Jamaha xj600 Diversion
#1
Äkki kellegil on taolise riistaga kogemust ja oskab pajatada, kas tasuks sellisele asjale mõelda või ei? Tol riistal on kõigest õhkjahutus, kas see probleeme ei valmista? 2002 aasta mudelil on vist kiirendus 0-100 km/h 4,3 s!? Mis oleksid analoogsed alternatiivid?
Vasta
#2
Mõtled ilmselt SEDA tsiklit?

Tõtt - õelda ise olen ka mõnda aega mõelnud tsikli peale, siin mängib rolli veel moment, kas ostad uue või kasutatud.

Isiklikult arvan, et ca 60hj bike on natuke vähese rammuga. Tuttavad sõidavad reeglina 100+ hj ratastega, 4,3 sekundit võib autole tunduda kohane, aga bikele ei ole see vast midagi erilist. Üks asi on veel see, et 0 - 100 km/h kiirendus, aga kas ta jaksab jõuliselt ka suurematel kiirustel vedada. Ma ei tunne seda tsiklit ja ei pretendeeri mingisugusele kogemustele toetuvale arvamusele, aga omal ajal (6 -7.a. tagasi) tuttavad sõitsid ka u.60 hj bikedega ja teravam minek kippus väsima 180 km/h juures.

Alternatiivi ei oska otseselt pakkuda, aga kui on plaanis pruugitud ratta ostmine, siis 100+ hj oleks abiks küll Smile

Mäletan, kui pakuti kellegi forsseeritud biket, 150 hj ja see oli palju aastaid tagasi (5 -6.a) tagasi. Nüüd on juba tehasekonfis tugevamaid tegijaid saada.

OT üks tuttav tõi paar aastat tagasi sisuliselt sõitmata Kawa ZX 12R, mis on juba üsna tegija, hind oli miskit 120K EEK kogu mõll eestisse tooduna. Teine üsna vihane tegija on Suzuki Hayabusa, mis samuti paistab samuti hunt hundinahas olema. Siiani kõik tuttavad, kes on tunduvalt alla 100hj rattaid omanud, on ikka välja vahetanud suuremate vastu. Teine teema on hoopis cruiserid ja HD, mis on omaette maailm.

Las keegi targem seletab asja.
Vasta
#3
on küll kogemus kuid lihtsalt xj600 mis on 54kw ja kuskil 80hj ja mis jahutusse puutub siis see on õhk-õli, mis on tunduvalt efektiivsem.
Vasta
#4
veel mõnda aega tagasi ei saanud ju 100+ hj registrisse kanda. kas asjalood on muutunud?
Vasta
#5
Kevad käes ja tahaks liikuda. Selline piinlik lugu, et ei mäleta, kuidas Diversionil paagikraan sõidu-reservi ja suletud asendites olema peaks? Ei mäleta enam, kas sai sügisel seda puututud. Ei taha naturaalselt selgeks tegemiseks esialgu voolikut ka lahti võtta. Haynesi manuaalis pole sõnagi nii lolli küsimuse kohta. Ja ei taha viimast sügisest elektritilka umbropsu olematuks kedrata.
Varemalt ma üldse kraani ei puutunud. Aga mullu  450 ccm Suzukil nõelklapp talvel ei pidanud ja kogu Motul oli vedelaks leemeks saanud. Õppetund käes.
Ja kolmas mure- Honda Shadow Sabrel väikse tiiruga sai rattareduktor väljast õliseks. Peksab  pealt nikkelpunnist välja. Millest selline komme tulnud? Palavaga saaks aru- hüpoid vedel, aga nüüd... Selles peaks ka mõõtevarras olema? Ainult häda- see nups ei tule ei keerates ega tõmmates ära. Või olen vale asja kallal? Manuaali pole veel hankinud.
Kasutan sobiva nimega aga võõrast teemat,  ehk algsed mehed on juba neljarattalistele üle läinud ja motad müüdud.
Vasta
#6
Sabrel / Magnal ei ole see punn seal peal mõõtevarras, vaid rõhutasandi kork (ei võeta küljest)
Ülekandes saab õlitaset kontrollida küljepeal oleva suure punni ärakeeramisega.
(selle sulgemisel ei tohi looma jõudu kasutada, tänu O-ring tihendile peab normaalselt kinnikeeratuna küll)
Vasta
#7
Et sel eesti viimase metsavenna nimelisel (Sabrel) keskjalga pole, siis tuleb ka teistele sobiv pukk vertikaalis hoidmiseks teha. Või ustava abimehega(raske kuramus) kallutada veidi üle ja mõne laste joogiputliga Sae 80`t suurest august sisse ajada? Mis teda küll vahutama? surve sisse ajab? Hooletu survepesu?
Tänu, Meelis, proovin lähemal ajal poole julgemalt Diversioni tuksuma saada. Alles nüüd nägin, et mu 40 aastased lapsed olid voodrilaudade otsamisel mu yamahat õues pukina kasutanud. Malka neile! Kas kriim paak on ülevaatusel probleemiks?
Vasta
#8
(04-04-2017, 00:36 AM)pen.skar Kirjutas: Et sel eesti viimase metsavenna nimelisel (Sabrel) keskjalga pole, siis tuleb ka teistele sobiv pukk vertikaalis hoidmiseks teha. Või ustava abimehega(raske kuramus) kallutada veidi üle ja mõne laste joogiputliga Sae 80`t suurest august sisse ajada? Mis teda küll vahutama? surve sisse ajab? Hooletu survepesu?
Tänu, Meelis, proovin lähemal ajal poole julgemalt Diversioni tuksuma saada. Alles nüüd nägin, et mu 40 aastased lapsed olid voodrilaudade otsamisel mu yamahat õues pukina kasutanud. Malka neile! Kas kriim paak on ülevaatusel probleemiks?

