kiirendades hakkab miski kärssama
#1

Kui ma 125cc hondaga kiirendada tahan esimese käiguga, siis tuleb sumbutajast sellist kärssamise lõhna. Kui rahulikult sõita, siis ei tule. Äkki oskab keegi aidata, mille viga võib olla.

Riga-13>Suzuki Sepia ZZ>Honda NS125F>Riga-4>Riga-13>Peugeot SV50>Yamaha DT50R>Suzuki TS50XK>
Honda MT5>Gauja>Riga-7>Riga-11>Riga-11>Suzuki RG80 Gamma
Vasta
#2

sumpa on seest sitane õigemini tahmane ja kõrge tuuri peal ta annab nii suure temperatuuri et hakkab seda lahti põletama.
Vasta
#3

Aga kui ta liiga tahmane seest on, millega ma teda puhastada võin?

Riga-13>Suzuki Sepia ZZ>Honda NS125F>Riga-4>Riga-13>Peugeot SV50>Yamaha DT50R>Suzuki TS50XK>
Honda MT5>Gauja>Riga-7>Riga-11>Riga-11>Suzuki RG80 Gamma
Vasta
#4

Kuumapuhuriga või pikalt veidi kõrgematel pööretel sõites.


Vasta
#5

teine võimalus on võtta simpa alt ja sinna pensu sisse valada ning põlema panna või lõkkesse visata. pärast seda aga kummihaamriga peksta kogu see fekaal sealt seest lahti. ning uuesti läbi lopudada
Vasta
#6

mina teen alati nii kui sumpa ubes on; 1.võtan maha 2.pistan lõkke nii et kogu sumpa on punane ubes 15min 3.jahutan veega 4.peksan kummihaamriga
sita lahti 5.pesen sita kastmis voolikuga välja Big Grin
Vasta
#7

Kas see summutit siniseks ei aja?


Vasta
#8

rnkx Kirjutas:Kas see summutit siniseks ei aja?
Arvestades seda ,et kuum veega kokkupuutunud raua-pind korrodeerub paari minutiga õhu käes siis ei usu, et seal enam midagi sinist on... pigem pruun ikka Big Grin
Vasta
#9

Eee... ma mõtlesin seda, et kroom läheb vist lõkkes siniseks. Kuskilt siit foorumist lugesin.


Vasta
#10

rnkx Kirjutas:Eee... ma mõtlesin seda, et kroom läheb vist lõkkes siniseks. Kuskilt siit foorumist lugesin.

Kroom läheb tõesti siniseks, kui seda kuumutada.
Vasta
#11

gordon99 Kirjutas:
rnkx Kirjutas:Eee... ma mõtlesin seda, et kroom läheb vist lõkkes siniseks. Kuskilt siit foorumist lugesin.

Kroom läheb tõesti siniseks, kui seda kuumutada.
Kroom läheb ikka kollaseks ja lõpuks tumekollaseks/pruunikaks. Sininseks läheb Nikkel, mis on kroomi all ja arvatavasti põleb siis kroomi kiht maha nikli pealt, sest tema kiht on üliõhuke.
Vasta
#12

Aga kas peaksin ainult tagumise püti ära puhastama või terve leegitoru?

Riga-13>Suzuki Sepia ZZ>Honda NS125F>Riga-4>Riga-13>Peugeot SV50>Yamaha DT50R>Suzuki TS50XK>
Honda MT5>Gauja>Riga-7>Riga-11>Riga-11>Suzuki RG80 Gamma
Vasta
#13

pole mõttet eriti juppidada, sest arvatavasti on ka see toru seest ikka korralikult tahmane.

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#14

proovi leeklambiga võib ka gaasilambiga on ohutum(mootoripoolsest otsast suunad leegi sisse).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne