Ma vajan bagi jooniseid!
#1

kas kellegil ei ole siis neid kuramuse jooniseid:???:mad:
Vasta
#2

vabandan lollust, aga kas bagidel on tehnilised näitajad kuidagi määratud ka??? (a\'la suurus, kaal, mootor???). kui vorm vabam on, siis ei saa ju keegi kurjaks, kui elekter isearetatud on, kere ebaharmooniline jms

võtad mõne muu auto ja lööd kere pealt minema (ei tundu väga utoopiline > kasvõi relakaga) ja siis IMPROVISEERID bagi enda järgi auto põhjale (torud, plekid, tugevdused jms)

praegu olen sellisel arvamusel, kuna ise pole näppinud = huvi tundnud selle valdkonna vastu.

u.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#3

uskul on õigus selles suhtes et niisama ei saa... seda just võistlus jne. aga millega omal kodus põllupeal rallitad ei huvita kedagi...

EDIT:väär informatsioon oli siin

Silver kui sa just plaanid endale koduseks midagi ehitada ei ole sul tglt mingeid jooniseid eriti vaja... räägin just enda seisukohast, sest ise ma suudaksin ka \"vihmaveetorudest\" mingi aparaadi niisama kah valmis ehitada... aga sellel ei ole suurt mõtet... lihtsam on võtta mingi vana golf1 või midagi taolist ja sellest ehitada(peab paremini vastu)...


veel ütlen midagi: bagile ei ole vastast autospordimaailmas... ka WRC autodest... seda on tõestatud Toungue

kes rohkem teab see parandagu või täiendagu mu juttu!


ok siin on üks link:

võta eeskuju

http://home.earthlink.net/~jwoogie1/rb4660r.html
Vasta
#4

>enda ehitatud bagiga ei saa eales seda sõidumõnu ja tunnet mida bagiga tegelikult saama peaks!

Mul on kogemus nö kõrvalistujana.
nimelt sain \"üheskohas\" rallitada.
sõitsime alevivahelisel asfaltteel ja natuke külast väljagi.
Aga mina istusin või toetusin bagi külgedel olevatel torudel ja hoidsin \"esiaknast\" ja katuseraamist kinni.
Kimasime umbes 100\'ga. (spidokat ju pole)
aga kaiff .... polnud kinldasti see mis ise roolides.
Kirjutasin lihstalt selleks, et sapikaga saab ka ju sõita aga mersuga on ikka etem. Oleneb muidugi seatud eesmärkidest.
(automargid olid suvalised näited)

terv.

sai vist kõik öeldud
Vasta
#5

mul on raam millele istuvad sapika jupid täpselt külge aga see on paar aastat seisnud igatahes nüüd renoveerimine käib täie hooga mis on läbi tuleb välja vahetada aga raam pole iseenesest kuigi keeruline põhimõte on selles et sa ise istud nagu mingis karbis ja su selja taga on mootor mootori all jooksevad rauast ribad (karter!!) aga sellel raamil on all lihtsalt üks suur v täht mille nurk on taga ja mis ise on tehtud karprauast ja sinna külge on orgunnitud igasugu imeasju see raam on kokku midagi 6.5 m pikk aga pooleks käänatud tagumisest otsast umbes 1-1.5 m kaugusel on 1risti pandud suurem karpraua tükk kus küljes on õõtsud ja ees on selle sama raami küljes on torsioonid kui need paigas on siis edasi tuleb ise kabiin jne aga kui midad huvitab ja ma aidata saaks ------> sorru.prima@mail.ee (kuigi ma pole ise suurem asi proff)
Vasta
#6

Ega see ise-enese tarkusest ehitamine ikka niisama ei ole.
Kui ma midagi sellist ehitaks, siis oleks ma õnnelik esimese kännuni, kus esiratas lääpa vajub. Sihuke pill on vist rohkem rannabugi
[Pilt: rb4-41.jpg]

Tegelikult on omal ka väike mõte bagi teha. Aga ikkagi sellist, mis mõnele hüppele vastu ka peaks. Idee sai alguse sellest, kui tuttava Volvo 850GLT üle katuse keerati. Nüüd ei oska ta sellega midagi peale hakata.

Nii et, kui kellelgi on mõni hea juhend või korralikud pildidki. Kõige parem, kui keegi kes on ise teinud, saaks juhendada, näpunäiteid jagada. :keersilm
Muidugi mingit nõetele vastavust ma taga ei aja.
Vasta
#7


[Pilt: blitz.jpg]
Vasta
#8

Muide, mis info põhjal sa kirjutasid, et Jaanus Ligur ehitab poole miljonise eelarvega bagi? Ma nagu tean sellist asja, et ta paneb suuremat rõhku preagu veoautorallile ja bagisõit on jäänud tahaplaanile. Igatahes kui sellel jutul tõepõhi all on, siis on igati huvitav.
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: RS
Muide, mis info põhjal sa kirjutasid, et Jaanus Ligur ehitab poole miljonise eelarvega bagi? Ma nagu tean sellist asja, et ta paneb suuremat rõhku preagu veoautorallile ja bagisõit on jäänud tahaplaanile. Igatahes kui sellel jutul tõepõhi all on, siis on igati huvitav.

see jutt võib vabalt ka mitte tõsi olla kuid korraliku bagi eelarve on on lihtsalt u. pool milli!
Vasta
#10

Olen ise ehitanud u.5 bagi (küll mitte võistlus bagi) need on olnud kõik kahe kohalised ja mõeldud lihtsalt välja elamiseks! Julgen vastu vaielda eelkõnejale, bagi sõidust saab ikka päris hea kaifi. Ja mis puutub joonistesse siis võib need vabalt ise välja mõelda, loomulikult arvestades igasugu jõudusid, mis sõidu ajal tekkima hakkavad. (see on puhtalt minu arvamus) :bounce
Vasta
#11

Muidugi saab ka hobibagiga sõidust hea kaifi. Ma terve eelmise suve sain seda tunda. Igatahes lõbus oli ja ma ütlen, et oma lõbuks sõitmiseks polegi mingit võistlusbagi mõtet muretseda. Aga kuna me lihtsalt tahtsime alaga tasemel tegeleda, mitte ainult põllu peal põristada, siis sai võistlusbagi peale üle mindud.
Vasta
#12

Mulle meeldib kahekesi sõita, seega mõtlesin et midagi enduro sarnast võiks välja mõelda (pika maa sõit). Muidugi kui sellel on mõtet.
Vasta
#13

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killer23
Mulle meeldib kahekesi sõita, seega mõtlesin et midagi enduro sarnast võiks välja mõelda (pika maa sõit). Muidugi kui sellel on mõtet.

Kui piisavalt teatud nõuetele vastavaid bagisid oleks, siis võiksite ju korraldada küll, kui sobiva raja leiaksite. Seaduslikku asja sellest muidugi ei tuleks. Umbes sama põhhimõttega nagu superkross.


Kus kandis muidu selle asjaga tegeled?
Vasta
#14

Praegu kihutan niisama mööda kruusateid ja see enduro oli lihtsalt mõte. (muidu ise lõuna eestis)!
Vasta
#15

Mul isaga ka mõte hobibagi teha. Õuepeal on juba AUDI 80 millelt saaks mootori ja veel juppe. Torud saaks ka odavalt, keevitus olemas ainult olex jooniseid vaja?
Kui kellelgi on mõtteid siis palun need saata intheend666@hot.ee

See enduro võib COOL tulla
Vasta
#16


Ainult ühed hobibagi joonised on anda.....
Need on 80.-ndatest ja mina küll esimootoriga bagi ei poolda, aga äkki kellelegi meeldib.

[Pilt: joonised.jpg]

1. esimesed amortisaatorid
2. hammaslatiga roolimehhanism
3. aku
4. tagavedrustuse pikihoob
5. tagavedrustuse pikihoob
6. tagumised amortisaatorid
7. kütusepaak
8. tulekustuti

Vasta
#17

Taga mootoriga kuid ka kaheksakümnendatest.
Vasta
#18

vaat see juba on midagi. Võttis lausa tummaks. Ei oleks uskunudki, et selliseid jooniseid kusagilt leida võib. Kui saladus pole, kust see pärit on? See meenutab juba tõesti võistlusbagi ja usun, et kui nende jooniste järgi tehnilisi nõudeid arvestades midagi valmis ehitada, siis võib sellest juba asja saada.
Vasta
#19

Asi väga lihtne, see joonis on võetud ühest veneajakirjast \"modelist- konstruktor\", küll pole meeles mis aasta ja number, kuid kes otsib see leiab:bounce
Vasta
#20

datanetis on hetkel ülal fail \"bagi joonised.doc\" - suurus pool mega. Äkist on abi? Ise pole veel vaadanud, mis seal sees on...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne