? GAZ 62 4x4
#1

MIS AASTAL HAKATI KÕNEALUST SÕIDUKIT TOOTMA?

\"GAZ 51 BAASIL ,4-VEDU ,52 MOOTORIGA, MADEL\"

MÜÜGIKS PAKUTAKSE 1954 vla. ISENDIT.
TÄNASEKS ~10a SEISNUD


???
50 93 803
Vasta
#2

Mudel peaks sel tegelt olema 63 ning mootorid on 51-j a52-l põhimõtselt suht samad R6.
Vasta
#3

TÄNUD.
KUID MIS AASTAST NAD TULEMA HAKKASID ?
Vasta
#4

http://www.autogallery.org.ru/gaz63.htm
see on päris asjalik leht ja väidab ,et aastast 1948 kuni 1949. aastani , siis oli vahe sees ja 1957 hakati uuesti tootma.Nii on seal kirjas.
Vasta
#5

http://denisovets.narod.ru/gaz/gazpages/gaz62.html

GAZ-62 oli ka tegelikkuses olemas,kuid see mudel jäi üksnes katsestaadiumisse.Ideelt oli see esialgu suurendatud GAZ-69 ja välja nägi kui 69 ja Dodge WC ristand,hilisem bezkapotnaja versioon 62-st aga oli kui miniatuur-66 (vt siit).
Vasta
#6

sass Kirjutas:http://www.autogallery.org.ru/gaz63.htm
see on päris asjalik leht ja väidab ,et aastast 1948 kuni 1949. aastani , siis oli vahe sees ja 1957 hakati uuesti tootma.Nii on seal kirjas.

Suure tõenäosusega on lehel viga. Olen oma ihusilmaga näinud 1955. aasta puust ustega 63-e. Mul on tehtud veel korralik foto selle \"pirkast\" (vanem ehk suur variant, korralikud kirjad peal), kuid ei taha seda siia postitada ilma auto omaniku nõusolekuta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

1964 aasta spravotsnaja kniga abtomobilista kirjeldab üksikasjaliselt 1,5 tonnise kandejõuga veoautot GAZ-56 millel on volga (70hj.) mootor, GAZ 52 kabiin GAZ-51 käigukast, oma esi ja tagasild, vedrustud, nina. Samas kirjeldab sama raamat ka GAZ-62 maastikuautot mis on loodud GAZ-56 baasil aga mootoriks on pakutud GAZ 52 (sellel raamatu andmetel 80hj.) GAZ 56 kunstniku joonistatud pilti olen näinud Za Ruljom tagakaanel, ühtegi sellist masinat oma silmaga näinud pole ja ei tunne ka kedagi kes oleks näinud. Targas raamatus on aga ära toodud nende autode agrekaatide kaalud ja detailide omavahelise vahetamise võimalus teiste gaz autodega.
Vasta
#8

jaakh Kirjutas:1964 aasta spravotsnaja kniga abtomobilista kirjeldab üksikasjaliselt 1,5 tonnise kandejõuga veoautot GAZ-56 millel on volga (70hj.) mootor, GAZ 52 kabiin GAZ-51 käigukast, oma esi ja tagasild, vedrustud, nina. Samas kirjeldab sama raamat ka GAZ-62 maastikuautot mis on loodud GAZ-56 baasil aga mootoriks on pakutud GAZ 52 (sellel raamatu andmetel 80hj.) GAZ 56 kunstniku joonistatud pilti olen näinud Za Ruljom tagakaanel, ühtegi sellist masinat oma silmaga näinud pole ja ei tunne ka kedagi kes oleks näinud. Targas raamatus on aga ära toodud nende autode agrekaatide kaalud ja detailide omavahelise vahetamise võimalus teiste gaz autodega.

Kardan, et tegu oli katseeksemplaride või äärmisel juhul ülipisiseeriate tasemele jäänud mudelitega, mis siiamaile kas ei jõudnud või jõudsid üksikud ammu hävinud isendid. A la ET-600/ET-800.

Kui keegi tahab mu hüpoteesi ümber lükata, siis oleks see ülimatl teretulnud Eesti autoajaloo väljaselgitamise koha pealt.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

valdo Kirjutas:
jaakh Kirjutas:1964 aasta spravotsnaja kniga abtomobilista kirjeldab üksikasjaliselt 1,5 tonnise kandejõuga veoautot GAZ-56 millel on volga (70hj.) mootor, GAZ 52 kabiin GAZ-51 käigukast, oma esi ja tagasild, vedrustud, nina. Samas kirjeldab sama raamat ka GAZ-62 maastikuautot mis on loodud GAZ-56 baasil aga mootoriks on pakutud GAZ 52 (sellel raamatu andmetel 80hj.) GAZ 56 kunstniku joonistatud pilti olen näinud Za Ruljom tagakaanel, ühtegi sellist masinat oma silmaga näinud pole ja ei tunne ka kedagi kes oleks näinud. Targas raamatus on aga ära toodud nende autode agrekaatide kaalud ja detailide omavahelise vahetamise võimalus teiste gaz autodega.

Kardan, et tegu oli katseeksemplaride või äärmisel juhul ülipisiseeriate tasemele jäänud mudelitega, mis siiamaile kas ei jõudnud või jõudsid üksikud ammu hävinud isendid. A la ET-600/ET-800.

Kui keegi tahab mu hüpoteesi ümber lükata, siis oleks see ülimatl teretulnud Eesti autoajaloo väljaselgitamise koha pealt.

GAZ-56 kohta tekitasin kunagi sellise teema: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6449

See mudel jäi tõesti vaid katseeksemplaride tasemele,põhjuseks-"molotovide" väljalaset oleks siis tulnud vähendada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne