nymmik Kirjutas:näpiks vana teemat, et mismoodi siis ikkagi musta nr-i saab. Vanatehnika sõidu piltidelt jäi ette selline
http://www.zone.ee/uunikumisoit/slides/IMG_3837.JPG
sama viga tehtud mis mul, et liistud ja vana nina (Jaltad olid punnis ninaga kõik) aga olenemata sellest must nr
Kohati räägitakse et iga seib peab õige olema ja värvitud.
Ma ise olen e-meilinud erinevatele asjapulkadele ja pole mitte ühtegi vastust siiani saanud
Mina olen saanud mitmeid vastuseid seoses musta nr.
Hr Piibur andis mulle kontakt andmed, kellega saad ühendust võtta, kui hakkad musta nr taotlema.
Urmas Teearu (EVMK „Unic-Moto”) tel.5087150, Urmas.Teearu@mail.ee
Tarmo Riisenberg (EVMK „Unic-Moto”) tel.5109124, rederev@online.ee
Tony Laan (EVMK „Unic-Moto”) tel.53424905, motohull2003@yahoo.com
Märt Karu (EVMK „Unic-Moto”) tel.56684440
NB: Seibid, mutrid, kummitihendid, trossid, jne kõik peab olema originaal. Isegi värv. Ja kui oled auto/tsikli üle värvinud siis peab toon olema sama, mis tehasest välja tulles (Pead välja uurima värvi koodi).
Ja kui oled kindel et sul on ta originaal jne, siis spetsialistid vaatavad su auto/tsikli üle ja see pidi olema pikem ja aeganõudev protsess. Ja üle ei vaadata mõne minutiga, vaid ikka see peaks olema mitmetunni töö.
Siin foorumis on mitu teemat olnud musta nr kohta, kasuta OTSINGUT.
PS: Täna filmisin ja pildistasin Ikarus LUX bussi, ja see buss oli Eestis esimene, mis sai musta nr A0001. Ja isegi sees sai käidud