uus liiklusseaduse eelnõu
Aga miks siis suuremate vajadustega ja suuremate võimalustega inimesed ei raatsi oma rahakotti paotada või läheb kogu raha kütusele.Äkki ikka see maks tarbesõidukeid ei mõjuta seal kindlasti kw vajalik,kasvõi käru veoks.200 pluss kw perse liigutamiseks ühest külaservast teise kas on just kõige otstarbekam valik.Minu arust igapäeva asjad saab tavakodanik kuni 200kw väga hästi hakkama.
Vasta
(22-11-2016, 00:26 AM)honkomees Kirjutas: ...
Oma tutvusringkonnas on pea kõik, kes auto ostnud viimase paari aasta jooksul, ostnud kas maasturi või linnamaasturi, meie teede-tänavate juures ei ole mõtet väikese üherattaveoga punniga ukerdada, ennast ja masinat piinata ning kütust pöörete vingudes rohkem läbi põletada kui võimsama masinaga. ...

Aegumatu klassika...
Tunnen siiralt kaasa veel vaestele ameerikamaa elanikele, sest seal tunduvad kõik teed-tänavad puha p----s olema, et kõik suurte (kasti)maasturitega liiklevad. Meil on veel arenemisruumi.

ma@1 rattaveo ja 60-70kw-ga.

ps. kas igasugu esiveolised crv-d, jms on ikka (linna)maasturid. Mul avensisel on ka rohkem kliirensit...
Vasta
(22-11-2016, 15:12 PM)roosteuss Kirjutas: Aga miks siis suuremate vajadustega ja suuremate võimalustega inimesed ei raatsi oma rahakotti paotada või läheb kogu raha kütusele.Äkki ikka see maks tarbesõidukeid ei mõjuta seal kindlasti kw vajalik,kasvõi käru veoks.200 pluss kw perse liigutamiseks ühest külaservast teise kas on just kõige otstarbekam valik.Minu arust igapäeva asjad saab tavakodanik kuni 200kw väga hästi hakkama.

Praegune teadmine on, et maks käib M1 kategooria sõidukite kohta. N1 kohta puudub teadmine. Endiselt ootan huviga eelnõu seletuskirja.

Pidades ise pereuniversaalina 145 kW isendit, siis ühinen eelkõneleja seisukohaga: nii palju vaja ei ole. Aga on muidugi ääretult mõnus, kui reservi on ka piirikiiruse lähedal liikudesWink
Vasta
(22-11-2016, 01:09 AM)veix__ Kirjutas: No räägime siis üldisemalt B-kategooria sõidukitest? Sinna hulka kuuluvad ka väikekaubikud (Berlingo, Partner, Combo...), neid on päris palju ja  peaaegu kõik alla 100 kW. Siiski arvan, et kokkuvõttes on keskmine võimsus alla 100 kW.
"Neljaveolistest" rääkides, siis enamik on neist 2-ratta veoga, mõndasid saab lisavarustusega tellida 3-rattaveolisena (taga diffrilukk), 4-veoliseid tuleb tikutulega otsida. Rolleyes
eesti raudteel valdav enamus 4x4 pirukad,praegu berlingod,varem olid kangood ja ei mingit 3 ratta vedu.ikka täis 4 vedu ja isegi madalatel pööretel tõmbab silla lukku.muda pole tegusteerinud,aga lumes astub kangoo küll.tegu pole mitte lihtsalt 4x4 vaid kere võrreldes tava kangooga oluliselt kõrgem,istud kui jeebis ja vaatad sõiduautodest üle.ja nendel berlingodel kah kere kõrgem.
suvel sai ainult esiveoga ja haagis sabas liivasel tõusul rav4 jale pika puuga ära tehtud,aga viga olnud mette autodes vaid mädas ja ära hapnenud tihendis istme ja rooli vahel.
Vasta
http://www.msport.ee/2016/11/enduroratas...o4-nouded/

Kas pärast aastavahetust pole enam võimalik ühtegi Dneprit ega Urali arvele saada?
Vasta
(02-12-2016, 19:52 PM)künnimees Kirjutas: http://www.msport.ee/2016/11/enduroratas...o4-nouded/

Kas pärast aastavahetust pole enam võimalik ühtegi Dneprit ega Urali arvele saada?

Kas praegu siis saab tuliuusi vene tsikleid arvele? See klausel kehtib uutele tsiklitele.
Vasta
Eks siis kannatab ju esmaselt registreerida kusagil mujal riigis ja Eestis juba kasutatuna? Rolleyes
Vasta
See ei päästvat, silmas peetakse esmast registreerimist eestis.
Vasta
(02-12-2016, 19:52 PM)künnimees Kirjutas: http://www.msport.ee/2016/11/enduroratas...o4-nouded/

Kas pärast aastavahetust pole enam võimalik ühtegi Dneprit ega Urali arvele saada
Vene raud vene rauaks, aga kas siis kasutatud vanemaid Läänekaid ka ei saa enam väljaspoolt EL-i tuua? Kasvõi USA-st Harrikaid.
See on küll täitsa loll lugu siis ju.
Vasta
(03-12-2016, 17:30 PM)zazik Kirjutas: Vene raud vene rauaks, aga kas siis kasutatud vanemaid Läänekaid ka ei saa enam väljaspoolt EL-i tuua? Kasvõi USA-st Harrikaid.
See on küll täitsa loll lugu siis ju.

Kui juba MEES toob endale USA-st Harley siis usun et tal täitsa poogen kas see on arvel või mitte....  Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne