Vana tüüpi UAZ
#1

kolz Kirjutas:Ja veel üks Hiiumaal kõdunev isend : http://pilt.ee/view/464550/

GAZ 63-st rohkem köidab tähelepanu esimese pildi taustal paistev vana tüübi esiotsaga UAZik. Sellest ka pilte tegid?
Vasta
#2

Uaz-i pildid oo siin: http://pilt.ee/view/465210/
Vasta
#3

Nii, kodanikud, see UAZ ostke küll keegi ära. Haruldasemat asja pärastsõjaaegsete vene autode seast annab otsida. Kui vaja, aitan varuosakataloogiga.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Aspelund Kirjutas:Nii, kodanikud, see UAZ ostke küll keegi ära. Haruldasemat asja pärastsõjaaegsete vene autode seast annab otsida. Kui vaja, aitan varuosakataloogiga.

Asp

Näe ja mina arvasin ,et tegu on prototüübiga! Kuskilt prügimäelt leidsin fotosid kus suvitavate seltskond samasuguse bussiga reisis. Fotod oli pärit arvatavasti 50`või 60`ndatest
Vasta
#5

Prototüüp ta ei ole, kuid tolle ajastu eripära kohaselt on 99 protsenti neist liikuritest juba ammu vanametalliks muutunud. Eriti vanadel versioonidel olid nn suicide doors ees (vastu sõitu avanevad).

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Kraana ja käru olemasolu korral ei ole probleem. Ja kuna tegu tundub olevat \"lammutus\" tüüpi kohaga, siis võib suurem osa pudinaid siiani seal ka alles olla.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Räägime siis asjast: see pildilt paistev UAZ asub Hiiumaal
ja asjast pole rohkem järgi kui KERE ning seegi oli mäletamist
mööda väga räbalas seisus ...
Kogu see \"kola\" eesotsas GAZ 63-ga on kokku ostetud \"metalliäri\"
tuhinas kuid tänu maailmaturu hinnalangusele seisavad need asjad
ehk veel mõned head ajad.Wink


M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#8

Kui läheb projektiks ja UAZ -ile on tükke vaja, siis võib üht-teist osta kauplusest \"KARTER\", mis asub Viljandimail Mustlas või siis filiaalist Viljandis.Informatsiooniks veel, et võib olla näeb uut UAZ - i juba eesti teedel sel suvel.
Vasta
#9

Ka kerest on mõned väga head projektid alguse saanud. Lisaks on seal kindlasti olemas veel raam, sillad on puhas GAZ-69, samuti muu tehnika. Vaid mootoriga on veidi keerukam lugu, sest originaalis on seal suuremate silindritega Pobeda mootor, kuigi enne lammutamist oli seal juba tõenäoliselt Volga oma.

Ülejäänud jupid >klaasid, salong jne> on puhas UAZ.

Nii et ei midagi võimatut.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

Kui tegu tõesti päästmist vääriva kraamiga, siis tasub ehk järjekordne aktsioon algatada?
Vasta
#11

pppp Kirjutas:Kui tegu tõesti päästmist vääriva kraamiga, siis tasub ehk järjekordne aktsioon algatada?

Kui kellegil tõesti huvi siis minul on olemas omaniku kontakt nr.
Ma ei ole omanikuga suhelnud kuid \"külajuttude\" tasemelt sealt
midagi odavalt kätte ei saa kui siis 2 x rauahind...

Info ja asukoht ps kaudu.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#12

No nii, igasuguste \"külajuttude\" vältimiseks, vestlesin just omanikuga(kes juhtumisi on mu sõber) ja 700 eegu eest annab ära. Tonn vanarauda vist 1400 eeku.
Vasta
#13

Kui keegi ette ei jõua, siis teeks selle hullu tembu suve jooksul ära ja toon omale selle kolaka hoovi peale. Olen ammu juba UAZ bussist mõelnud.

Aga seni puudub mul kokkupuude UAZide ja GAZidega ja esitakis mõned rumalad küsimused.

Kui kättesaadavad on need GAZ 69 agregaadid? Kas neid veel toodetakse? (UAZi juppe peab tootma, kuna räägivad, et vene operatiivteenistused sõidavad nendega tänapäevani)
Mis hinnakategooriasse need jupid peaks kuuluma?

Kere totaalne läbiroostetamine on vähe usutav, kuna selliseid busse tehakse ju jõhkrast soomusest.

Ja palju selline buss kütust tarbib (Volga mootorile Sierra karpa panemine (mis ei vajavat erilist ümberehitustki) andvat kõva kütuseökonoomia)

Aga see kodanik jätku see kere küll emexi viimasesse järjekorda. Ise pretendeerin selle kere peale viiimases järjekorras nii, et kel tõsisem huvi, see ostku ära. Endal seisab asi hetkel transpordivõimaluste taga, 700EEKu pole midagi maksta.
Vasta
#14

Ja veel - mis olukord selle kere omandisuhtega on? Kas tal mingi paber on, millega saaks bussi arvele võtta, kui valmis peaks saama?
Vasta
#15

Kas on arvel ei tea, sest mees kes selle omale tagavaraosadeks tõi ütleb, et teh.pass jäi eelmisele omanitule, tal polnud seda vaja. Ja see oli 4-5 aastat tagasi. Vahepeal ju kustutati registrist vanad romud. Kere pidavat alt parajalt mäda olema.


Vasta
#16

Et ehk siis on lootus isegi tehnopass leida, siis saaks tema arvelegi... Mõtleme-näeme.
Vasta
#17

Mina arvan küll, et kui öeldi, et see kere on alt täiesti läbi, siis on mõistlik hankida teine korralik UAZi kere kõrvale ja teha kahest üks kokku spetsiifiliste plekkide/detailide vahetamise teel.

Ma usun, et paberitega UAZi keresid (number/ämber) peaks veel ju leiduma...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#18

Ära tuua tasub teda nii ehk teisiti, kui mul ta üle jõu ja mõistuse käib nii, et käpad püsti ajan, võib ju tema iga hetk edasi müüa kellegile, kes temaga hakkama saab.
Vasta
#19

Uazzi kere on igaltpoolt sile plekk v.a eestots muidugi. Minu uaz on vist Karksi-Nuia toodang, mille koostekvaliteet just kõige parem ei ole, aga see eest kere ja põhjaplekkide vahetamine on seal väga lihtne. Kere shassiilt maha kindlsti! Kerel on kindlasti ka raamistik, mille küljest plekid saab lihtsalt lahti lõigata ning uutega asendada, vajadusel isegi raamistiku torusid taastada/asendada mis ka kindlasti kõik väga roostes on.



Vasta
#20

Seda vana UAZ-451 enam pole, viidi sinna kuhu vanaraud ikka viiakse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne