Kas kellegil on M 401 raamatut?
#1

Kas kellelgi on veel pakkuda mosse 401 raamatut. Ma tean, netis on see üleval aga ma sooviks ehtsat raamatut endale.Nii, et veel leidub sellist siis oleks tänulik kui teada annaksite.
Vasta
#2

Soovitan vaadata kurtna laadal seal sellist kirjandust leidub. Omale ostsin sealt ``Amatöör autojuhi käsiraamat´` E.Anton. Suht hea raamat kirjas on mossest ja pobist, põhjalike jooniste ja õpetustega. Raamatut ei müü sest omal vaja, kuna hetkel on mosu 401 remondimine käsil...
Vasta
#3

Oskab keegi öelda, palju võiks 401 eest maksta. Naabrimees tahab 401 eest 5000 kr. mootor on hea, esituled on korras, kummid orginaalid ilukilpidega, kuid kere on üsna läbi. Auto fotosid võin soovi korral maili peale saata.
Vasta
#4

kamee1 Kirjutas:...kere on üsna läbi...
Koputa paar korda kruvikeerajaga vastu katust või kere, kui kokku ei kuku siis käib kah.

Maamees linnast.
Vasta
#5

tamar99 Kirjutas:``Amatöör autojuhi käsiraamat´` E.Anton. Suht hea raamat kirjas on mossest ja pobist, põhjalike jooniste ja õpetustega....

\"Anton\" ja põhjalike jooniste ja õpetustega? Hmmm....

Tegu on ülilihtsustatud ülevaatega tolleaegsetest autodest, kus on kirjas/piltidel vaid hädavajalik, mis autode mõistmiseks tarvis. Ühte autot selle raamatu põhjal ei ehita/remondi. Nt Anohhini \"Autode ehitus\" on hoopis teisest puust asi, kuigi ka seal ei ole seal kõikide markide kõiki iseärasusi sees, pigem üldist juttu ja omavahelist võrdlust.

Tehase hooldusraamat/ehitusraamat/remondiraamat peaksid ikka need olema, mille põhjal juba konkreetsele isendile \"kallale\" minna tasub.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

kamee1 Kirjutas:Oskab keegi öelda, palju võiks 401 eest maksta. Naabrimees tahab 401 eest 5000 kr. mootor on hea, esituled on korras, kummid orginaalid ilukilpidega, kuid kere on üsna läbi. Auto fotosid võin soovi korral maili peale saata.
Otsuse pead ikkagi Sina ise tegema.Aga ehk veidi sellist mille üle võiksid mõtelda.NL ajal oli selline aeg kus tihtilugu osteti \"number ja ämber\"Tegelikult on see nüüdsel ajal uunikumi kanti kiskuvate autode puhul ka mõistetav,loomulik ja teinekord ka ainuvõimalik variant alustuseks.Aga.Sõiduautode puhul on kõige aluseks kere.Mootor,käigikast,sillad,roolimehanism on vahetatavad ja suht hõlpsasti remonditavad agregaadid.Konkreetse auto puhul pole ka mootori remont ,või siis ka korraliku mootori leidmine väga suur probleem,tulede puhul on oluline,sama ka rataste ja ilukilpide puhul kuhu neid panna.Nii,et kui kere läbi,siis ei saa kasutada neid kumme,tulesid ja ilukilpe,mootoritki.Aga vaata ka teine selline kere mis võib olla,et olematus komplekteeringus aga mis kõva on.
Aga jõudu ja edu Sulle,
Flanagan
Vasta
#7

Selle teema võib nüüd siis lõpuks ära lõpetada, sest sain selle raamatu endale!
Vasta
#8

Tohutu hulk 400/401 kirjandust on saadaval veebiaadressil m400.km.ru

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

kamee1 Kirjutas:Auto fotosid võin soovi korral maili peale saata.

Oleksin tänulik, kui Sa seda teeksid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne