Esimese Vanatehnika kruiisi järelkajad
#21

OT aga lihtsalt pidin mainima, et tõsiselt ilus auto.
http://www.muhuklubi.ee/www/modules/cpg/displayimage.php?album=51&pos=0

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#22

Esmalt minu vabandused korralduse (või õigemini korraldamatuse osas). Kuigi alguses sai justkui kokku lepitud, et sõidetakse kokkulepitud trassi, otsustati vahetult enne väljasõitu seda muuta. Tulemuseks oli kahe kruiisija mahajäämine kolonnist. Loodan, et nad võtavad siiski vabandused vastu ja tulevad ehk järgmine kord ka.

Veidi ideoloogiast. Peale sõidu lõppu sai veidi nõu peetud ning tehti ettepanek, et sellise tööpäeva lõpu lõõgastuse võiks ette võtta kord kuus. Selliseks ajaks, mis võiks sobida ka organiseerunud vanatehnikaharrastajatele leiti sobiv olevat iga kuu kolmas teisipäev. Sobivaid kuid aastas sellise ürituse jaoks on 5 (mai kuni september).

Kokkusaamise eesmärk oleks lihtne - veeta tööpäeva lõpus paar tundi vabas õhus omasuguste seas. Hetkel ei olegi planeeritud üritusest muud kui
1. saada kokku,
2. jalutada mõnikümmend minutit ümber autode ja ajada juttu,
3. seejärel aga sõita Tallinnas mõnikümmend kilomeetrit.

Kokku paar tundi, mis ei võta tegelikult tükki küljest vast kellelgi.

Mitte mingil juhul ei oleks üritus konkurentsiks muudele vanatehnikaüritustele, vaid pigem väikeseks vahepalaks hallis argipäevas.

Et üritus siiski väga stiihiline ei oleks, teeksin mina ettepaneku väike korralduskomitee kokku panna. Korraldajate ülesandena näeksin
1. info õigeaegse edastamine võimalikult paljudele huvilistele (automoto foorum ainuüksi ei piisa)
2. sõidu marsruudi kokkuleppimine
3. lühilegendi koostamine
4. kohapeal kerkinud korralduslikud küsimused

Mina oleksin nõus osalema korraldustöös, kes lööks kaasa - jesper, nymmik?
Vasta
#23

Väga hea idee!

Kahjuks ei ela mina Tallinnas, maanoorena on raske igakord suurde linna saada aga üritame. Korraldusliku küljepealt võin mina infot küll levitada. Samas tundub, et info on piisav, sest Fredi Lepp oli kohal nagu raudpolt (nael). Ja korraldus tundub juba praegu olevat tasemel ja mitte ülepingutatud.

Augustise kruiisi võiks teha 14. augustil algusega kell 16.00 Pärnu mnt linnapiirilt, siis väisavad meid sõbrad Saksamaalt 30 masinalise vanatehnikakogusega. Näituseplats oleks Raekoja ees. Ühendagem jõud!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#24

Tore oli Smile Minu pildid www.wax.pri.ee/vanatehnika2005mai

Järgmise korrani!
Vasta
#25

indreksirk Kirjutas:Esmalt minu vabandused korralduse (või õigemini korraldamatuse osas). Kuigi alguses sai justkui kokku lepitud, et sõidetakse kokkulepitud trassi, otsustati vahetult enne väljasõitu seda muuta. Tulemuseks oli kahe kruiisija mahajäämine kolonnist. Loodan, et nad võtavad siiski vabandused vastu ja tulevad ehk järgmine kord ka.

Veidi ideoloogiast. Peale sõidu lõppu sai veidi nõu peetud ning tehti ettepanek, et sellise tööpäeva lõpu lõõgastuse võiks ette võtta kord kuus. Selliseks ajaks, mis võiks sobida ka organiseerunud vanatehnikaharrastajatele leiti sobiv olevat iga kuu kolmas teisipäev. Sobivaid kuid aastas sellise ürituse jaoks on 5 (mai kuni september).

Kokkusaamise eesmärk oleks lihtne - veeta tööpäeva lõpus paar tundi vabas õhus omasuguste seas. Hetkel ei olegi planeeritud üritusest muud kui
1. saada kokku,
2. jalutada mõnikümmend minutit ümber autode ja ajada juttu,
3. seejärel aga sõita Tallinnas mõnikümmend kilomeetrit.

Kokku paar tundi, mis ei võta tegelikult tükki küljest vast kellelgi.

Mitte mingil juhul ei oleks üritus konkurentsiks muudele vanatehnikaüritustele, vaid pigem väikeseks vahepalaks hallis argipäevas.

Et üritus siiski väga stiihiline ei oleks, teeksin mina ettepaneku väike korralduskomitee kokku panna. Korraldajate ülesandena näeksin
1. info õigeaegse edastamine võimalikult paljudele huvilistele (automoto foorum ainuüksi ei piisa)
2. sõidu marsruudi kokkuleppimine
3. lühilegendi koostamine
4. kohapeal kerkinud korralduslikud küsimused

Mina oleksin nõus osalema korraldustöös, kes lööks kaasa - jesper, nymmik?
Kui vaja siis alati abiks.
Vasta
#26

Nende eest ära sõitmiste vältimiseks oleks hea strateegia, kus esimeses ja viimases autos oleksid väikesed raadiosaatjad. Kui keegi eest ära sõidab, siis lihtsalt tagumine mees tõstab häält ja esimene ots ootab mahajääjaid järele.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#27

Või siis panna ette aeglane või ilma vedrudeta auto Smile Fiat küttis 60-ga läbi Paldiski maantee aukude kolonni eesotsas linna poole Rolleyes
Vasta
#28

Tegelikult pole ka raadiosaatjat vaja - kui keegi näeb peeglist, et tema tagant läks kolonn katki (näiteks foori taga), siis vilgutab eessõitjale tulesid. See omakorda vilgutab jne, kuni info jõuab kolonni juhini, kes siis võtab tempo maha või organiseerib peatuse.
Vasta
#29

Sai eile toda asja kaemas oldud,mulle igatahes meeldis.
Vasta
#30

Väga lihtne nipp kolonnis sõitmisel on see, et kolonni \"vedur\" sõidab aeglasemalt kui kolonni viimased autod.See tähendab linnas esimese auto kiiruseks max 45 km/h, juba siis sõidavad viimased 60-ga.

Dad.
Vasta
#31

http://www.ikarus.pri.ee/Cruise
Vasta
#32

Pildi halb kvaliteet on tingitud suurte piltide väiksemaks tegemise pärast.
Vasta
#33

Kui tohib, siis ütleks ka mõne sõna sekka kolonni laialipudenemise kohta, sest arvan, et oman selle teema mõningast kogemust (dad juba tegi õige ettepaneku).
1.Aeglased sõidukid ette ja korralikumat kiirendust-aeglustust omavad sõidukid lõppu.
2.Trass valida võimalikult selline, kus kõrvaliste sõidukite vaheletrügimine oleks minimaalne.
3.Kolonnis sõitjad peaksid hoidma parajat vahet ja vahesid mitte suureks laskma.Kolonnis tuleks kulgeda võimalikult ühtlase kiirusega, sest iga kiirendus ja pidurdus võimendub järgmiste sõidukite korral suuremaks.
4.Kolonnis sõitja peab igati arvestama teiste kolonni liikmetega.Vahel on selle selgeks tegemine mõnele kolonniliikmele päris raske, sest oma mina tahab kangesti väljanäitamist.
5.Linnas olevad foorid tükeldavad kindlasti aeg-ajalt kolonni ja seepärast peab esimene sõiduk teadma või oskama näha ka seljataha ning vastavalt sellele vahepeal kolonni kokku \"korjama\".
Vasta
#34

wax Kirjutas:Tore oli Smile Minu pildid www.wax.pri.ee/vanatehnika2005mai

Järgmise korrani!

Väga lahedad pildid, wax! Sul on detailide peale silma!
Vasta
#35

Tallinna üritus näikse väga hästi välja tulevat, Tartus võiks sarnase asja orgunnida Wink
Vasta
#36

chopper Kirjutas:OT aga lihtsalt pidin mainima, et tõsiselt ilus auto.
http://www.muhuklubi.ee/www/modules/cpg/displayimage.php?album=51&pos=0

Kas keegi oskab öelda on see \"Fiat Topollino\" eestimaalt üles korjatud ja taastatud või kusagilt euroopast toodud taastamiseks.Kahtlaselt tuttav auto mida kunagi 85-89.a. sai uudistatud...

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#37

Mainitud NSU-Fiat 500 on Eestisse toodud juba 40-ndate lõpus sõjasaagina Nõukogude ohvitseri poolt ja olnud kogu aeg Eestis. Auto ajalugu on sellest ajast üsna hästi teada - kui ütled, kus seda nägid, siis võin ka vastata, kas oli sama auto. Vahemärkusena niipalju, et see auto ei ole praktiliselt üldse sõitnud aastatel 1949 kuni 2005 - ehk mõned tuhanded kilomeetrid. Küll oli aga sarnast värvi (Itaalia) Fiat 500 Tallinnas aastaid igapäeva kasutusel. Pilti võid vaadata Rain Vaikla galeriist - see auto on tänaseks jõudnud küll juba Soome.
Vasta
#38

Kui auto ajalugu on hästi teada kas siis see
kuskilt kandist ka Paidet puudutab (ajavahemikus 1980-1989)?

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#39

Auto on alates 40-ndate lõpust asunud pidevalt Tallinnas, Sinu viidatud aastatel seisis mootoririkke tõttu Nõmmel. 90-ndate alguses rändas Kuusallu ning 2002 jõudis Tallinna tagasi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne