02-11-2012, 02:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2012, 03:07 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Uskumatu viitsimine ikka asju keeruliseks ajada enda jaoks. Isetehtud ja vene päritolu keevitused...
Mina ostsin endale umbes 2005.a. paiku Telwin 161/1. Ühefaasilise. Kõik need seitse aastat kuni Automoto foorum pole ikka veel kollektiivselt järeldusele jõudnud, milline ikka on see päris õige ja hea aparaat, olen mina sellega keevitanud. Autosid, torusid, summuteid, raame, kõike muud mida vaja. Mu võidusõiduautos on isikliku naha terviklikkuse suhtes vägagi kriitilised istme ja turvavööde kinnitused puhtalt selle vapra aparaadi abil kinni praavitatud. Paljud stardid oleks nii mul kui teistel startimata jäänud, kui see aparaat poleks kaubikus alati kaasas. Kõik mu garaažikaaslased on ka keevitanud, alguses oli küll üks jörmim masin ka, aga kui see jukerdama hakkas, ei viitsitud seda enam putitada, kuna Telwin on seljale mugavam ühest nurgast teise lohistada. Paljud mu sõbrad on käinud minu juures keevitamas. Ja lähipäevil lähen ma ilmselt ja keevitan jälle, ja nii ilmselt veel seitse või rohkemgi aastat, sest aparaat ei näita mingeid väsimuse märke.
Edu jalgratta leiutamisel!
Mina ostsin endale umbes 2005.a. paiku Telwin 161/1. Ühefaasilise. Kõik need seitse aastat kuni Automoto foorum pole ikka veel kollektiivselt järeldusele jõudnud, milline ikka on see päris õige ja hea aparaat, olen mina sellega keevitanud. Autosid, torusid, summuteid, raame, kõike muud mida vaja. Mu võidusõiduautos on isikliku naha terviklikkuse suhtes vägagi kriitilised istme ja turvavööde kinnitused puhtalt selle vapra aparaadi abil kinni praavitatud. Paljud stardid oleks nii mul kui teistel startimata jäänud, kui see aparaat poleks kaubikus alati kaasas. Kõik mu garaažikaaslased on ka keevitanud, alguses oli küll üks jörmim masin ka, aga kui see jukerdama hakkas, ei viitsitud seda enam putitada, kuna Telwin on seljale mugavam ühest nurgast teise lohistada. Paljud mu sõbrad on käinud minu juures keevitamas. Ja lähipäevil lähen ma ilmselt ja keevitan jälle, ja nii ilmselt veel seitse või rohkemgi aastat, sest aparaat ei näita mingeid väsimuse märke.
Edu jalgratta leiutamisel!