Rodding ja kustomivärk
(20-04-2017, 00:32 AM)Marko Kirjutas: BX-st on seal vast venitatud põhi ja laiendatud sillad. Mul on BX olnud.
Tegelikult olen juba ammu tahtnud küsida, kuidas lahendatakse madaldatud katuse puhul klaasid? Kõik eritellimusena? Vene ajal ehitati isetehtud auto klaaside külge, lihtsalt ei olnud võimalik mingeid erikujulisi klaase teha.

Juba vene aja löpus kui meie linna ilmus esimene Laurel parem rooliga
tehti talle staliniit esiklaas mingis venemaa tehases järgi,esimesed kolm
kuud mees söitis ilma klaasita pleksiklaas oli mingi kummi paeltega ees..
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
(19-04-2017, 19:14 PM)AsTroSS Kirjutas: See viimane peletis sobib ka rubriiki : Pime kujur....

Sellese BX-peletisse on siiski liigapalju leidlikkust ja proportsioonitaju pistetud, et seda suvaliseks käkiks pidada. Proportsiooninduse näiteks - kui teed laiemaks, tee ka pikemaks; kui lased katuse madalaks, lase ka põhi maadligi. Liialdad esiotsas haihammastega, keera ka tagaotsas "uimedega" vint üle. Ja vastupidi.

Klassikaline pimekujuri võte seevastu on Rollsi nina kleepida invaliidikäru ette või taha ja ülemõõdulised läikveljed alla kruvida.
Vasta
(20-04-2017, 00:32 AM)Marko Kirjutas: kuidas lahendatakse madaldatud katuse puhul klaasid? 

Oleneb kuidas teha, sest on mitmeid eri viise ja kõik oleneb, et millise stiiliga keegi soovib oma autot teha.

Üks ja kõige levinum choppamise moodus on selline, et kõik klaasid tuleb teha uued ja väiksemad.

Teine levinud variant on esi- ja tagaklaaside kallutamine.
Näiteks sellel Amazonil on tagaklaas originaal, kuid lihtsalt kallutatud:
[Pilt: tumblr_ojmab012C91ryc6lpo1_1280.jpg]


Ning kolmas variant on esiklaasi uputamine keresse, kuid see on päris mahukas töö ja pigem ette võtta alles siis, kui muud varianti pole. Kasutati enamjaolt panoraamklaaside puhul.

Kuid küljeklaasid üldjuhul vajavad ikkagi lõikamist või eritellimusel valmistamist.
Tartus on töökoda, mis teeb kõiki klaase ja näiteks seal saab lasta teha.
Soomes on Kuttilan Autolasi, kus oma 10 aastat lasi ka John D'Agostino oma customitele klaase teha.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta
(20-04-2017, 03:46 AM)TeeTL Kirjutas:
(19-04-2017, 19:14 PM)AsTroSS Kirjutas: See viimane peletis sobib ka rubriiki : Pime kujur....

Sellese BX-peletisse on siiski liigapalju leidlikkust ja proportsioonitaju pistetud, et seda suvaliseks käkiks pidada. Proportsiooninduse näiteks - kui teed laiemaks, tee ka pikemaks; kui lased katuse madalaks, lase ka põhi maadligi. Liialdad esiotsas haihammastega, keera ka tagaotsas "uimedega" vint üle. Ja vastupidi.

Klassikaline pimekujuri võte seevastu on Rollsi nina kleepida invaliidikäru ette või taha ja ülemõõdulised läikveljed alla kruvida.
Minu silmis on valesti:

1. Katuse joon ei sobi auto nina ja ahtriga
2. Esiaken on nagu laudal
3. Tiivakaared on vales kohas ja vale suurusega, ei sobi auto tiivajoontega.
4. Nina ja esitiivad on proportsioonist väljas...
5. Teostus, puhas kirvetöö ,pole ühtegi peilti jälge



Minu jääb küll mulje, et Põrnika omanik tahtis tegelikult tiibasega '50 ameeriklast
Vasta
(20-04-2017, 11:35 AM)Jarmo Kirjutas: Ning kolmas variant on esiklaasi uputamine keresse.

See võte annab automaatselt varjatud kojamehed Smile
Tänud põhjaliku selgituse eest!
Kallutamine on hea, kunagi lammutasin ühte RAF bussikest ja ühes etapis vajus esiklaas mingi u 45 kraadise nurga alla. Mu haige fantaasia joonistas sinna kiirelt ülejäänud kere külge ja palju ei puudunud, et oleks ehitama hakanud. Õnneks (või kahjuks) ei hakanud, ilmselt seisaks poolikuna mu teise RAF-i kõrval.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
Gasserid on teema, milleni pole veel väga jõudnud ja ega ma tänagi väga palju jõua. Aga ühes teises foorumis oli kustomiteemas korraks õhus arutelu, et 
kuigi gasserid on siiski enamjaolt performance suunitlusega, siis tahaksin siinkohal juhtida tähelepanu ka sellele, et see ei tähenda siiski seda nagu 
alati oleks või peaks olema tegu ränga bigblocki ja tohutute hobujõududega. 

Ühel päeval tahaks siin gasseritele kindlasti ka rohkem aega pühendada, täna aga näide ühest suhteliselt mildist gasserist - esimese põlvkonna Rambler American.
Auto on Soomes ja nagu näha, siis mootor vaid 215cid elik ca 3.5l töömahuga. Küll aga on seda pisikestki veidi kõvemaks krutitud mõndade hop-up juppidega.

Loomulikult pole sellise mootori võimsamaks ajamine selles mõttes efektiivne, sest on ju muid mootoreid millest saaks oluliselt lihtsamalt ja rohkem 
jõudu kätte, kuid vanakooli mootorite tegemise point on just vintage speed. Asja mõte selles, et nii saab tunda tolleaegset tunnet, seda mismoodi 
käitusid toonased ehitatud mootorid jne. Loomulikult pole see võrdne tänapäevaste näitajatega, kuid see polegi oluline. Fiil on tähtis.


Fotode ja auto kujunduse autoriks on Pekka Mannermaa.
[Pilt: 34101051972_1bc67e5998_c.jpg]

[Pilt: 33416734834_a216356508_c.jpg]
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta
Gasserite teema pole millegipärast eestis väga levinud kuigi siin toorikut on lademetes tegelikult, vanad volgad, mossed jne...   

Kasvõi säästuprojektina "uuem" mosse ja zilli või gaz 53 V8... Jõudu pole küll halligi aga see CCCP kooslus müüb.  Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Ilmselt lihtsalt sellepärast et meie jaoks ei ole asi südamelähedane. Miks hakata tegema mingit väga spetsiifilist stiili masinat lihtsalt sellepärast et kuskil teiselpool maakera pool sajandit tagasi väike grupp autohuvilisi ehitas mingeid kõrge esiotsaga masinaid endale? (Naljaga öeldes muidugi Smile ) Lõpuks sõita sellega hea ei ole, võistlemiseks ka liiga aeglane. Mitte et mul midagi nende vastu oleks ja lahe kui keegi ehitaks aga mina väga pointi ei näe. Traditsiooniline custom on muidugi teine teema, masin ehitatakse et hea välja näeks ja mõnus sõita oleks. Aga jutt et keegi kuskil võiks ehitada ei vii meie riigi hobiautondust kuidagi edasi, tuleb relakas kätte võtta ja tegema hakata  Big Grin
Vasta
(Eile, 15:03 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Traditsiooniline custom on muidugi teine teema, masin ehitatakse et hea välja näeks ja mõnus sõita oleks.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid420357
Kuidas sellise tõllaga, kõht vastu maad üle lamava politseiniku saab? Ma ei näe sõidumõnu kusagil!
Инвалид информационной воины.
Vasta
(Eile, 19:39 PM)aavu Kirjutas: Kuidas sellise tõllaga, kõht vastu maad üle lamava politseiniku saab? 
Eks ikka ettevaatlikult.

Aga tegelikult - kuigi staatiline vedrustus on kihvt ja mõndades ringkondades lausa väga au sees (näiteks Jaapani VIP-skene - auto ehitatakse nullkliirensiga põhimõtte tõttu ilma reguleeritava vedrustuseta ning sõidetakse nii, et stanged jäävad teeserva taha kinni ja manööverdamisvõime on kehv, sest madalduse ja camberi tõttu rattad eriti ei keera), siis on ju ometi olemas ka võimalus teha reguleeritav vedrustus. Airride või juiced (hüdraulika) näiteks. Parkides lased raami vastu maad, sõidu ajaks tõstad veidi kõrgemale jne.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne