27-06-2018, 10:16 AM
(27-06-2018, 08:54 AM)2715 Kirjutas: Kui keegi omab sellist keevitust nagu Lincoln Electric Speedtec 215C siis võiks kirjutada kuidas ta sellega rahul on.
Proovisin olude sunnil ja pole üldse rahul.
Esiteks vähegi mustema materjali puhul hakkab plärtsuma ja tatistama ning autol näiteks summutit keevitada tundub ilmvõimatu olevat.
Teine probleem on, et peab olema otseühendus alajaamaga sest juba 15A pikendusjuhtmega keevitab suurema vooluga 2-3 sek ja siis korra plärtsub ning keevitab jälle korra.
Kolmandaks ei keevita ta tegelikult väljareklaamitud automaatreziimis kuigi viisakat õmblust sest kaarleek on liiga pikk ning traati juurde keerates hakkab kuhja peale ehitama.
Neljandaks, kui mõelda palju seal menüüs asju on mida kõiki saab reguleerida, kuid suurt kasu neist ei ole sest inverteriosa ei saa aru et nüüd pole mitte keevitusvoolu suurus muutunud vaid keevitataval materjalil on roostekoht.
Kokkuvõtteks endiselt seda usku, et heal traatkeevitusel on sellised asjad nagu induktiivsus ja traadi tagasipõlemise aeg tehasest paika sätitud ning kasutajale on jäetud kaks nuppu, kust ühest saab valida sobiva voolutugevuse ja teisest sellega sobiva traadi etteandekiiruse ning pole muud kui keevita!
Ma vaataks traadidüüsi üle. Et kas ikka on õige ja vahetaks ta igaksjuhuks välja. Traadi keevitusel on oluline düüsi ja õmbluse vahel lühikest vahet hoida. Vahest on isegi vaja gaasipitsi maha käiata et traadidüüs otsaga tasa oleks. Lae õmbluse jaoks peab ots täitsa tasa olema. Muidu pole võimalik keevitada. Niiet vaata düüs üle ja hoia käppa lähemal...