Kraani asendid - https://www.manualslib.com/manual/659437...ml?page=30

Olles ise enamuses kardaaniga rattaid pidanud, olen mõistlikuks pidanud regulaarselt taga "difris" õli vahetada. Liitrise pudeliga saab reeglina 4-5 korda vahetada.
Ise vahetaks õli ära ja kui siis ka välja ajab, tegeleks edasi.
Vasta
#9
Temp on juba tehtud-  liitrisest Gulfi kankust päeval 2 x 20 ml süstlatäit tagaülekandesse lisatud. Ei tea, mis seal enne oli, ehk ei lähe tülli. Pärisvahetuse võib vast uue mootoriõli vahetuseni venitada? Ehmatas, kui haavatava koha peal mootori-käigukasti filter on. Silindritel on õhuribid, aga mingit osa jahutab tosool?
 Proovin XJ 600S manuaali ka omale laadida. Aitäh viite eest! Seal vilgub ka reklaam- vabane hemarroididest- kas vihjab et võimaliku motameeste kutsehaiguse pärast jäta ratas parem rahule...
Vasta
#10
Kanikesti jääb mulje, et on plaan panna sinna reduktorisse mootoriõli?
Pane ikka mingi jämedam asi. No näiteks 80W90 või mingi selline moos. Arvan, et tee see vahetus ära ja kui vahutamise jama sellega ära kaob, siis sõidad ju järgmised kümned tuhanded ilma mureta. Et milleks sõita kahtlase väärtusega õliga ja oodata mootoriõli vahetust? Ei pea seda seal ju nii tihedalt vahetama kui mootoris.
Muide selle jutu jätkuks on tootja castrol andnud lubaduse, et tuleb vahetada õli vana Honda mootoris iga 12 000km tagant. Mis on minuarvates natuke rohkem kui kahekordne üle jala laskmine, aga no eks see ole vist tänapäev.
Ei ole küll kõiki tsikli manuale läbi lugenud, aga vanematel(enne 2005) tuli ikka seal pigem 4-5000km peal vahetada.
Oma kogemus näitab, et kolme sajanda tuhande peal tiksuval tsiklil hakkab käiguvahetu tunda andma juba 4000. Kuigi välp on ettenähtud 5000km. Ei ole õli väga must, ega ka bensu haisune, aga õli omadused on otsas.

Ja metsavend oli A. Sabbe. Toungue

See ka, et paljudel tsiklitel on need väliselt vaadeldavad jahutusribid olemas ja on abiks vedelik. Eriti levinud raudratastel. Plastratastel ei paista enamasti mootor välja ei ole sellega suurt vaeva nähtud.
Diversant peaks olema kas õhk või õhk õli jahutusega. Esineb mõlemaid.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne