hea nali ehk mida huvitavat on teinud \"meistrimehed\"
#61

sel juhul küll, lada nägi välja ikka nägu norm mõõtudes.
ainul korrosiooni ohtlikud kohad pronksi õhukese lehega kaetud. ilma värvi eemaldamata/eemaldumata seda praktiliselt ei tuvastanud.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#62

Paar kuud enne seda kui ma esimesse klassi läksin aitasin ma isal siksi ilusamaks teha, et seda siis oleks hea maha müüa. Minu töö seisnes selles, et ma pidin läbiva roostega koha ümbert liivapaberiga nühkima ja siis leotama ajalehti mingis kleepuvas sodis. Pärast pani isa sinna mõlemalt poolt need leotatud ajalehe paberid peale ja värvis üle. Karbid said plastiliini täis ja siis sama moodi paberiga ja värvida.Põhja tegi isa korralikult, keevitas ja määris sinna sihukest mõnusat musta asja(oli vist buvanool) . Siks ise sai ilus punane ja nii ta ära ostetigi.Smile
Tunnen mingil määral kaasa nendele poistele kes selle rallimiseks ostsid.

Sel ajal oli juba ammu Eesti Vabariik iseseisvunud.
Vasta
#63

Volvo S80 2002a biturbo. Igati kena ja läikima löödud, hele nahk sees ja külmik ja puha. Aga kuna turbod olid otsakorral ning õlikulu suur siis oli intercooleri alumisse otsa puuritud auk ning isepuuriv plekikruvi sisse keeratud. Seda sellejaoks, et vahepeal coolerist õli väljalasta ning see uuesti mootorisse valada.
Vasta
#64

puukolbide jutu jätkuks, olen ise ka sellist asja näinud see oli traktoil td 75 , üks kolb tehtud puust kestis pool päeva,ei olnud mingeid rõngaid ega midagi .
ja maamehed tegid heina rullide masinale (ruloonpress?) ka mingite aeglaselt liikuvate võllide laagrite asemele puust puksid, toorikuks oli õunapuu mis treiti vajalikuks ja keedeti neid junne õli sees. kestis selline lahendus umbes kaks hooaega. on keegi sellist asja veel näinud ?
Vasta
#65

(14-07-2011, 00:52 AM)tiitnato Kirjutas:  puukolbide jutu jätkuks, olen ise ka sellist asja näinud see oli traktoil td 75 , üks kolb tehtud puust kestis pool päeva,ei olnud mingeid rõngaid ega midagi .
ja maamehed tegid heina rullide masinale (ruloonpress?) ka mingite aeglaselt liikuvate võllide laagrite asemele puust puksid, toorikuks oli õunapuu mis treiti vajalikuks ja keedeti neid junne õli sees. kestis selline lahendus umbes kaks hooaega. on keegi sellist asja veel näinud ?

Neid puulaagreid on kasutuses vast praegugi. Kombainidel on puistaja laager olnud puust. Õli sees on neid keedetud,et kauem vasta peaks. Peksumasinatel olid need puulaagrid juba vanasti. Naljaga pole siin kahjuks midagi pistmist.
Vasta
#66

puust on tehtud ja kohe tehase poolt tankide rattalaagreid (fritsude kätetöö, materialiks raudpuu) ja suuremat sorti laevade sõukruvi laagreid (viimased pidid olema õlipuust ja töötama kaks uhes nii laagri kui simmerlingi asemel)

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne