22-11-2016, 15:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2016, 15:32 PM ja muutjaks oli muska71.)
(22-11-2016, 00:09 AM)veix__ Kirjutas: No räägime siis üldisemalt B-kategooria sõidukitest? Sinna hulka kuuluvad ka väikekaubikud (Berlingo, Partner, Combo...), neid on päris palju ja peaaegu kõik alla 100 kW. Siiski arvan, et kokkuvõttes on keskmine võimsus alla 100 kW.eesti raudteel valdav enamus 4x4 pirukad,praegu berlingod,varem olid kangood ja ei mingit 3 ratta vedu.ikka täis 4 vedu ja isegi madalatel pööretel tõmbab silla lukku.muda pole tegusteerinud,aga lumes astub kangoo küll.tegu pole mitte lihtsalt 4x4 vaid kere võrreldes tava kangooga oluliselt kõrgem,istud kui jeebis ja vaatad sõiduautodest üle.ja nendel berlingodel kah kere kõrgem.
"Neljaveolistest" rääkides, siis enamik on neist 2-ratta veoga, mõndasid saab lisavarustusega tellida 3-rattaveolisena (taga diffrilukk), 4-veoliseid tuleb tikutulega otsida.
suvel sai ainult esiveoga ja haagis sabas liivasel tõusul rav4 jale pika puuga ära tehtud,aga viga olnud mette autodes vaid mädas ja ära hapnenud tihendis istme ja rooli vahel.