03-12-2006, 22:52 PM
Tuli meelde üks fakt oma kardipsordi aegadest, kuidas vältida 2-taktilise mootori kokku jooksmist maksimum tööreziimidel pidevalt töötamisel. Kardi mootor teeb ca 15 000 p/min pidevalt, tänavasöidus Jupiteril seda muidugi küll pole. Jupiteri mootor teeb 5500 tehase lubatult, ise olen kiirendustel 8000 p/min välja lasknud. Kuidas siis vältida kolvi kinni körbemist?
Tsikkliga söidan täissünteetilise öliga (maksab ca 180 EEK liiter) 1:40 seguga. Piisav tänavasöiduks.
Kardiga söitsin 1:30 seguga täissünt öli (ca 250 EEL liiter), kuid aegajalt kippus ikka mootor kokku jooksma, kui segu liialt lahjaks sai keeratud, sest eelsegamisega 2T mootoritel: vähem kütet = vähem öli.
Tippmeeskonna peamees ütles kuda nemad teevad kardile: Shell täissünteetiline öli (maksis 6 aastat tagasi ca 500 EEK-i liiter) 1:16 seguga. Muiates mainis, et: " niisuguse öli ja paksu seguga ei saa mootor puht füüsiliselt kokku joosta!" Ja tösi ta oli, enam pole kordagi suutnud mootorit kokku lasta.
Tsikklitele kasutan oma 180 EEK-st täissünti 1:20 seguga (krossikad ja vahel ka sissesöidu mootoritele), 1:30 raskemates söidureziimides ja 1:40 tavasöitudel.
Tsikkliga söidan täissünteetilise öliga (maksab ca 180 EEK liiter) 1:40 seguga. Piisav tänavasöiduks.
Kardiga söitsin 1:30 seguga täissünt öli (ca 250 EEL liiter), kuid aegajalt kippus ikka mootor kokku jooksma, kui segu liialt lahjaks sai keeratud, sest eelsegamisega 2T mootoritel: vähem kütet = vähem öli.
Tippmeeskonna peamees ütles kuda nemad teevad kardile: Shell täissünteetiline öli (maksis 6 aastat tagasi ca 500 EEK-i liiter) 1:16 seguga. Muiates mainis, et: " niisuguse öli ja paksu seguga ei saa mootor puht füüsiliselt kokku joosta!" Ja tösi ta oli, enam pole kordagi suutnud mootorit kokku lasta.
Tsikklitele kasutan oma 180 EEK-st täissünti 1:20 seguga (krossikad ja vahel ka sissesöidu mootoritele), 1:30 raskemates söidureziimides ja 1:40 tavasöitudel.
Arrogance diminishes wisdom !