07-12-2017, 19:51 PM
Laen sõbralikust foorumist, miskipärast platseerus kustutatud postituste hulgas. Keelekasutus üsna vaba muidugi...
eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma DOHC opelile oleks vaja tiba
powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi
taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt
seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib,
arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa
asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele
idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim olema.
siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske
vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik
kenasti siledaks poleerima sealt seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ?
idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi
klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem
veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett ka
juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja "räme sõim", mingi 4 minca
käiasin ennem kui läks ja vittu ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk
puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis
te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka
aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto putsi ve ?
eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma DOHC opelile oleks vaja tiba
powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi
taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt
seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib,
arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa
asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele
idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim olema.
siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske
vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik
kenasti siledaks poleerima sealt seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ?
idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi
klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem
veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett ka
juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja "räme sõim", mingi 4 minca
käiasin ennem kui läks ja vittu ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk
puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis
te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka
aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto putsi ve ?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.