No Uhti RÄÄGI jätkub siin!!!!
#1

Niisiis jätkame teemat siin, sest eelmine avaneb aeglaselt ja kui oled eelmise läbi lugenud, oled kompetentne siingi sõna võtma

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#2

Aga SEEEEE:

Neli sekundit täis adrenaliini
Hetk pärast starti on Estfieldi võidusõiduversioon muutunud täpikeseks asfaldisirge lõpus. Kiirendusaeg 4,3 sekundiga nullist sajakilomeetrise tunnikiiruseni võtab tummaks

:wow

Seda saab lugeda: A u t o L e h t
nr 21/63 01. november 2001

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#3

Tsitaat:Võidusõidu-Estfieldi ja tänavasõidu-Estfieldi suurimateks erinevusteks on esimese forsseeritud mootor ja slikkrehvid. Muidugi on vedrustust jäigemaks ja kliirensit väiksemaks seatud, ohutuskaar vastab Rahvusvahelise Autoliidu nõuetele ning kaassõitja kohal paikneb tulekustuti.

Mootori toitesüsteemi südameks on kaks Weberi karburaatorit. Forsseerimise detailidel siinkohal pikemalt ei peatu. Tegemist on standardvõtetega, mida kasutatakse näiteks sama tüüpi ralliautomootorite ettevalmistamisel.

Sidur on n-ö tänavasõiduversioon, käigukast pärineb ringrajaautolt.\"Konkreetsel autol on plokklülitustega käigukastiga, kuid väga hea on ka tavaline Lada käigukast, millelt sünkronisaatorid eemaldatud,\"sõnab Valter Teppan.

Enamik pidurisüsteemi komponente pärineb samuti Ladalt, kuid esipiduritele on paigaldatud tõhusama jahutuse tagamiseks õhusuunajad. Taga on trummelpidurid asendatud ketaspiduritega, kusjuures sadulad ja silindrid pärinevad Ladalt, kettad aga Opel Kadetilt.

Järgmisel aastal võib Estfielde näha ringrajal kihutamas juba suuremal hulgal kui tänavu...

See on katkend sealt Autolehest. Päris tegija värk ikka see LADA 4,3 sekundit 0-100 km/h-ni. Seda juba iga auto - näit. Ferrari järgi ei tee. Toungue

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#4

seletage rumalale Sad inimesele, mida tähendab \"plokklülitusega käigukast\"
Vasta
#5

Kiire on Estfield igal juhul. Muidugi on ka kiiremaid autosid, aga kui tulevad välja katseeksemplarist produktiivsema tehnikaga Estfieldid mõnele kiirendussõidule, siis on vist küll karta kibedaid kommentaare kallimate autode omanike poolt. Smile

Mõned Itaallased, Usakad jms. saaksid asjaga hakkama, aga tegemist on lihtkodaniku vaatenurgast tegemist juba \"hardcore\" klassi autodega. Arvestades Estfieldi äärmiselt lihtsat ehitust, lihtsust ja suhtelist odavust, on tegemist tähelepanu vääriva autoga. Smile

Jääb üle tunda vaid heameelt, et ka meie väikeses Eestis suht kiireid autosid seeriatoodangus valmib Smile Smile Smile
Vasta
#6

Vaadake järgi, mida kirjutab üks õnnelik autoomanik:

http://www.cmykcmyk.com/sisu_eng.php?menu=aeg&page=projekt7

Paneb ikka suu vett jooksma küll juba.

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#7

Tsitaat: \"plokklülitusega käigukast\"

See tähendab lihtsalt seletatuna seda, et käike saab ka ilma sidurita vahetada.

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#8

Tsitaat:See tähendab lihtsalt seletatuna seda, et käike saab ka ilma sidurita vahetada.

a muidu nagu tavaline kast? st. mitte mingi planetaar või muu selline värk?
ega ei tea, kuidas inglise keeles selle asja nimi on? siis lõpetaks selle pärimise siin ära ja läheks uuriks ise kuskilt weebiavarustest järgi...
Vasta
#9

No nii, nüüd siis teevad Lätlased ka seda asja ise: käisid meil õppimasSad

http://www.ekspress.ee/viewdoc/FBB4C8148...490040AF4C


Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#10

siis nagu lättfiild või peenemalt Latfield?Wink
Vasta
#11

\"Momendil ongi kõige kiirem see 1,6 Lada mootoriga Estfield. See koosneb: natuke forsseeritud mootorist, millel on 160 hj, plokklülitusega käigukastist, Lada lukuga tagasillast. Esisild on tehtud enda keevitatud A-hoovast ja Lada käändmikust ja piduritest\"

Uhti: palju selle 1,6 LADA mootoriga Estfield´i tühikaal oligi (kui see saladus pole)?

Kuidas Sinu enda Estfield edneb?Smile
Vasta
#12


Tsitaat:palju selle 1,6 LADA mootoriga Estfield´i tühikaal oligi (kui see saladus pole)?

See oli ilma juhita u. 550 kg

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#13

See on küll kõvemast kategooriastCool

Juhita siis alla 3,5 ehk alla 3,5 kg ühe hobujõu kohta. See teeks nt. tühi Vaz 06 ja 280 Hj.

EDIT: See võtab vist iga käiguga ratta ringi Smile Ja kuna tühikaal on suht väike, saab ka kurve kiiresti võtta.
Vasta
#14

Täpselt nii ongi ja sellepärast ei soovitagi sellega talvel rallida. Läheb kergelt käest ära.

Aga suvel mõnus ilma nautida ja kiirelt kulgeda:lol

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#15


Tsitaat:Kuidas Sinu enda Estfield edneb?

Teen varsti projekti, kui pilte saan kuhugi riputatud

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#16

Uhti, mis arvad kas Teppani käest saab aint kere plastdetailid ka kätte või peab kogu auto ostma?:keersilm
Ega ta vist heasti sihukese asja peale vaata. Tahab ikka kogu auto ise teha.
Vasta
#17

Ma arvan, et saab küll, sest tema ei tooda ise eriti autosid Eesti turule, aga raha vastu pole tal miskitWink

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#18

Uhti, olen mõelnud siin seda Estfieldi teemat. Huvitav, kas on mingisugune piirang ka mootori võimsuse osas.

Lihtsalt teoreetiline küsimus. Mis juhtub, kui keegi tellib teie firmalt ühe Estfieldi, ning hangib mootoriks mingi rõõgatu mootori (Viperi V10 või igatahes juba tehaseandmetelt üle 500Hj) ?

Muidugi peaks auto konstruktsioon ka vajalikud muudatused saama, aga kas selline versioon Estfieldist läheb probleemideta ARK-i arvele ???
Vasta
#19

ARK -is ei tohiks küll mingeid probleeme tulla.ainuke probleem on rataste maha hakkamine.ex näis kui meil kunagi see 400 hj autu valmis saab.

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#20

No nii olen ka telestaar koos Teppani endaga.

Aga Teps ütles ikka väga hästi, et EstField on SUURTE MEESTE MÄNGUAUTO, mille tegemisse on pandud armastust ja ohverdust (kallis aeg armsama kõrvalt:yes) :rull

Reporter ise ka tegi rajal (Raadil) tiiru.

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne