V-50 mootorile sae karbuss
#1

Kas jagate kogemusi sae karbussi paigaldamisega v-50 mootorile.
Vasta
#2

Mis on asja eesmärk ja millise sae karbussi kavatsed kasutada? Sae karbussid on reeglina madalatel ja keskmistel pööretel väga jõuetud, ka on neil tavaliselt bensiini pealetulek teisiti lahendatud,kui tsikli karbussidel.
Vasta
#3

üks vana soovitas, ta kahjuks enam ei mäletanud (asi oli tema sõnul üle 15 a. tagasi) millise sae pealt sai. Oli pidevalt jamanud originaaliga, kuni sai siiber. Imehästi oli käinud, tunduvalt paremini pöördesse läinud, kiirendus paranenud.
Vasta
#4

Kahtlen kõvasti, kuid see on vaid minu arvamus.
Vasta
#5

zten00 Kirjutas:Ega siis 15a. tagused saed pole sellised nagu tänapäeval.

Viimase 15 aasta jooksul ei ole sae tööresiimid ja siit lähtuvalt ka karburaatori konstruktsiooni eripärad muutunud.

Ehk siis - saelt nõutakse kahte asja:
a) täistuuridel (töö ajal) suurt võimsust
b) stabiilset tühikäiku (töö vaheaegadel)

Keskmistel tuuridel ei ole võimsust vaja, kuna nendes tingimustes saagi ei ekspluateerita. Ja nagu kaasfoorumlane sass juba siin mainis, on sae karburaatorid tihti neis tingimusis jõuetud. Mis kehtib nii tollaste kui ka uute saagide kohta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

no, hakkame vähemalt asja olemusele ligemale jõdma: asjal tundub iva olevat. Mina liigun mopiga peaaegu pidevalt rull põhja keeratud s.t. tööreziimiks täisvõimsus.
Aga saed on oma olemuselt samad kui 15 a. tagasi, vähendatakse vaid kaalu, sesurss jääb üha väiksemaks, mõeldaks juurde mingeid tilu-lilusid et hinnale juurde kruvida. Niiet arutleks asja üle edasi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne