õlituli hakkab põlema
#1

Tegu on Mosse 2141ga 1.5 mootor. Sümptomid sellised:
tühikäigu pööretel hakkab õlituli põlema. Kusagil 2500 rpm kustub alles ära. Kontrollisin, õlitase on normi piires ja õli ise ka justkui normaalne. Lisaks on olnud paar korda niimoodi, et suuremal koormusel (näiteks läbi liiva sõites) hakkab õlituli põlema ja ei kustu ka siis ära, kui rohkem gaasi anda.
Teinekord jälle on kõik justkui normis st. mootori käivitudes kustub õlituli ära.
Kas on põhjust muretsemiseks, et viskab kepsud kotti puuduliku õlituse pärast vms.?
Vasta
#2

Võimalikud põhjused:

1. Andur umbes (proovi lahti kruvida, kontrollida, asendada). Kui nii, siis ei ole karta midagi.

2. Õlipump või reduktsiooniklapp kulunud või klapil sodi vahel. Sel juhul võib asi liialt kuivale jääda, kuna õlirõhk all.

3. Saaled kulunud ja liialt vedel õli kuumalt tühikäiguga pressib vahelt välja, viies surve alla.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Katsu kellegi käest laenata või mine asjliku mootorimehe juurde ja mõõtke mehhaanilise näitajaga õlisurve ära, siis on asi kindel, need elektrilised on nii nagu nad on.Oma kogemustest - ZAZ 965 tegi kunagi sama nalja, kui mõõtsime, siis pööretega oli 3,5 ja tühikäigul 1,5 at, millest täielikult piisab.
Vasta
#4

vanaisal kah mosse on, ja tal suhtkoht tihti kipub peese minema andur(eitea küll miks aga igapaari aasta tagantubmes, akkab põlema ja jääb põlema õli tuluke)
Vasta
#5

ma tegin niimoodi: juhe tagant anduril ja tuli kustus!!!
Asjal ka väike miinus : Nüüd otsin uut mootorit (kel on äkki pakkuda)mossele!

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

Väga ohtlik ja tobe on mõne mõõteriista mittemeelepärase näidu puhul põhjusi esmalt mõõteriistast otsida. Ära tulista sõnumitoojat, nagu öeldakse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne