Võrrile õli; probleemid!
#41

Süütepool on ka mähis.
Vasta
#42

Süütepoolil on mähis.


Vasta
#43

Niih. käisin maal.
Sain küll sädeme tugevamaks vahetades madalpinge juhtme, puhastades kontakte, kuid ma suutsin võrri silindri kaane (plokikaas?) küünlavindi maha keerata.
Seega nüüd otsin uue plokikaane(?) ja eks siis näis, mis saab...
Vasta
#44

ju sul tuli siis enne ka küünla vahelt õhku läbi, see teeb võrri eriti jõuetuks, kuid kindlasti on ka sädemel suur roll seal kõiges
Vasta
#45

Vaatad küll pealkirjast ei siit nüüd tuleb midagi õlide kohta, aga oioioi kuhu me välja jõudsime--- süüte seadmine, regull jne jne.


sorry ei saanud mainimata jätta

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Vasta
#46

ispy Kirjutas:... ma suutsin võrri silindri kaane (plokikaas?) küünlavindi maha keerata.
Seega nüüd otsin uue plokikaane(?) ja eks siis näis, mis saab...

Mootorratastel (ja võrridel) kutsutakse seda siiski silinripeaks. Plokikaaneks võib seda nimetada vast paljusilindrisematel isenditel, kus on tõesti plokk ilma irdsilindriteta.

Muide... hävinud küünlakeermega silindripeal/plokikaanel saab ava keermestada ümber jämedama küünlakeerme peale (ja kasutada jämedama keermega küünlaid a la 98sed Sachsid, 2.0 Ford Sierra, GAZ-51 vms).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#47

w2rk Kirjutas:ju sul tuli siis enne ka küünla vahelt õhku läbi, see teeb võrri eriti jõuetuks, kuid kindlasti on ka sädemel suur roll seal kõiges

Ennem kohe kindlasti ei tulnud küünla vahelt õhku läbi.

See, et saaab uue vindi teha pole mulle uudis, kunagi mul oli sellise vindiga mootoripea, kuhu sobisid sierra, gaz küünlad. e jämedama, suurema vindiga küünlad.

Sohne, hea, et said selle ära öeldaWink
Muidugi tõsi jutul sees: Kuna ma ei osanud midagi pealkirjaks panna alguses, siis panin \"võrrile õli\", nüüd, aga pole ju mõtet uut teemat teha ning ei ta kas on ka mõtet pealkirja muuta...?
Vasta
#48

ispy Kirjutas:See, et saaab uue vindi teha pole mulle uudis, kunagi mul oli sellise vindiga mootoripea, kuhu sobisid sierra, gaz küünlad. e jämedama, suurema vindiga küünlad.

Vint armastab puude otsas olla, mitte küünaldel külas käia. Plokikaantes/silindipeades nii nagu ka küünaldegi on siiski keere.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#49

Õli kohta lisaks: omast kogemusest ütlen, et kõigetavalisem mootori õli on võrrile sobilik aga see kahetaktilise sae õli ei kõlba kohe mitte, see nagu kõrgtehnoloogilisematele seadmetele kui venemootorid.

Sündmuste käik:

Sai kah ükskord heas usus ostetud seda sae õli:
Panin seda 1:50 nagu õeldud - hakkas juba paari kilomeetri järel tihkelt käima edasi ei julgend enam sõita

Panin siis 1:20 - ikka sama värk

- valasin siis seda tavalist vene autooli sisse mida kogu aeg kasutanud ja siis oi oi teine tera kohe!!!
Vasta
#50

ma kasutan žiguli õli ja pole probleemi

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#51

Ei tahaks nagu uskuda, et viga oli saeõlis. Uutel välismaistel õlidel peaks ju hoopis paremad määrimisomadused olema, mis see tehnoloogia asi siia puutub. Maa ei saa aru miks arvatakse, et tänapäevastel mootoritel on kehvemat määrimist vaja, määrimine peaks ju paranema, sest miks ikka on vaja uusi ja halvemaid õlisid välja mõelda.


Vasta
#52

Tänapäeva õlid võivad sel juhul halvasti mõjuda kui vale õli kasutada. Õige viskoossusega õli puhul on asi pigem parem kui halvem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne