Tartu Autode Remondi Katsetehas 2
#1
Kas selle pildi taustal olev bussi vrakk võib olla TA?:
http://www.pilt.ee/photo/463436/9824583/
Vasta
#2
andres22 Kirjutas:Kas selle pildi taustal olev bussi vrakk võib olla TA?:
http://www.pilt.ee/photo/463436/9824583/

Suure tõenäosusega on ta TA-6 või TA-6-1 tagant. Lääpavajunud vrakk ei ole küll hästi näha, on ka ülipisike võimalus, et pildil on RAF, mis erines visuaalses mõttes TA-6-st laiemate tagaakende poolest.
Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 110 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, avame 2017.a. kõrghooaja 20. mail Muuseumiööga







Vasta
#3
jah, 99% on see TA-6.Eriti ei viitsinud lähemalt uurida, kuna ta oli suht raibe.
Vasta
#4
Jaanipäeval Avinurme laadale sõites vaatasin ka metsateele mille ääres seisis TA-6, kuid pean kurbusega teatama et seda buss enam \"elavate\" kirjas ei ole.
Vasta
#5
Peipsiäärse Varnja küla ühes hoovis seisab üks \"vana ninaga\" TA-6, arvatavasti soojakuna.

Pildid leiate
http://www.mois.ee/tmp/varnja_ta_1.jpg
http://www.mois.ee/tmp/varnja_ta_2.jpg
http://www.mois.ee/tmp/varnja_ta_3.jpg

Loodetavasti näeb seda lähiajal ka kaasfoorumlase TARi koostatud lehelt.
Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 110 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, avame 2017.a. kõrghooaja 20. mail Muuseumiööga







Vasta
#6
haarald Kirjutas:jah, 99% on see TA-6.Eriti ei viitsinud lähemalt uurida, kuna ta oli suht raibe.

Ole hea, sisesta need jäänused aadressil http://kodu.pri.ee/ta/ olevasse vrakigaleriisse.
Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 110 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, avame 2017.a. kõrghooaja 20. mail Muuseumiööga







Vasta
#7
BUSS TEEL VANARAUDA !

Tere , leidsime kasutaja Teeröövliga ühe TA bussi , tegu siis kas TA 6 või TA6-1 bussiga. Asukoht on Koigi lähistel . Buss ei ole tehase kodulehel üleval! Pilti kahjuks masinast teha ei saanud. Masin läheb lähiajal metalihundi hambusse Sad Kauplesime omalikult välja võimaluse keerata masina küljest ära kergemaid osasid , seda lubati teha ilma rahata ! ja ka seda ainult järva jaani varjupaiga meestele taastamiseks! Terve tükki ostmisest juttu ei olnud aga arvatavasti on ka see võimalik . Buss on halvas seisus , aknad puuduvad , sillad pidid all olema , omaniku jutu jäärgi . Ise lähedal uurimas ei käinud , kuna oli kiire. Kui huvi tekitab kellegile siis asukoht ja muu lähem info tel. 5105776 või privaat sõnum

tervitades Märt ja Uno
dumat nada a ne prõgat
Vasta
#8
Mis asi on kallurhaagis TA? Kas ka Tartu toodang? Oli selline müüa \"Põhjarannikus.\" Kuulutus
Vasta
#9
TA kallurhaagiseid valmistati Kohtla-Järvel.Üldjuhul oli neil veduriks ZIL.Kasutati ka KAMAZ eelikuga haagisena.Üksikuid on praegugi tänavapildis näha.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#10
Lisaks ehitas haagiseid ka Otepää autoremonditehas, näiteks tegid nad MAZ-200 kallurite baasil haagiseid.

Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11
Neist haagistest,millest enamiku indeksiks TA,on juttu T ja T,nr 9/1986,mis pühendatud tollase TPI 50.aastapäevale (tollases ajaarvestuses).
Vasta
#12
Pühapäeval esivanema juures küttepuude varumise kõrvalt sai üle vaadatud ka seal läheduses seisev TA-6. Ja tuli välja, et see buss on saadaval. Hind - \"tule ja vea ära\" ehk 0 krooni! Buss sõitis viimati 1991.a, mootor komplektne, rattad all. Mootor olla pärast kapremonti Kuusalus sõitnud vaid 200 km. Tagasild samuti vähe sõitnud. Kere on küll üsna õnnetu, aknad ja enamus sisustusest puudu. Kuid võib-olla leidub siin foorumis keegi, kes huvituks GAZ-51 mootorist ja sildadest.
Tegu siis selle bussiga.
Kui kellegil vedeleb kasutult mõni ENSV aegne autonumber seeriast д****EA või у****EA, siis võite seda mulle pakkuda !
Vasta
#13
Järvajaani omadele doonoriks.
Vasta
#14
Soobel Kirjutas:Järvajaani omadele doonoriks.

Mina leian, et kui ta eest küsitakse 0 krooni, siis oleks mõistlik ta küll ära viia küll kusagile headesse kätesse - kas siis Järva-Jaani või kusagile mujale. Esiteks - sealt saab jutu järgi korraliku GAZ-51 käiguosa, mida enam niisama lademes igal pool võtta ei ole. Teiseks - säilinud kereosi võiks tõesti vaja minna kas Järva-Jaani TA-6 jaoks või mõne muu taolise isendi tarbeks. Vananinalisi TA-6si ei ole ju enam doonoritenagi eriti võtta.

Fotode järgi tuvastab, et mootor ja käiguosa on komplektsed, samuti näib nii olevat armatuurlauaga, elektrisüsteemiga, nuppudega jm tehniliste pisividinatega.

Ainult et - kas see buss praeguses seisus kannatab üldse slepis viimist? Äkki pudeneb pulkhaaval laiali? Treileri variant on ju hulga kallim.
Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 110 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, avame 2017.a. kõrghooaja 20. mail Muuseumiööga







Vasta
#15
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid104358

Olgu sulatusahi talle kerge Sad Sad

Kurb... väga kurb...
Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 110 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, avame 2017.a. kõrghooaja 20. mail Muuseumiööga







Vasta
#16
Sellest 0 krooniga pakutud TA-6-st veel: omanikule olla mootori ja tagasilla eest juba raha pakutud, kuid kes bussi tervenisti ära lohistab, sellelt raha ei taha. Nii ma asjast aru sain.
valdo Kirjutas:Ainult et - kas see buss praeguses seisus kannatab üldse slepis viimist? Äkki pudeneb pulkhaaval laiali?
See variant on kahjuks võimalik küll - puitkere, seisnud 14 aastat, neist umbes 4 ilma akendeta. Kuid kui kummid ikka ümmarguseks õnnestub pumbata (võimalik, et nad polnudki tühjaks läinud) siis Tallinn-Tartu maantee (selle ääres praktiliselt buss seisabki) on enamuses osas küllaltki sile...
Kui kellelgil on jätkuvalt huvi siis bussi omaniku telefon - 5147544 Ivo.

---------------
valdo Kirjutas:Olgu sulatusahi talle kerge

Kurb... väga kurb...
On kindlaid andmeid et see vanarauda läks? Äkki veeti lihtsalt uude asukohta?
Kui kellegil vedeleb kasutult mõni ENSV aegne autonumber seeriast д****EA või у****EA, siis võite seda mulle pakkuda !
Vasta
#17
Vaatasin vanu pilte ja kolme Tartus valmistatud sõiduki kohta on pilte:
TA-6
TA-934H
TA-3763-01
Vasta
#18
Regardman Kirjutas:Raamatus "Eesti taluhäärberid" lk 200, Odra talu (pilt 2000datest) ja pildile jäänud TA-943 seeria masin. Ehk alles veel see "tartlane" ? Raamatus olevat kaarti vaadates jääb see talu kuskile K-Nuia kanti.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#19
Rõõm teatada et Tapal on ühele TA-3763-01-le uus elu sisse puhutud.Nimelt siis AS Hallik on reklaamimiseks sõidukorda teinud TA leivaauto.Autot võib näha suurüritustel,nt.Õllesummeril.
                       
Vasta
#20
Ida-Virumaal Lüganuse vallas ühe eramaja taga põllul seisab TA-6-1, eelmine kord möödasõites oli veel klaasid küljes, sel korral aga juba kadunud. Bussi on kasutatud soojakuna, sellele viitab korsten. Sõidan sealt mööda liinibussiga ja sel juhul ei tule pildistamisest midagi välja. Kui keegi juhtub sõitma Ida-Virumaale ja soovib seda bussi pildistada siis minult saab täpse asukoha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne