Autokere ja motikaraam
#1

Sai juuni lõpus Saaremaal käidud ning ühel hoovil jäid silma paar asja, mida nüüd tuvastatuks sooviks saada.

Kõigepealt üks autokere:
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...1.jpg.html
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...2.jpg.html
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...3.jpg.html

Ja nüüd mootorrattaraamid:
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...5.jpg.html

Ma vabandan, et need pildid nii üldised on, aga seal autokere juures umbrohus ma ei viitsinud sumbata (ning pealegi tundus, et see kere seisab seal vaid ausõna peal koos) ja muidu olin ka juba veidike väsinud.
Vasta
#2

Kere: pakuks GAZ M1 aka Emka. Vaata (http://www.autogallery.org.ru/gaz-m1.jpg)

Raam: tagumine on BMW, esimene ka miski ennesõjaaegne eurooplane.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

esimene raam pakun et on miski DKW variant a mudelit ei oska hetkel pakkuda
Vasta
#4

Esimene raam peaks olema midagi, millel on eraldi käigukast.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Esimeseks raamiks pakuks vene ISH-i , igatahes paistab pakiraam seda nägu, DKW-del millede ainetel nõukogude motokonstruktorid oma asju leiutasid olid pakiraami pulgad sõidusuunaga risti (minu teada), ka Krasnõi- okt. Äkki siis ISH 8 või 9 vms? Kaela osa ka nagu päris DKW oma pole (raami poolne lõpp?)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne