mosse tahmab küünlaid
#1

Auto on AZLK 2414 1.5mootoriga
Panin peale teise komplekti küünlaid ja juba nädala-paari jooksul on suutnud need katta musta paksu tahmakihiga. Et milles asi? Küünaldeks on Championi N7YC, bensiini olen Statoili 95eurot kasutanud...
Kas aitaks veidi kuumemate küünalde panek?
Kas asi võib olla karbussi vales reguleeringus, kuna tundub, et auto võtab natuke liiga palju bensiini ka. Karbuss peaks sel masinal Solex olema, unustasin küll viimati järgi vaadata täpselt. Kuidas autodel üldse segu reguleeritakse, düüsi vahetamisega?
Vasta
#2

Vaata süüde üle, süütejuhtmed ja karpal peaks olema ikkagi segukruvi kah (osadel ka õhukruvi) millest saad paika keerata asja - düüsi vahetamine teeb suurema muutuse.
Vasta
#3

Tegin uue \"avastuse\" - miks oli bensukulu nii suur - nimelt on bensupumba membraan katki ja bensiin voolab osalt mootori sisse ja osalt tuulutusavast välja.
Eks ostan uue pumba, aga kas peaks ka õlivahetuse tegema? Arvan, et sellepärast see õlituli muudkui põleski...
Vasta
#4

katkine membraan, pikemal sõidul, viib mootori kap.remondini. Soovitan pumba remondil mitte kasutada nn kooperatiivide ajastu rem. komplekte, kuna nende kvaliteet on ...Sad (oma kogemus)
Kui originaalsus ei ole probleemiks, soovitaks kasutada universaalset el. bensu pumpa, maksab paar-kolmsada eek, asendus on lihtne ja enam ei pea karteri tuulutusest bensuhaisu ootama.
Küünaldest,
Tegin hullunud investeeringu ja ostsin aastaid tagasi 412-le, Boshi küünlad (kataloogi järgi 1:1le mossele sobivad). Sõita sai väga vähe, läksid uued mosse originaalid peale tagasi ja sõitis tuhandeid km.


Vasta
#5

hulgus Kirjutas:Küünaldest,
Tegin hullunud investeeringu ja ostsin aastaid tagasi 412-le, Boshi küünlad (kataloogi järgi 1:1le mossele sobivad). Sõita sai väga vähe, läksid uued mosse originaalid peale tagasi ja sõitis tuhandeid km.
USA küünlad on head(Bosh, õigekiri?), just need mis on valmistatud USA-s ja Usa autode jaoks. Kahjuks neid eriti Euroopasse pole jõudnud aga isa sai ühelt naabrilt, kes oli käinud kunagi 18 aastat tagasi Kanadas. Nende küünaldega sõitis Vaz 2101 60000km ilma probleemideta. Kui isa helistas Bosh-i esindusse ja küsis et kas on veel saada siis väideti et ei ole kunagi toodetud selliseid... Aga küünaldel oli peal kirjas Bosh.
Vasta
#6

Martti Kirjutas:
hulgus Kirjutas:Küünaldest,
Tegin hullunud investeeringu ja ostsin aastaid tagasi 412-le, Boshi küünlad (kataloogi järgi 1:1le mossele sobivad). Sõita sai väga vähe, läksid uued mosse originaalid peale tagasi ja sõitis tuhandeid km.
(Bosh, õigekiri?)


Bosch Smile
Vasta
#7

vootele Kirjutas:Auto on AZLK 2414 1.5mootoriga
Mis auto on 2414?
Kui ta on 1,5 mootoriga, siis eeldatavasti on see tavaline mosse mootor. Neid toodeti kahes variandis. Tavaline (93 bena jaoks) ja deforseeritud (76 bena jaoks).
Vaata üle mootori numbri kõrvalt mootori mudel. Kui seal on 412 taga D (venekeelne täht), siis on tegu deforseeritud mudeliga. Need kipuvadki kange benaga küünlaid tahmama. Katsu siis panna, kättesaadavat, kõige lahjemat bena (91).
Vasta
#8

Ausalt öeldes Boschidega on mul ka kehvad kogemused, eriti külma ilma käivitusega ja ilusaks ei muutunud nad ühegi valemiga (kohvipruuniks), aga BERU -d mis mul praegu peal on sõitsid jääraja ja kõik ilusti ära, ning kui nüüd maha keerasin vaatas ilus kohvipruun, puhas küünal vastu.
Vasta
#9

motamees Kirjutas:Kui ta on 1,5 mootoriga, siis eeldatavasti on see tavaline mosse mootor. Neid toodeti kahes variandis. Tavaline (93 bena jaoks) ja deforseeritud (76 bena jaoks).
Ei taha hästi uskuda, et 2141-l deforsseeritud varianti veel kasutati...auto aastast 91
Vasta
#10

hulgus Kirjutas:katkine membraan, pikemal sõidul, viib mootori kap.remondini. Soovitan pumba remondil mitte kasutada nn kooperatiivide ajastu rem. komplekte, kuna nende kvaliteet on ...Sad (oma kogemus)
Kui originaalsus ei ole probleemiks, soovitaks kasutada universaalset el. bensu pumpa, maksab paar-kolmsada eek, asendus on lihtne ja enam ei pea karteri tuulutusest bensuhaisu ootama.
Vaatasin, originaal pump maksab 155 eek, paneks siiski esialgu selle peale. Aga põhiküsimus on, et kas ma pean nüüd õlivahetuse ka tegema, sest osa bensiini jooksis ju õli sisse (õlituli põleb kogu aeg, kustub ainult kõrgetel pööretel). Kas bensiin aja jooksul sealt ise ära ei aura vms.???
Vasta
#11

Tavaliselt aurab tõesti minema, kuid see sõltub kogusest. Kui bensiini läks viinapitsi jagu, pole mõtet muretseda, suuremate koguste korral muudab bensiin õli määrimisomadusi ja peale saalede võib märksa rohkem osi vajada vahetust.
Vasta
#12

Kuula mis räägid!
(Rõhk tekib ainult kõrgel põõrdel)
Hea et ta üldse veel käib
Vasta
#13

Õli vahetatakse tilga bensiini pärast ka ära, kui sul juba niipalju bensiini sisse on läinud, siis ole üldse õnnelik, et kokku pole veel jooksnud... (õlitule põlemise järgi rääkides)
Vasta
#14

Nonii, õli vahetatud, filter ja pump ka. Mootor töötab ideaalselt, õlituli ei põle kunagi.
Õli, mis sealt välja voolas, oli praktiliselt vee konsistensiga.
Pole ime, et õlituli põles.
Küünalde tahmamine tuli ilmselt sellest, et tooreklapp oli veidi välja tõmmatud, et pöördeid kõrgemal hoida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne