Turuplatsist
#1

Teema selline, et vanasti oli turuplats uunikum autohuvilistele aga nüüd on seal väga palju tsikli huvilisi, kuigu tsiklitele on ju oma foorumSmile Kas ei võiks minna vanu radu, et turuplatsil oleks endiselt vanad autod?

Kirjutage, mis teie arvateSmile Võib-olla ma eksinSmile
Vasta
#2

Sõiduki rataste arv ei ole oluline!
Ja niikaua kui igasugused selgelt mitteuunikumide, nagu poisikeste tehtavad igasugused deltade ja minide (võibolla välja arvatud esimese põlvkonna jäiga tagaotsaga mini, kui see on tehasekorras) ostu ja müügi kuulutused koheselt (soovitavalt koos postituse teinud kasutajaga) modede poolt likvideeritakse , on kõik korras. Selline pisiasi, kui mõne kauba pikas vanasõiduki osade nimekirjas on mõni üksik uuem asi kah sees, ei tohiks küll eriti kedagi häirida.
Vasta
#3

enne oli parem
Vasta
#4

Turuplatsi eesmärk ei ole olla hea ega parem, kes soovib head ja paremat teenust see kasutagu näiteks Kuldset Börsi või varuosa24.ee.
Vasta
#5

Isiklikult pakuks välja, et pealehel võiks olla kaks põhilist teemat, autod ja mootorattad. Lisaks siis vabateema jne. Nii autodel, kui ka mootoratastel võiks siis olla eraldi oma allteemad, milles on tehniline, uunikum jne, vastavalt siis välja kujunenule. Tegelikult pole ju ka praegusel süsteemil viga midagi, kuid sellisel juhul oleks need kaks suhteliselt erinevat asja selgepiirilisemad.
Vasta
#6

kooma Kirjutas:Isiklikult pakuks välja, et pealehel võiks olla kaks põhilist teemat, autod ja mootorattad.

Mulle meeldib praegune süsteem rohkem.

1. On olemas veel jalgrattad (näiteks minu tagasihoidlikuse kogusse on viimase 21 aastaga selliseid vanakesi üle 80 kogunenud).
2. On olemas trammid, rongid jms vanatehnika, mis on ka austust väärt.

Jaotus autod/mootorrattad ei jäta nende jaoks sobivat kohta.

Ja niikuinii olen ma surmkindel, et enamik foorumlasi vaatab siit päev/paar eemal olnuna vähemnalt pealkirjade tasemel kõik uued postitused üle. Mina vähemalt viimased paar aastat.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Ega tegelikult õiget liigitust ei saagi olla. Sest kui liigitada näiteks rataste arvu järgi jagades (kuni kolm ja neli ning enam) hakkaksid kisama Relianti mehed kuna nende aretis on vaieldamatult auto, mitte mootoratas. Lisaks on probleem veel roomikuid kasutatavate masinatega jne, jne, jne. Ise olen tegelikult praeguse süsteemiga täiesti rahul. Ja see, et turuplatsil on nüüd ka mootorattad, vajab lihtsalt harjumist. Selles suhtes nõustun Valdoga täiesti, et nagunii loed kõik uued pealkirjad AMFi tulles läbi.
Vasta
#8

Mis kasu on reeglitest ja uuendustest ja ost-müük likvideerimisest ning konkreetselt ainult unicumidele mõeldud turuplatsi loomisest... kui seal olevaid teemasse sobimatuid läbukuulutusi, a\'la müüa deltra raam, sealt koheselt nagunii ei kustutata... see annab ju ainult julgust uutele läbustajatele...
Vasta
#9

Ja vähe sellest, sarnased teemad tekivad nüüd ka tehnilistesse alajaotustesse.
Vasta
#10

Minumeelest oli natuke jama see ,et likvideeriti alguses kogu see Ostu-Müügi temaatika, nüüd juba pannakse ostu kuulutusi igalepoole kuhu saab ,sest mujale pole ju panna. Turuplats on liiga kirjuks läind ja ei leia enam õiget asja üles. Oleks pidnaud hakkama lihtsalt tähtaegselt ostu-müügi kuulutusi kustutama nagu teistes foorumites enamasti on.
Vasta
#11

Jah, moderaatorid peavad muidugi oma vabast ajast turuplatsi haldamise ja korrastamisega tegelema, et igasugu isehakanud ärikad saaks võimalikult sujuvalt oma kola maha lükatud.

Saage palun aru, keegi ei viitsi päevad läbi Saalomoni mängida ja PS-i kaudu 25le tegelasele päevas seletada, miks mingi konkreetne kola pole vanatehnika. Niipalju seda tööd tehakse, kui kedagi parasjagu häirima juhtub ja kõik.

Eks see turuplats on tahes-tahtmata keskmise foorumikülastaja nägu, nagu kogu muu foorumgi, midagi pole teha.

Samas on foorumi laiemaks eesmärgiks siiski eestikeelse (oskus)teabe vahetamine ja koondamine ning klassikalise ning vanatehnika huviliste koondamine. Nagu sada tuhat korda mainitud on, see turuplats ei ole foorumi primaarsete osade hulgas, vaid lihtsalt üks lisavidin. Kui soovite tippteenindust, minge Börsi või varuosa24.ee. Kui viimases midagi ei meeldi, elage Svensonil seljas, küll siis parandatakse. Nende netikeskkondade esmane eesmärk ongi kuulutuste võimalikult mugav edastamine ja seal töötavad inimesed täiskohaga, et asja võimalikult paremaks teha. Miks peaks vabatahtlikel baseeruv automoto foorum nendega võistlema hakkama? Keskendume parem sellele, mis on foorumi peamine eesmärk, milles meie parimad oleme.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne