IZ Jupiter 4+ külgkorv 1983a.
#1
Asi oli kuuris juppideks laiali ning vöttis palju ruumi niimoodi. Hakkasin siis kokku panema, et kompaktsena vähem ruumi vötaks, ja kuna Ölletoober oli tulekul, siis tahtsin seda selleks ajaks valmis saada (paraad). Oma Jupiter-3 ga ei tahtnud minna, sest see ju soolo. Mitte et mulle ei meeldi soologa söita, vaid tean, et toobri tsikkliparaadil on külgkorve maru vähe. Ja IZ külgkorve vist üldse mitte (Jupiter külgkorve pole näind ühtegi, möni Planeta vahest on \"ära eksind\" sinna). Nii saab ikka IZ Jupiter külgkorviga ka esindatud sellises tsikklimassis.
Sain siis paraadiks valmis ja seal ka söidetud. Leisi ma päris välja ei läinud, linnapiirkond ja kuni Upani, sellest oli küll.
Raami pidin värvima siniseks, kuna see nüüd ju uus nöue. Asi seisab vanast seadusest kuuris ja passis sinine värv. Aga raam oli hall ja plekid sinised. Mootoriks panin Jupiter5-e oma, seisis teine kuuris, 5-e raam oli avariiline ja dokumentideta, selle viskasin ära. Aku muidugi külgkorvi sisse, kuna väikest ostma ei hakka, kui nati liiga suur olemas on.

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#2
käigukastil on mingi \"kala\" sees. 2. ja 3. käiku otsi nii kui rosinaid saia seest, ja 4. käik ei püsi sees. Kunagi kui aega, vötan mootori korra lahti ja teen korda selle probleemi. Seniks aga piisab kolmest käigust ka, niipalju kui mulle sellega vaja on.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#3
Täitsa meeldib. Endalgi Jupiter 3 ja 4 vaheline masin, ja täitsa tore oli vaadata. Külgkorv on mul sama, ainult, et aeg on oma töö teinud. Põhja pole, tooli pole, klaasi pole Rolleyes Muide, kus elad? Tead äkki kegdagi, kes saaks mulle müüa korraliku külgkorvi(ilma raamita). Ja kas sul on see 12 V ?
Vasta
#4
Saaremaal, linnas.
Ei tea kahjuks kedagi, kellel müüa olex.
12 volti
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#5
kas originaalis ongi korvil paremal nurgas see suunakas ees?
kas keegi teab kust saada korvile klaasi?
endal kaa kerkib selline korv jup 2 kõrvale, kui ratta saan(18\")Big Grin
Vasta
#6
see sääl ees külkal külje peal on helkur, minuteada originaalis. Suund on ainult porilaua peal.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#7
Kas sa võiksid korvi toolist ja seljatoest ja sellest suurest nahast veel pilte teha. Mul oleks endal vaja nendele nahk peale panna ja piltidest oleks kasu.
Tool on vist selline, et raamistik > vedrud > vahtkumm > nahk ? Kas see nahk on tooli küljes väikeste klambritega kinni?
Vasta
#8
Iste on jah: raam, vedrud, vahtkummi kaitse, vahtkumm, nahk. Nahal on ees traadi jaoks ava ömmeldud. Traat käib säält läbi ning otsad jäävad siis raami taha, nii hoiab eest kinni (pildid: iste10, iste11). Küljed on lihtsalt ömbluse kumerusega ümber, taga pool on nii külgedel kui ka taga küljel needitud sellised laiad konksud, mis hoiavad nahka raami taga (pildid: iste02, iste03, iste04, iste05).

Korjal pealtpoolt ömbluskumerusega ümber, taga ülejäänd küljed ja alumine äär teravate konksudega kinni (pildid: kori01-kori08).

Kate on eest klaasikinnihoidmisvitsa vahel kinni, ei hakkand seda pildistamiseks lahti laskma. Mul eest välimine külje kinnitusava puudu, katki säält kohast. Muitu käib igast neljast nurgast nende külgedel olevate mummude taha. Tagant käib ömbluskumerusega korja väljaulatuva osa taha.

http://www.pilt.ee/view/539449/
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#9
Tänud. Need pildid on väga asjalikud.
Kas esimese vedru koha peal on mingi traat?
Kust võiks saada selliseid vedrusid. Kus õmmeldakse nahast asju?
Oskad öelda?

Kas sul käib korvil lükandkate kergelt lahti? Mul on algus väga raske.
Ja see ka veel, et kas sul korvil pidur ka ühendatud on? Ja kui on, siis kuhu?
Vasta
#10
Traat on vaid naha ees raamistikule kinnitamiseks.
Kui leiad kuskilt vana vedruvoodi, siis sääl olid vist ka taolised. löikad öigeteks pikkusteks, ning konksud saad ise ka teha kui voodi küljest ei sobi.
Mina lasen omale nahast asjad ömmelda endise Saare Kaluri maja keldrikorrusel, sääl on üks nahaömblustöökoda.
Korvi lükand käib ise kergelt, määrisin köik detailid. Sul on vöibolla need liuglevad torud nati väänata saand.
Kuna asja kokkusaamisega oli kiire, siis ei olnud aega korvi pidurit teha. Tross oli ka nii roostes, et murdus ära. Ei leidnud ka seda vajalikku vahetükki. Korvi trossi jaoks käib tsikkli jalgpiduri hoova juurde spets vahetükk. Selle joonis jupiteri käsiraamatus olemas. Kui sa tahad, vöin skännida ja siia panna.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#11
Vaata 7. pildil on tooli alumine pool. Viis vedru on üksteise külge ühendatud. Esimene vedru on veel mingi traadi külge ühendatud. See on tavaline tugev traat?
Selle pildi võiksid skännida küll, mul pole endal praegu seda käepärast.
Vasta
#12
7. pilt:
heh, jääb paistma jah traadina. See on hoopis sama vedru mis teised. pildile jäänd lihtsalt sellise nurga all et serviti, paistab nagu traat.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#13
overspeed Kirjutas:Raami pidin värvima siniseks, kuna see nüüd ju uus nöue.

Nonoh... mis jutt see on?
Vasta
#14
Nurr Kirjutas:Nonoh... mis jutt see on?

Saaremaa ARK's vähemasti nii öeldi ja nöutakse, nad sellised nati ummamuudud on inimestele " taha keeramise" kohalt, aga kui meile nii ei sobi, peame minema lähimasse teise ark-sse mis asub Pärnus.. Ehe näide oli oma tuttavaga, kes läks üleni musta värvi Dnep'riga ARK'sse, enne aga lasi kollase aerosooliga raami peale jutid, ning nii see raaminumber "kollane-mitmevärviline" kirja dokumentidesse läks. Hiljem pesi aerosoolvärvi lahustiga uuesti maha, numbri töstis ümber teisele restaureeritud tsikklile. Nii sai dokumendid korda aetud juba siis kui öige tsikkel alles juppideks oli.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#15
Mul sõbral vana Jawa. Dokumentides on punane. Kuid punaseks on värvitud vaid porilauad ja paak. "Lennuk", küljekarbid, küljeplekid ja raam on mustad. Mingit probleemi tehnoülevaatusel ei ole.
Vasta
#16
Nurr Kirjutas:Mul sõbral vana Jawa. Dokumentides on punane. Kuid punaseks on värvitud vaid porilauad ja paak. "Lennuk", küljekarbid, küljeplekid ja raam on mustad. Mingit probleemi tehnoülevaatusel ei ole.

Ülevaatuse mees ei osand mo jutu peale miskit kosta.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#17
overspeed Kirjutas:käigukastil on mingi \"kala\" sees. 2. ja 3. käiku otsi nii kui rosinaid saia seest, ja 4. käik ei püsi sees. Kunagi kui aega, vötan mootori korra lahti  ja teen korda selle probleemi. Seniks aga piisab kolmest käigust ka, niipalju kui mulle sellega vaja on.
Sai siis nüüd aega leitud, et see "kala" kastist välja uputada.
Mootor maha ja pooleks. Pooli lahti vöttes tulid hammakate völlid laagritest välja ja ma ei saanudki uurida ennem, kuda ta täpselt koos oli ehk kus vöis viga olla. Aimasin, et ju eelmine omanik kasti kokku pannes eksis ühe hamba vörra kohas, kus käiguvahetus hammassektor liigutab käiguvahetuskahvlite völli. Sääl peab ju need märgid kokku panema.

   

Aga kuna mul kast ennem är a pudenes ei saand oma teooriale kinnitust. Panin siis völlid paika meelega hambumise 1 hambaga valesti. Ja nii ta oligi. Käike öieti ei leia ning naljandal käigul ulatuvad haardumisnukad vaid poole pinnaga. Käiasin siis 4. käigul haardumisnukad nati vastupidise nurga alla, et ta ei saaks välja hüpata, sest otsad olid ümaraks kulunud. Käigukast märgijärgi kokku, silikooni, mootori pooled kokku, ja mootor tagagasi tsikkli peale.
Nüüd töötab veatult.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#18
Söites tundsin, et segu on lahja, mootor lausa kölises. Hakkasin mötlema, et äkkist panin vale karburaatori pääle. Kontrollis selgus, et olin pannud K62M karba, mis möeldud Planeta Spordile. Sellel öhu ava 32 mm, mul oleks pidand olema aga 30 vöi 28 mm. Söber ütles, et Jup-5 mootoril käib K62; K62D vöi K65D peadüüsiga 260. Leidsin kodunt karbade seast löpuks ühe K62D, kruvisin talle 260 düüsid sisse ning proovisöidule. Nöela jätsin keskmisse asendisse. Heli oli kohe tunduvalt parem kui varem, kuid kuna söitu tegin siis soologa, peaks korviga söiduks minu arvates veel rikkamaks tegema.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#19
Peale karba vahetust (üleeelmine postitus) tegin omale puuduva vaheseibi karba jaoks:

http://www.hot.ee/zx10rpower/mototsikkli...heseib.htm


Lisasin ka parempoolsed suunatuled, sest kavatsen vahepeal soologa söita.
Järgmises postituses kirjeldan pikemalt laibaraudade panekust.

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
#20
Minu 2 järjest olnud Iz-il pole neid seibe kunagi vahel olnud ja töötasid küll imehästi.Esimesel oli algul vahel,siis nöökis mis kole ja kui vahelt välja viskasin,siis kohe teine asi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne