Gaz, Uaz, ... asjad
#1

Mul on paras ports igasuguseid asju, kuid ei tea millele nad kuuluvad. Äkki spetsialistid aitavad Smile
http://www.wax.pri.ee/ident/

1. kas Gaz 24?
2. Niva, Uaz, Luaz?
3. Paz, Gaz 52-53?
4. M408 või Gaz21?
5. Gaz20 või 21?
6. Gaz 24 spido?
7. Gaz 24?
8. ?
9. ?
10. Gaz 69, Uaz?
11. ?
12. ?

Kui keegi midagi omale vajalikku leiab, võib PS-i teada anda Smile

Vasta
#2

3. pakun ka Gaz 52 53
11. 12. Lada 06 tagatule parktule osa
Vasta
#3

nymmik Kirjutas:3. pakun ka Gaz 52 53

Loomulikult mitte. Ainult 51-l oli AA pärandina tagurpidikäigu riiv, hilisematel (52-53) seda pudinat enam ei olnud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

valdo Kirjutas:
nymmik Kirjutas:3. pakun ka Gaz 52 53

Loomulikult mitte. Ainult 51-l oli AA pärandina tagurpidikäigu riiv, hilisematel (52-53) seda pudinat enam ei olnud.
Selle koha peal paneb lugupeetud Valdo puusse.Mitte küll palju,aga natukene.Nimelt oli selline käigukang kindlasti nendel GAZ 52 mudelitel,mis kasutasid 51 käigukasti ja suurem osa oligi 51 käigukastiga
Vasta
#5

4. GAZ-24
8. GAZ-24
9. LAZ?

7. Ei tohiks kuuluda GAZ-24-le. Akumulaatori kujutis on üleliigne.
Vasta
#6

sass Kirjutas:
valdo Kirjutas:Loomulikult mitte. Ainult 51-l oli AA pärandina tagurpidikäigu riiv, hilisematel (52-53) seda pudinat enam ei olnud.
Selle koha peal paneb lugupeetud Valdo puusse.Mitte küll palju,aga natukene.Nimelt oli selline käigukang kindlasti nendel GAZ 52 mudelitel,mis kasutasid 51 käigukasti ja suurem osa oligi 51 käigukastiga

OK, väijendasin end veidi valesti 52 osas.

Täpsustaksin - olemas olid nii 51 kast (sünkrodeta ja tagurkäigu lukustusriiviga) kui ka 53 kast (sünkrodega ja ilma riivita). 52 kasti kui sellist olemas ei olnud, neile paigaldati kas 51 või 53 kast. Enamjaolt olen näinud 52-de peal siiski 53 kaste. Erandiks olid kindlasti 93 kallurkasti sarnase kastiga Saranski kallurid (millel oli kogu 51 šassii, sh kiigedega vedrud) + veel mõningad autod.

Usun, et nende 52-de enamik, mis tehases komplekteeriti 51 kastidega, omasid ka 51 šassiid ehk siis keskelt poolitatavat tagasilda ja kiigedega vedrusid. Üks selline on Järva-Jaani varjupaigas, üht sellist nägin eelmisel nädalal Tallinnas sõitmas ja üht sellist nädal tagasi Tartu lähedal vuramas (poldki ammu 51 \"jouajoua\" kastihäält kuulnud Wink )

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

2. see kindlastu UAZ\'i oma pole, rohkem ei oska pakkuda Smile
9. peaks olema LAZ-bussi spidomeeter
10. GAZ 51/69 kapotikinnitus (mõlemal on minuarust ühesugused, ühtki UAZ\'i sellistega küll pole)

Vasta
#8

nr. 5 kohta ei oskagi keegi midagi öelda? Mis auto kroomstange osad need võiks olla? Rolleyes
Vasta
#9

wax Kirjutas:nr. 5 kohta ei oskagi keegi midagi öelda? Mis auto kroomstange osad need võiks olla? Rolleyes

Pakun et Gaz 3102 ja 24 stangeotsad.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#10

wax Kirjutas:nr. 5 kohta ei oskagi keegi midagi öelda? Mis auto kroomstange osad need võiks olla? Rolleyes

Neid pikklikke stange detaile tuvastasin ise ka alles hilja-aegu.
Need peaksid olema GAZ-24 pickup tagumised, sisemised, stangeotsad.
Kinnituvad varuratta luugi külge.

G20, BJ40, SMV14, 524td, 750il,
P1800S, C303
Vasta
#11

wax Kirjutas:nr. 5 kohta ei oskagi keegi midagi öelda? Mis auto kroomstange osad need võiks olla? Rolleyes

Vasemal asuv kõverik tundub kuuluvat M407/403, parem eesmise/vasak tagumise stange ots.
Vasta
#12

valdo Kirjutas:
sass Kirjutas:
valdo Kirjutas:Loomulikult mitte. Ainult 51-l oli AA pärandina tagurpidikäigu riiv, hilisematel (52-53) seda pudinat enam ei olnud.
Selle koha peal paneb lugupeetud Valdo puusse.Mitte küll palju,aga natukene.Nimelt oli selline käigukang kindlasti nendel GAZ 52 mudelitel,mis kasutasid 51 käigukasti ja suurem osa oligi 51 käigukastiga

OK, väijendasin end veidi valesti 52 osas.

Täpsustaksin - olemas olid nii 51 kast (sünkrodeta ja tagurkäigu lukustusriiviga) kui ka 53 kast (sünkrodega ja ilma riivita). 52 kasti kui sellist olemas ei olnud, neile paigaldati kas 51 või 53 kast. Enamjaolt olen näinud 52-de peal siiski 53 kaste. Erandiks olid kindlasti 93 kallurkasti sarnase kastiga Saranski kallurid (millel oli kogu 51 šassii, sh kiigedega vedrud) + veel mõningad autod.

Usun, et nende 52-de enamik, mis tehases komplekteeriti 51 kastidega, omasid ka 51 šassiid ehk siis keskelt poolitatavat tagasilda ja kiigedega vedrusid. Üks selline on Järva-Jaani varjupaigas, üht sellist nägin eelmisel nädalal Tallinnas sõitmas ja üht sellist nädal tagasi Tartu lähedal vuramas (poldki ammu 51 \"jouajoua\" kastihäält kuulnud Wink )

Ülilühikese baasiga (kallurid) ja lühikes baasiga 52-d (madel 52-04, tentfurgoon 52-05) varustati tehastes 51 kastiga ja need masinad olid levinuimad, kui pika baasiga 52-01 (furgoonid ja muu pealisehitus) ja 52-03 (madel), millel 53 kast. Ka väljus tehasest 80ndate teisest poolest enamus Gaz-ide mudeleist juba mittepoolitavate sildadega.
80ndatel toimus ka 53-l taandareng: hilise mudeli 53-12 käigukastis sünkronisaatoreid enam ei kasutatud ja vajas käigu vahetamisel topeltsidurdust.
Vasta
#13

1. gaz 24 ja uutel latviadel oli kah selline.
12. peaks olema vaz 2106 numbri valgusti.

Vasta
#14

9. Sarnaneb vägagi Ikaruse(66) spidomeetriga. Laz-idel ja PAZ-idel kas mitte polnud sellised Moskvitch 408 tüüpi spidomeetrid ainult suuremad ja robustsemad?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne