Mis arvate tsiklist K-650?
#1

Kas tasub masinat taastada ja kuidas mootor on, kas sõitu ka kannatab-mõned räägivad, et mootor pole töökindel? pildid www.pilt.ee/Gaz-67

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#2

Kui sa mõtled dneprit taastada sõidukõlbulikuks, siis tasub see ära küll. Originaalsuse tagaajamine antud isendi puhul on suhteliselt kallis (loe: mõtetu). Mootor on tal vastupidav küll, niikaua kuni sa seda korralikult hoiad ja paarutama ei hakka. Mõni eesti motomees on kv dnepriga isegi Nordkapis ära käinud. Kui sa tahad omale külgvankriga mootorratast, millega kalal käia, siis sobib dnepr hästi. Igapäevaseks liiklemiseks kasuta lääne masinat.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

Motikas jah mõeldud suvel metsavahel matkamiseks

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#4

Piltide järgi otsustades tasub igal juhul uuesti sõitma panna.Tegelen sama rattaga,kuid minu oma seisukord paistab hulke hullem olema--paberiks roostetanud taga porilaud ja jalgate tuulekaitsmed samuti korvi olematu põhi ja iste,mootoris käigukastis ja tifris asetsenud vee tõttu--täielik pinnalaotus ees ootamas.kõik see pika kuuse all seismise tagajärg.Ja sõitma tasub teda juba kas või sellepärast panna,et tänavapildis on K650 oma algses olekus(pean silmas ümber ehitamatta seisus)suhteliselt vähe järel.Ja kui juba sõitma saad,siis ajapikku on ju alati võimalus teda originaali lähedasemaks teha.Iseasi kas see on eesmärk omaette.


Lugupidamisega Lune
Vasta
#5

Oma müristajaga (`69) olen ~10000 km läbinud, probleeme on olnud gaasijaotusmehanismi detailide õlitusega. Mõtlen siin nookurite telgi ja teisi sarnaseid \"kaugeid\" punkte. Kihutaja mees pole olnud, korviga 60 km/h, soolona ja kiirema peaülekandega ...80 km/h. Olen rahul küll.
Taastaksin K-650 just jonni tõttu, kuna Urale peetakse paremaks/kiiremaks/võimsamaks.
Vasta
#6

Ega üks Emm saa olla vähem töökindel kui teine Emm, sama asja analoog BMW on muidugi kvaliteetsemalt teostatud aga sinna pole midagi parata. Kõik sõltub muidugi konkreetse isendi senisest hooldusest ja kvaliteedist.
Sellisele tsiklile peaks leiduma ka veel kõige rohkem varuosi. Korda tegemine tasub ära, aga restaureerimine kõige klassikalisemas mõttes ei ole majanduslikult põhjendatud. Odavam on sarnane uus osta, näiteks hiinast saab M72 pakendis analoogi juba 25.000 krooniga kätte. Tagadi laadal aga pakuti mõni aasta tagasi Emmi, mille restaureerimiseks oli kulunud 30.000 krooni.
Lihtsamate võtetega tasub K-650 aga sõidukorda seada küll.

Jõudu!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#7

Ikka tasub korda teha!Jutud töökindlusest pärinevad raskema \"jalaga\"motoristidelt,erinevalt K 750 ja Ural tsiklitest on Dnepril ju vändad saaledega,mis ei kannata tõesti pidevat kuuma.
Piltide põhjal oleks asja nimi lihtsalt Dnepr,esimesel mootorit ei näe,ei tea aga teine riist on K 650 raamil MT 11mootoriga,kolmas raamilt MT 11.
Metsas põdistamiseks soovitan omalt poolt tõsta kogu kupatus K 750 raami peale,see 10 cm lühem ja manööverdamine parem.
Jõudu jah.

...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne