Zaz´ile vaz´i mootor
#1

Oleks huvi sellist asja teostada. Küsimus siis selline, et kas kõik vaz´i mootorid on käigukasti kinnitustelt samad ja kas suurema on kubatuuriga mootorid on ka pikemad? Eriti pikemaks ei tahaks tagaotsa ajada.
Vasta
#2

kuidas kavatsed teha jahutuse?kuhu radika panna?
Vasta
#3

kaks ventilaatoritega radikat saab külgedele panna, kust ta õhku võtab.
Vasta
#4

isiklikult pole näinud vaz mootoriga sapakat, kuid fiat 127 mootoriga muhku olen näinud ja teooriat selle kohta ka päris palju kuulnud.
vaheplaat, sidurikorv ümber teha, kuid starteri istutamine pidi paras porn olema, jahutus ja mootori kinnitused on kõige lihtsam asi.
kuid siis jääb ikkagi käigukast nõrgaks.
Vasta
#5

On tehtud 08 mootoriga Venemaal. 01-05 mootoriga on ka tehtud, sel juhul keskmootor. Käigukast tuleks asendda samuti 968 omaga muidu jääb ikka aeglaseks. Fiat 127 mootoriga on mitmeid Eesti teedel.
Vasta
#6

tõnn Kirjutas:kuid siis jääb ikkagi käigukast nõrgaks

Nõrgim koht on hoopis poolteljed, muidu peab seebikarbi kast Lada mootori pöördemomendile ilusasti vastu. Kavori otselülituskastis on kasutusel ZAZ-i originaalpeaülekanne (neid muidugi läks ka arvestades mootori võimsust ja rehvide haarduvust).

Cinquecento
Vasta
#7

Eestiski Lada mootoriga Muhke. Estonia tagaotsa ehitus, ei muud keerulist.
Kuid parema tulemuse võiks anda siiski Saab 96 või Fordi V4 mootori kasutamine. Jääv õige mootorikonfig. teeb asja eriti lahedaks. Ja vau on vau.
Vasta
#8

Olen ka päris mitu korda möelnud millega muhu originaalmootorit asendada ja miskipärast tundub mulle et tagamootoriga Fiat 133 mootor koos käigukastiga sobiks maru hästi sinna.Olen kunagi omanud mölemaid suurepäraseid liikureid ja mootoriruum neil ysna yht möötu.Fiati mootor on vesijahutusega,suurus oli vist 850cm3,kw ei mäleta aga Fiatti lykkas edasi kyll ja oli ysna vastupidav kuna mu söidustiil siis(loe:vanus 15-16) oli köike muud kui autot säästev.Jahutusradikas asub taga mootorist paremal ja saab öhku rattakoopast.Tolmuse tee peal söites tuleb radikat kyll aeg-ajalt survepesuriga väliselt puhastada kuid see pole suur vaev.Ma arvan et selle mootori-kasti muhu peale paigaldamine peaks ka kodustes tingimustes suht-koht lihtne olema,suurem probleem on ilmselt doonor-fiati leidmine sest liikumas pole ma enam ammu yhtki näinud.Kes ei tea missugune 133 välja näeb siis peaaegu sama nagu 127 kuid igalt poolt umbes 5-6 cm väiksem.
Edu.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#9

Üks isik siis veel juures, kes seda kavatseb teha (mina)

Tere. Plaan siis panna zaz 968 (seebikarp) peale Lada mootor 1,7L. Kas pikkuselt see mootor mahub vahele ja kuidas mootori kinnitused teha? Olemas on juba zazi käigukasti ja lada mootori vaheline liides. Eriti oleks abiks need, kes on seda ise teinud või näinud sellist liikurit.
Vasta
#10

k6ik lada mootorid (01-07 ja 21)on väliselt ühepikkused

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

Bling Bling Kirjutas:Üks isik siis veel juures, kes seda kavatseb teha (mina)

Tere. Plaan siis panna zaz 968 (seebikarp) peale Lada mootor 1,7L. Kas pikkuselt see mootor mahub vahele ja kuidas mootori kinnitused teha? Olemas on juba zazi käigukasti ja lada mootori vaheline liides. Eriti oleks abiks need, kes on seda ise teinud või näinud sellist liikurit.

...ehk midagi sarnast, sapaka kerest on küll ainult põhi järel, aga ikkagi
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thum...p?album=23

ja väike video http://www.villuclub.ee/eintz/bagi.avi (nädalakese hoian seda, siis korjan ära)
Aparaat ise on kogu täiega vist hetkel veel müügis!
Vasta
#12

zazi mootori vahetuse kohta on muhuklubi foorumis üht-teist kirjas. vaheplaadi joonis ka olemas http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?na...topic&t=78
Vasta
#13

mu s6bral on liikuv Fiat 133.. kui midagi selle kohta teada vaja, siis saatke privaats6num
Vasta
#14

jep ja mul on sama plaan sest ma olen tüdinud sapika mootoritest luazi peal, need lihtsalt jooksevad kokku, aitab aitab aitab, tahaks natuke sõitu ka nautida mitte keset metsa kapoti all kükitada ja aina mootoreid vahetada. Luaz on ideaalne offroad auto kitsastel sihtidel, võsas ja pinnasel kus suured masinad vajuvad ära raskuse tõttu, ta lihtsalt ronib läbi, väike ja tige, ei pea muretsema et plekid ära kraabib metsas ja mingi jupi otsimisega kümneid tuhandeid läheb, aga kas mingeid väiksemaid ja töökindlamaid mootoreid pole kui vazi oma, VW golf, mitsu colt jne, tahaks just midagi sellist, jagaja peaks olema mootoril külje peal, ei pea süüte timmimiseks plekikääridega läbi kere ronima, luazil kindlasti hädavajalik ka tõsine sundjahutus, radika mahutamine on hull jama, olen näinud poolviltu küljele mahutatud varjanti ja ka võimalus nina pikemaks vedada, starter peaks ka olema samal pool mis sapikal, pääseb korvi lõikumisest ja mida uuem mootor seda parem, tuleb lihtsalt doonorauto nii lahti võtta et pärast aju ja muu elektroonika ühendamisel jama ei tuleks, üle 60 kw ei maksaks ka vist aretada asja, luazil vähemalt hakkab muidu sildasid laiali lööma.
Vasta
#15

Mamba Kirjutas:jep ja mul on sama plaan sest ma olen tüdinud sapika mootoritest luazi peal, need lihtsalt jooksevad kokku, aitab aitab aitab...


Palun jaga oma mõtted kindlateks lauseteks ning kasuta nende lõpetamiseks punkti ja alustamiseks suurt algustähte. Kaasfoorumlased on ka inimesed ning üli-ebamugav on Sinu pikajorulisest tekstist aru saada...

Mamba Kirjutas:...kas mingeid väiksemaid ja töökindlamaid mootoreid pole kui vazi oma, VW golf, mitsu colt jne [...] üle 60 kw ei maksaks ka vist aretada asja...

60 kW tuleb asi väga kaugele jätta. LUAZi tehasekomplektsuses oleva sapaka mootori võimsus on 40 hj ehk siis ümmarguselt 30 kW. Liiklusseaduse alusel vastu võetud "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded" lubab paigaldada mootorit, mille võimsus ei erineks algsest mootorist enam kui 30%. Ehk siis maksimaalse võimsusega mootor, mida Sa saad legaalselt LUAZile paigaldada on 1,3 x 30 kW = 39 kW ehk siis 52 hj. Kui lähed ARKi tehnikaosakonda ümberehitust kooskõlastama, siis nad võtavad neid nõudeid väga rangelt.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

Sel autol pole isegi pabereid. Teedel sõita on sellega ebamugav ja ARK-i nõudmised mind sel juhul eriti ei huvita. Eesmärk ikkagi saavutada maksimaalne töökindluse/jõudluse suhe raskel maastikul.
Vasta
#17

muide ma olen kuulnud, et Luazile on aretatud Mosse mootor peale, ning mingi aeg pandi Luazile Pesukotti Disel Mootoreid peale.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#18

Vale puha , luaz ,ile paigaldati ford fiesta ja escorti 1,6 l diiselmootoreid , aga mitte nsvl is , vaid seda tegid autode maaletoojad euroopas . Samuti varustati M2141 fordi 1,8 diisliga , muidugi nn. läänes . Mahud olid muidugi väikesed , 100-120 autot aastas. Andmed ajakirjast " Tehnika ja tootmine " .
Vasta
#19

M2141 (Aleko) 1.8 dislasid oli viis aastat tagasi mobile.de-s päris rohkelt müügis.
Vasta
#20

miniest Kirjutas:muide ma olen kuulnud, et Luazile on aretatud Mosse mootor peale, ning mingi aeg pandi Luazile Pesukotti Disel Mootoreid peale.
Ma eksisin natuke neid mootoreid pandi uutele Luazidele, siiski, ma kuskilt lugesin, enam ei mäleta kust, aga ma vöin ka siin juures eksida.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne