proletar mootor
#21

Minu Proletar mootor näeb välja selline, õnnestus selline leida vanaraua hunnikust ja koju tuua autoga, kaalub ikka üllatavalt palju. Praegu pole sellega midagi teha ja plaanin viia vanarauaks, põhjus see et seisnud kaua õues, kolvid kinni.
Vasta
#22

Meil on 2 ,,Vasara\" kere ja ,,Briggs & Stratton\" mootoriga masinat.
Mootor on korralik - hoolimata umbes 30..40 kordsest kändude jms niitmisest pole midagi juhtunud. Aga see-eest raam on rataste kohalt 5mm terasplaatidega tugevdatud ja vene päritolu bensiinikraan sai ka kohe välja vahetatud (tilkus ja käis liiga raskelt, oleks paagi plastikust keerme ära rikkunud) vanema masina originaali vastu .
Vasta
#23

Nii vana mootorit just ei oma, kuid on selline muruniiduk , millel on 1/2 30-se ZAZ mootorit. Kolvid käivad koos üles-alla ja erineval ajal jagab süüdet. Niidukil on ca. 1m laiune pöördtera all, niitja istub ise tööd tehes imemasina peal ja käigukasti ning siduri tööd teeb üks kummiketas, mis just eriti kaua vastu ei pea, kuid see imemasin niitis väga edukalt heinamaad, kus oli viimane niitmine toimunud mitmeid aastaid tagasi ja niitmise korral oli heina kõrgus ca. 60-70 cm.Tera kaitse peal oli uhke kiri
\" ostorozno noz \".Kui keegi oskab juhatada, kus leida täiskummist plaati mõõtudega 200 x 200 x 15 mm ja see peks töötama libisemise peale valtside vahel, muidugi enne peab selle ümarguseks lõikama, siis olen tänulik hea soovituse eest.
Mainimist vajaks ka tõsiasi, et see riistapuu on tehtud \"korraliku\"
NL aegse kvaliteediga ja rasket metalli seal jagub, kuid mootoril on selle monstrumi tööle panemiseks jõudu piisavalt. muidugi peab nentima, et see jõud tekkis pärast kapitaalset remonti ja parendamist, sest eelkäijatest remondimehed olid osanud paljud asjad kihva keerata.
Vasta
#24

miilits Kirjutas:...Kui keegi oskab juhatada, kus leida täiskummist plaati mõõtudega 200 x 200 x 15 mm ja see peks töötama libisemise peale valtside vahel, muidugi enne peab selle ümarguseks lõikama, siis olen tänulik hea soovituse eest.

Eriti hea soovitus küll ei ole, kuid peaksid äkki mõnel kummimattidega staadionil ringi vaatama.
Endal seisab juba mitu aastat selline Nelson bros. statsionaarne mootor ja ootab teiste projektide valmimise järel oma järjekorda. Sai lahti/kokku laotud ja pilte tehtud.
Masin toodetud USA-s kuskil 20-ndatel. Puudu Wico EK taktmagneeto, plaan tellida USA-st, maksab kuskil 4000.- krooni. Ülejäänud osad olemas ja päris kobedas seisukorras.


Vasta
#25

minu \"stats\" mootor

Mootoril on võõras magneeto, seoses sellega küsin kõigilt, ehk keegi teab midagi selle päritolust, ja milline võiks olla originaalne süüte süsteem ja kuidas on sellise moto jahutus toiminud (kas vabavool, või mingi pump)?
Vasta
#26

Niisiis sain mootorist mõned pildid:
[Pilt: 24-08-05_2015.jpg]
[Pilt: 24-08-05_2016.jpg]
[Pilt: 24-08-05_2020.jpg]
[Pilt: 24-08-05_2021.jpg]
Vasta
#27

Martti Kirjutas:Minu Proletar mootor näeb välja selline, õnnestus selline leida vanaraua hunnikust ja koju tuua autoga, kaalub ikka üllatavalt palju. Praegu pole sellega midagi teha ja plaanin viia vanarauaks, põhjus see et seisnud kaua õues, kolvid kinni.


Sinu mootor ei ole mitte Proletar vaid T-100(joss)käiviti,sellest suurest nelikant avast käib ta jossi ploki
külge ja omab peamootoriga ühte karterit.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#28

Nalja teed või mis?
Jossil nüüd küll nii suurt käivitusmootorit pole. Silindri kõrgus üle meetri. Kui kahtled, võrdle suurusi esimesel pildil kaevurõnga ja teisel auto rehviga.
Vasta
#29

Asi naljast kaugel,minu jutt käis ikka kodanik Martti mootorist.

1985 Lada 1300 SL
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne