus pole veel kindel kas pileteid (a´100€) ikka on saadaval.
Laevas maanduvad kogunenud pinged, v.a. esisillast ja op.grupp võtab neljakordse 6-paki, ... mitu korda.
Esmaspäeva õhtuks on 1/4 esisillast koos saatjaskonnaga heal juhul jõudnud koju, ca 400km sadamast, kus osav sepp veel suurema kuvalda ja karmimate sõnade abil, suudab asendada laagri.
Op.grupp alustab järjekordset 400km rännakut laevale, maabub kolmapäeval ja saabub neljapäeval peale 1000km läbimist katkise auto juurde, kus selgub, et 1/4 esisillast keeldub ühendumast ülejäänuga, sest keegi on kuvaldaga käändtelje poldi laperguseks tagunud, rummul keere maas vms.
Lisaks selgub, et pikkade rännakute käigus on kaotsi läinud juht, kes tegelikult vandus juba nädal varem, et !"#¤%&/@€$£"#¤%!!!
op. grupp võtab kaasa mida iganes ja taandub väärikalt...?
kulud kokku?
Võin öelda, et sellised ettevõtmised toimuvad ja Eestis. Juht istus 4 päeva tee ääres koormaga kuni Eestist tulid pomo ja luksepp rattalaagrit vahetama. Raha hiljem nende 4 seisupäeva eest ei saanud, põhjendus oli, et juht ei teinud ju mitte midagi. Või teine juhtum kui juht vahetas 25c külmas veoauto sidurit. Nädal aega. Auto seisis ja juht tahtis palka ka. Teeninduses oleks see 7-8 h töö olnud.