Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
03-04-2005, 22:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2005, 08:15 AM ja muutjaks oli
oldmoped.)
Lvovi tehas, MB-042, teine generatsioon (paarisamortidega). Tagtule alus ise paigaldatud ja kesksoones olev koht selle jaoks maha lõigatud.
Paak ei ole raamiga ühes, vaid sellele raamile käib sisse plastpaak ( on ka üksikuid metallpaagiga eksemplare) , mis kaelaga kinnitub läbi selle raamis oleva ava.
Postitused: 276
Teemad: 21
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Ka kõige parema tahtmise juures ei leia ma selle masina kohta mingit infot... minu viga.
Kas kellelgi on rohkem infot selle raami juurde kuuluva kohta ?.
Kuna raam on seisukorralt väga heas korras, huvitab isegi see, kui suur on tõenäosus leida raamile täisdoonor ?...
Hannes
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Ketikaitsete-mootorikatete leidmise tõenäosus alla 1%... Ülejäänud osad on hea otsimise korral leitavad. Põhimõtteliselt, kui ei ole eesmärk originaali taastada, tuleb otsida ainult paak, tagakiige ja pedaalid. Rattad saab asendada gauja / vanem riga-5 / B-902/ MB-044 / МП-045 omadega - need samas mõõdus, kerged erinevused on osadel veljeprofiilis. Esihargi saab panna ka uuema võrri oma (selle originaal on alt \"piludega\" ja laiusest ~5mm kitsam kui uuemad). Sadul on sellel tavalise vanema tüübi võrrisadul. \"Amordid\" tavalised nõukogud kahekäigulise mopeed ilma katteta tagavedrud. Tagahelkur identne jalgratta ja aiakäru omaga. Mootor originaalis d5 aga saab panna ju igasuguse võrrimootori. jne jne.
Nii, et kui välimus meeldib, siis saab sellest muud võrri doonorinakasutades tehe täitsa laheda ja omanäolise sõiduki. Õige ja samat marki organidoonori leidmine on raske... aga mitte võimatu.