Volga automaatkast
#1

Heips,

Oskab keegi sellist asja tuvastada??? Mind paluti eksperdiks kaasa kahe mingi tundmatu kasti tuvastamisele ja minu arvates olid need volga 21-e kastid ... pilti sai ka tehtud aga neid ei saa aparaadist hetkel kätte.
Vasta
#2

Ei julge midagi arvata, aga kui nad kenasti Volgale (mootorile) külge istuvad, siis võib hakata kahtlustama Smile

NB! Huvitav, kui need tõepoolest osutuvad 21 aut. kastideks!
Vasta
#3

Hoplaa! Paluks mu 24-le kah aut. kasti!!!:yes
Vasta
#4

Mul on esimese seeria volga kataloogi koopia käepärast. Nii et kui pildid kätte saad, siis saada mailile: rederev@delfi.ee

Siis saab võrrelda.

ASp

Vasta
#5

Volgadel kasutati minuteada Tðaika mootorit koos automaatkäigukastiga. Kui see sinu automaatkast peaks aga tavalisele volga mootorile külge sobima siis tahaks kohe oma silmaga näha
idalimusiin@hanza.net
Vasta
#6

Mr. Idalimusiin, te ajate kaks autot segamini. Gaz-23 oli tõepoolest Tšaika mootori ja kastiga, aga olemas oli ka vana Volga, tähistusega GAZ-21, millel oli tavaline mootor ja automaatkast.

Asp

Tsitaat:Originally posted by idalimusiin
Volgadel kasutati minuteada Tðaika mootorit koos automaatkäigukastiga. Kui see sinu automaatkast peaks aga tavalisele volga mootorile külge sobima siis tahaks kohe oma silmaga näha
idalimusiin@hanza.net
Vasta
#7

Vana Volga oligi autentses originaalsuses automaadiga. Manuaal lisandus kohe varsti, kui automaadi töökindlusetus kinnitust leidis. Kuigi ma pole päris kindel, siis peaks numbrit 21 kandma ainult autom. Volga. Manuaalid on juba tähelisaga, 21A,21G jne. Vähemasti nii olen asjast aru saanud.
Vasta
#8

Jah õigus küll Gaz 23 oli Tðaika mootori ja automaadiga Gaz 21 ilma ühegi lisaindeksita tavaline automaat. Mul on kusagil raamatus isegi pilt. Pole lihtsalt seda tavalist automaati ihusilmaga näinud.
Vasta
#9

Loodan et saan järgnevaga natuke selgust majja tuua Gaz 21 automaatkasti asjus.
Ükspäev juhtus kätte selline huvitav raamat Mosse 401, Pobeda ja Gaz 21 hooldamisest ja ehitusest ning jäi silma üks huvitav lõik.

Tsitaat E.Antoni 1957 aasta raamatust\"Amatöörautojuhi käsiraamat\":

Sõiduautol \"Volga\" on tehniliseks uuenduseks automaatne käikude vahetamine sõltuvalt liikumise kiirusest ja tee tõusust või langusest. Automaatne käiguvahetus kergendab tunduvalt auto juhtimist. Paigalt ärasõidul tuleb teha vaid kolm liigutust: 1)lülitada võtme abil süüde(samal ajal käivitub ka mootor)2) panna käigukang edasiliikumise asendisse, 3)vajutada jalaga gaasipedaalile. Kõik muu teostub automaatselt. Peale selle on \"Volgal\" kasutamisel tsentraalne määrimine. Vastavale pedaalile jalaga surudes määritakse korraga 16 määrdepunkti. Tsentraalse määrimisel jääb ära auti šassi määrimine käsitsi määrdepritsi abil.\"

Vaatasin ka raamatu käigukasti puudutava osa üle aga rohkem Volga automaatkasti ei puudutata.

:wow
Vasta
#10

Volga 21le oli jah algul plaanis USAkate
eeskujul paigaldada automaatkast ja
tsentraalõlitus. Katsed testautodega
näitasid aga, et need mõlemad ei ole venelaste
tehtuna töökindlad ja neist loobuti üsna pea

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Tean Tallinnas üht 21 varajasest seerijast,peaks praegult kuskil Kadrioros olema,ennemalt oli Nõmme.Sellel on veel püstklappidega mootor ja tagasild selline\"banjo-tüüpi\" nagu ZIMI-il.lugupidamisega Flanagan.l
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne