mobiiltelefoni operaatorid ?!
#1

Täna pani ikka see tele2 mõnusalt si**a keema.....
Tund aega vägistasin telefoni ,et saada ükskõik mis numbrile helistatud aga sit*agi ...mitte kusagile ...mitte ühelegi numbrile ei saanud helistada.... pidevalt inises ,et teenus ei ole kasutusel.

Seega otsustasin ära maksta lepingu trahvi ning kolida mujale oma numbriga...aga kuhu ? (proovin ...äkki saab selle leppe trahvist ära viilida)


Rääkige oma mobiiltelefoni operaatori MIINUSTEST (plussid mind ei huvita .....kiita oskame me kõik oma asja ...aga just miinused ,et mitte lennata jälle mingi halva kvaliteediga teenus pakkuja otsa!!!!!)


Hea oleks kui kõne minut oleks väike kuna igakuu arved on yle 1k =(
Vasta
#2

ise olem emti võrgus, ainus probleem on see et telefon on jama ja levi ei võta igal pool välja...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3

Ah mis sa vingud ilmaasjata, maailmalõpp käes, kui ei saa tund aega muliseda, paarkümmend aastat tagasi ei teadnud keegi midagi massilisest mobiilsidest ja internetist.

Pole mõtet pidada kaasaegseid tehnikasaavutusi iseenesestmõistetavateks, need on paljude inimeste töö ja vaev.
Natuke lugupidamist võiks üles näidata.

mul küll tele2-ga väga head kogemused.

sry OT
Vasta
#4

Mina olen EMT`is ja mulle tundub küll et arved on liiga suured. Seda just teistesse võrkudesse helistamiste puhul. Aga sõber mul astus EMT`ist välja ja valis endale uueks operaaturiks hoopi sellise firma nagu Tele1. Pidavat 88 senti minut olema, ei ole ise viitsinud täpsustada.

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#5

EMT. Leviala rahuldav, roaming odav-inimlik.
Kuna firma (kus töötan ning kelle nimel on number) on \"kuldklient\", on ka minutitasu ca 25% väiksem kui tavainimesel. Ma pole tegelikult huvi tundnudki, mis see minut mul täpselt maksab Smile
Vasta
#6

Mul EMT. Miinuseks, et mõnelpool ääremaade metsas leiab leviaugu, harva küll. Maksab, vist, ka natu rohkem kui muud. Kindlasti küll ei tea, pole kunagi Eestis muud pruukindki ja ei kavatse ka.

loll on loll olla.
Vasta
#7

Olin 6aastat EMT klient keskmine kuuarve 500kr.Nüüd liitusin TeleYhega (jätsin numbri samaks).
Arvestatav sääst kuus vähemalt 300kr,seega ligemale 4000kr aastas.
Minutihind tõesti 88s/min (pakett 3).Kasutab Elisa võrku.
Lisaks hinnaeelisele ka tasuta 3kuu kõneväljavõte(netist).
Suurim puudus otsekorraldusega tasumise puudumine.
Teise telefonina kasutan EMT (kuna parem levi) POP kõnekaarti,mille peale on suunatud ka põhitelefoni kõned,kui viimane on levist väljas.
Vasta
#8

Eile oli mul emtiga ka selline jama et ütles pool päeva võrk ülekoormatud.

Cool
Vasta
#9

SRY aga mõnel on vaja tööd ka teha .......
Oleks olnud see aint tundaega siuke jama.....pärast kestis ta veel terve päeva ning on korduvalt helistamisega probleeme olnud.

jurkman Kirjutas:Ah mis sa vingud ilmaasjata, maailmalõpp käes, kui ei saa tund aega muliseda, paarkümmend aastat tagasi ei teadnud keegi midagi massilisest mobiilsidest ja internetist.

Pole mõtet pidada kaasaegseid tehnikasaavutusi iseenesestmõistetavateks, need on paljude inimeste töö ja vaev.
Natuke lugupidamist võiks üles näidata.

mul küll tele2-ga väga head kogemused.

sry OT
Vasta
#10

Olen olnud (nüüd vist juba 10 aastat) EMT klient ja seda nii NMT, kui GSM võrgus. Ainus miinus on minu jaoks see, et NMT ära kadus ja mul maal vanavanemate GSM-il ei ole nii head levi enam.
Hetkel minu nimel 3 numbrit. Seega igasugu topelt pluss ja peresoodustused jms. (Suurem osa arvest koosnebki igasugu \"- \" märgiga tagasiarvestustest\"). Mugav on see, et nüüd on mul ühe SIM kaardi küljes 2 numbrit- töö ja era ning ei pea kahte aparaati kaasa tassima.(tööandja ka õnneks EMT klient)

Kuna mulle meeldib viibida levialas ka väljaspool urbaniseerunud piirkondi, siis on EMT hetkel ainus valik. Mulle ei lähe korda odav kõneminut, kui seda kasutada ei saa (loe levi pole või võrk kasutuskõlbamtu).

Oli kunagi tööandja kes RLE võrku kasutas ja seega tassisin kahte telefoni kaasa ning sain kahe võrgu võimalusi pidevalt võrrelda. RLE võrk ei suutnud mind hoolimata odavust veenda operaatorit vahetama.

Ja üks palve veel. Olgem suured inimesed ja palun ärge nimetakse mingeid Tele1 ja Dill nimelisi asju OPERAATORITEKS. Need on lihtsalt erinevate operaatorite kõnepaketid. Sest nende taga ei seisa eraldiseisvaid juriidilisi organistasioone.

Kõne teenus ei sõltu sellest millise kaubamärgi alt sulle signaali müüakse.
Eestis on siiski reaalset kolm võrguteenuse pakkujat:EMT, RLE ja T2 ning nõnda tuleb ka seda enda jaoks lahti mõtestsda. Ei saa Bravocom ega Tele Yks müüa paremat teenust, kui seda RLE võrk võimaldab ning Diil paremat levi, kui see EMT võrgus võimalik on.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#11

Olen olnud kuus aastat järjest EMT klient ja ka varasematel aastatel erinevate ettevõtete telefone kasutades sama operaatori all olnud. Nooremas eas sai mõnda aega ka Q-GSM-ga räägitud ja kunagi ka RLE klient olnud.
Paar kuud tagasi sain uues töökohas Elisa kaardiga telefoni ja kohe mitte kuidagi ei kipu EMT-st loobuma, sest kvaliteedi vahe on mäekõrgune.
Rääkisin eile just tuttavaga, kes on aastaid RLE(vms) klient olnud ja ta oli väga üllatunud kuuldes, et on võimalik ka nii rääkida, et kogu aeg ei haki.
Enamus töökaaslased on samuti nõus, et pidevalt hakib, eriti autoga sõites.
Eelmine nädal sõitsin Tallinnast Narva poole ja rääksin Viitnalt Haljala ristini EMT telefoniga ja vaid ühel korral ütles vestluspartner, et ta ei kuulnud. Elisaga on ka Tallinnas kontoris istudes üsna konarlik see suhtlemine.
Ma ei tea mida nad valesti teevad aga EMT-ga olin ma täiesti ära unustanud igasuguse \"levi otsimise\".
Aparaatidena kasutan peamiselt uuemaid ja vanemaid Nokiaid 6310; 6610i; 8310, varem kasutanud ka 6110 ja 6150. Kunagi meeldisid ka Ericssoni telefonid, seni kuni nad metallraamiga olid.

Mis hindasid puudutab, siis üksikule abonendile ei ole EMT ilmselt soodsaim lahendus. Minu ja enamuse mu tuttavate telefonid on registreeritud ühe ettevõtte nimele ja see ettevõte on omakorda grupis veel mitme ettevõttega (ärikliendi leping). Kuumaks on 10 krooni, grupisisesed kõned (lühinumber) ca 50 senti, grupivälised (EMT) ca 1,4 krooni ja kõik ülejäänud 1,5 krooni. Kõnepost kuumaksuta.
Igal juhul olen täiesti ära unustanud sellise asja nagu suur mobla arve.
Ettevõttes, milles nüüd töötan, on Elisaga samuti nn ärikliendi leping ja hinnad on umbes samas suurusjärgus (mõni sent odavam), kuid nagu juba mainitud on kvaliteedivahe tuntav.

Connecting technologies
Vasta
#12

Emt on kõige parem ikka. Kunagi oli mul simpel ja siis sattusin reklaamiohvriks, ostsin smart kõneajakaardi - odavam ikkagi. Noo peaaegu aasta sai ära ja siis lõi ikka päris kopa ette. Kuskil suuremal üritusel võrk hõivatud koguaeg, levi pole, hakib jne. Nüüd siis Emt ja pole midagi halba öelda.
Vasta
#13

Uuemate telefonidega on Tele2-l pea igal pool levi.
Ise kasutasin ka kunagi aastaid tagasi EMTd ja minu meelest on mõttetu maksta sama asja eest topelthinda.
See Tele2 halb kuulsus on suuresti Q GSM ajast kui maste vähem oli.
Vasta
#14

Suht mõtetu teema, see on sama kui vaielda, mis Sai parem on.
Ise erakliendina Radiolinjas ( nüüdses Elisas) olnud alates 96-ndast aastast, telefone olnud erinevaid ja probleemi pole kusagil olnud. Liikunud olen igal pool ja kuskil sügavas metsas pole mul nagu isu rääkida telefoniga ka, milleks?
Sama operaator on mulle leiba andnud alates 99-ndast aastast, seega põline kasutaja.
Ei hakka siin ülistama aga need kes räägivad kunagisest kogemusest, et Tele2 ja Elisa on jamad, levi pole jne. siis olge kenad ja võrrelge reaalselt operaatoreid nüüd.
Vasta
#15

Levi suhtes rääkida on mõttetu ...kõigil neil on levi sama hea. Smile
Aga kvaliteet on erinev. Wink
Vasta
#16

tamar99 Kirjutas:Kunagi oli mul simpel ja siis sattusin reklaamiohvriks, ostsin smart kõneajakaardi - odavam ikkagi.
Simpel on minu kogemuses väga-väga kallis lõbu. Kulutasin seda kasutades üle 2 korra rohkem raha, kui lepingulise EMT kliendina. \"Bisnes-ajal\" Simpli-ajal ometi suurt ei rääkinud - erinevalt praegusest ajast...
korgits Kirjutas:Levi suhtes rääkida on mõttetu ...kõigil neil on levi sama hea. Smile
Vormsi saarel paistis omal ajal (loe: suved 2000-2003) operaatorite vahe markantselt silma: EMT mast, selle kõrval poole madalam Radiolinja (aka Elisa). Tele2 kundedel polnud aga leviga probleemi - see lihtsalt puudus (kuna sellel operaatoril toona sääl masti polnud) Big Grin

teet,
homme jälle Tahkunasse läheb - kus ka EMT kehvalt levib
Vasta
#17

Mul EMT ja simpel ning seda juba 4 aastat,ühe ja sama tel. numbriga. Enamat mul vaja polegi,nagunii räägin vähe,põhiliselt tööasjus ja levi on kah rahuldav.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#18

Räägin kuidas ma telekahe poolt tõmmata sain. Asi sai alguse juba eelmisel suvel. Nimelt reklaamiti, et kõnekaartidelt saab ühe kuu vältel tasuta helistada teistele tele2 kliendile, kui internetist raha peale kanda. Käisin esinduses üle küsimas, et kuidas asi käib ja sealt vastati, et kõige väiksem summa 50.- mis saab kanda. Netis aga oli väiksem summa muutunud juba sajaks krooniks. Tegime siis pere peale 3 ülekannet kokku 300.-. Aga võta näpust! Ei saanud ikkagi tasuta! Tuli välja, et vaja kanda 150.- krooni, et saada kuu tasuta. Päris fekaal tunne oli 300.- mahaviskamise pärast. Teine tagasilöök nüüd hiljaaegu. Tuli sõnum, et jälle sama kampaania. Muidugi sõnumi teksti ei lugenud detailselt vaid sai üle vuristatud. Tegingi ülekande 150.- ära. Aga veidi hiljem, kui kõneaeg väga kiirelt otsa sai, tulid nö konksud välja! Nimelt nüüd tasuta vaid minutihind, kõnealustustasu 48senti. Ja lisaks sellele tasuta helistamine vaid teistele tele2 kõnekaartidele, mitte aga lepingulistele. Jälle suur pettumus...
Vasta
#19

Romka Kirjutas:Räägin kuidas ma telekahe poolt tõmmata sain. Asi sai alguse juba eelmisel suvel. Nimelt reklaamiti, et kõnekaartidelt saab ühe kuu vältel tasuta helistada teistele tele2 kliendile, kui internetist raha peale kanda. Käisin esinduses üle küsimas, et kuidas asi käib ja sealt vastati, et kõige väiksem summa 50.- mis saab kanda. Netis aga oli väiksem summa muutunud juba sajaks krooniks. Tegime siis pere peale 3 ülekannet kokku 300.-. Aga võta näpust! Ei saanud ikkagi tasuta! Tuli välja, et vaja kanda 150.- krooni, et saada kuu tasuta. Päris fekaal tunne oli 300.- mahaviskamise pärast. Teine tagasilöök nüüd hiljaaegu. Tuli sõnum, et jälle sama kampaania. Muidugi sõnumi teksti ei lugenud detailselt vaid sai üle vuristatud. Tegingi ülekande 150.- ära. Aga veidi hiljem, kui kõneaeg väga kiirelt otsa sai, tulid nö konksud välja! Nimelt nüüd tasuta vaid minutihind, kõnealustustasu 48senti. Ja lisaks sellele tasuta helistamine vaid teistele tele2 kõnekaartidele, mitte aga lepingulistele. Jälle suur pettumus...
Saatke need reklaamid kõik põrgusse ja kasutage seda mis teil on! Nagunii tuleb asi mingistotsast kallim,kui reklaamis kirjas. Mina kasutan simplit ja muud ei midagi.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#20

Mul ka Simpel.Põhjusmõtteliselt rahul aga alati kui mu saan teel laiali laguneb ja abi kõikse rohkem waja siis alati probleem leviga või on kaart tühjaks saamas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne