Planeta 5 kiiremaks...
#21

GAD Kirjutas:suveks plaan osta mingi uuem lääne tsikkel aga enne tahaks vanast viimast võtta ja 120 on vähe...

Ka mina tahaksin nt maanteemuhuga võib-olla 150ga sõita, aga... ma tean suurepäraselt, et kui ma olen nimetet isendil jõuallika ära vahetanud, ei saa ma seda ometi veel lubada. Pidurid, rool, kerekuju jms ei vea ükski seda kõike välja. Ehk siis - Muhuga 150 sõitmiseks pean ma nullist ehitama Muhu replika, mis põhineb moodsamate autode tehnikal ja on vaid väljastpoolt veidi Muhu moodi.

Vene Planeta jaoks on juba 70-80 paras kiirus. Ehk 120-130 tavalise Planeta jaoks on just seesama, mis minu näites 150 Muhuga...

Lõppude lõpuks kui tahad, siis võid ju omal riskil proovida. Aga tuletan meelde kunagist Maanteeameti reklaamplakatit, kus on peal tekst \"Kas on kiire\" ning tee kantkendlik eraldusjoon lõpeb ristiga...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#22

Tegelt asi ikka siin vist suhtlelina st 120 jääb väheks. Siin soovitakse vanast planeta5 mootorist viimased jõuvarud väljapigistada. ÜHESÕNAGA jõudu on vähe kW on liiga vähe. Teine karpa on hea, kuid küsimus targematele: kas käigukasti ei anna kiiret hammakat toppida ning ette suurem veoketihammakas ja taha väiksem ka veel.

Veidi ka enda arvamust. kui omad head planetat siis ära lase teda sõelaks, krt küll Eestis neid kohvimasinaid isegi juba palju, ei taha neid hakata aastate pärast lappima. Oleme reaalsed punnvõrr on punnvõrr, tsikkel on tsikkel,----- planeta on planeta. Pole vaja teda muuta - head nahka sellest ei tule. Vaheta oma planeta välja.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#23

GAD Kirjutas:mingites teistes vanemates teemades räägiti et pandi planetale spordi karpa ja tõmbas 2 käiguga tagarattasse..

Inimene, kelle tehniliste teadmiste taset näitab see, et usub selliseid jutte nagu oleks olemas mingi müstiline karpa, ei ole mitte kuidgi võimeline ühtegi mootorit forsseerima tasemel, et see annaks peale forsseerimist välja vähemalt samapalju võimsust, kui enne forsseerima hakkamist oli...

Vasta
#24

see jutt on tõsi.
korralikule iz`i mootorile panime cz karpa peale, ees oli suurem hammasratas, 2 käiguga tõmmas nokka. tõmme paranes märgatavalt, eriti paagis. nüüdseks mootor katki, ei kannatanud seda ruunamist.

mingi romuga ei soovita üle 100 km/h kimada.
omast kogemusest võin öelda, et kui 100 pealt kokku jookseb, siis on tükk tööd, et seda teel hoida. õnneks olin mina kruusateel.
kuid mu sõber, kellel asfaldil 70 pealt kett purunes, lonkab juba teist aastat.
Vasta
#25

a) ei ole olemas sellist asja nagu \"cz karpa\"... cz tehase masinad kasutasid enamus Jikov karburaatoreid... aga neid on palju erinavid tüüpe ja erinevate segukoonuste ja düüside mõõtudega.
b) karburaatori ülesanne on teha võimalikult täpne ja ühtlaselt segunenud õhu ja kütuse segu. Pihustuse ja segunemise kvaliteet erinevatel tööreziimidel sõltub konkreetse kasutatava karburaatori ehitusest, kanalite ja düüside arvust jne jne. Karburaatori segukoonuse mõõt peab olema optimaalne antud mootori vajadustele - suurema segukoonusega karburaatori paigaldamisel kaotab mootor pöörete alumises otsas kuna õhu liikumine koonuses on aeglasem ja toimub halvem ja ebaühtlasem segunemine, väiksema koonusega aga kaob ära ülemine ots kuna lõõr ei lase piisavalt mootorile vajalikku õhku läbi.

Ei saa eitada, et Jikovid on IZi originaalkarburaatorist parema ehitusega ja täpsemalt reguleeritavad... aga see tagab lihtsalt mootori ühtlasema töö erinevates reziimides, mingit müstilist võimsuse kasvu lihtsalt karburaatori vahetusega aga ei saavuta.

Vasta
#26

miks ei saavauta?
proovi ära, oma silm on kuningas.
Vasta
#27

ma arvan et kui sa siin tahad jubedalt mootort ruunata ja sitast saia teha Big Grin..siis mine parem lilleväetise poodi,sebi ammoonumnitraati (Nh4No3),pliit millepeal seda väetist kuumutada,kusagilt kompressor ja tühi tulekustuti balloon millesse mahub seda võlugaasi palju/palju Big Grin

annan vihje (n2o a.k.a rahvakeeli nitro siis v siis keemia keeles dilämmastik oksiid)

ps: kui aga 140-150 peal mootori sodiks lased ja ise haiglas oled kuna liiga palju andsid n2o kätte Toungue
siis saad ise aru et ikkagi..sitast saia teha ei saa Big GrinBig Grin



a kui mõtledki ära proovida siis ära mind pärast süüdista ainult Toungue
Vasta
#28

Nasa666 Kirjutas:SmileVäga õige jutt.... . Panin ka kunagi Jawa638-le uue u.500 cm3 Jikov karpa. Ei saanud aru, et minek oleks paremaks läinud. Tühikäik jah halvem (madalamatel pööretel tükis \'\'uputama\'\').

Pigem ikkagi 380cm3.
Vasta
#29

kas planetale saab panna tahhomeetrit?mille oma sobib?kuidas?
Vasta
#30

ja selle nitro värgi kohta-nitrot saab panna ainult sissepritsega
tsiklitele panna ju..

Vasta
#31

Käpp sees ? ...ei tea kus ?

Nuh tahad kiiremat sõitu ...ma võin sulle teha paar kiiremat sõitu ..pl sport karpa eest Smile .......vaatab kas yle 250kmh mu tsiklil istme kuivaks jätad =)


vanad vene tsiklid on mõeldud rahuliku sõidu jaoks ,et saad vaadata ringi ja nautida loodust (ja seda kuidas saastad seda ) aga mitte kihutamiseks......tahad kihutada tule aga kylla.....valib sulle yhe super baigi =)

GAD Kirjutas:mul käpp seesSmile saan vast ikka.aga kas on sellest abi? mingites teistes vanemates teemades räägiti et pandi planetale spordi karpa ja tõmbas 2 käiguga tagarattasse..
Vasta
#32

saab......mina panin oma planeta sport race customi projekti tsiklile Harley davidsoni tahoka Smile

GAD Kirjutas:kas planetale saab panna tahhomeetrit?mille oma sobib?kuidas?
Vasta
#33

Karpa mootorile saab ka panna ....
Aga kui sul on juba nii palju raha ,et jaksad nitro komplekti osta ....siis jaksad endale kõvasti uuema ja võimsama tsikli osta Smile
Või mis ?

GAD Kirjutas:ja selle nitro värgi kohta-nitrot saab panna ainult sissepritsega
tsiklitele panna ju..
Vasta
#34

Jah ...oleks jaksand su jawa kõrgematele pööretele minema siis oleksid tundnud seda plussi suurema karpa suhtes.

Nasa666 Kirjutas:SmileVäga õige jutt.... . Panin ka kunagi Jawa638-le uue 380 cm3 Jikov karpa. Ei saanud aru, et minek oleks paremaks läinud. Tühikäik jah halvem (madalamatel pööretel tükis \'\'uputama\'\').

(märkasin ka ,et õigem oleks 380 mitte 500 teisest teemast. Thx Olli)
Vasta
#35

ega ma kavatsendki n2o komplekti osta ,lihtsalt üks siin rääkis midagi ammooniumnitraadi kuumutamisest-n2o vist mingi määral.mina tean,et n2o on rohkem midagi naerugaasi poole aga et seda saab lilleväetisest teha Big Grin
Vasta
#36

Oleme ausad.....vene ratta pidurid ja raam ei talu yle 50kmh kihutamist...raam on vedel ja tsikkel ujub ning pidurid ei oma yldse aeglustamis omadust...lihtsalt löövad blocki ratta või siis aeglustavad seda väga väga kehvasti. Seda kõike saab aru siis kui oled sõitnud lääne tsikliga ja siis hyppad vene tsikli otsa tagasi .

Nasa666 Kirjutas:Lihtsam oleks otsida mõni võimsam mootor peale, aga siis ei püsi see iz,jawa raam tee peal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne