VARASTATUD VW PASSAT!!! Reg nr 045 TFN
#1

Laupäeva (03.09) õhtul kella 20.00-22.00 vahel varastati Tallinna lauluväljaku juures Pirita tee alguses tumesinine VW Passat TDI, 1999 a, reg nr 045 TFN, universaal kere!!! Erilisi tunnuseid sel autol pole, ei toonklaase ega valuvelgi, on ainult katusereelingud, mille paremal pool reelingu tagumine kate on kadunud. VIN-kood autol on WVWZZZ3BZYE071865 KUI KEEGI MINGITKI INFOT ASJA KOHTA OSKAB ANDA, MIS VIIB AUTONI, SIIS PALUKS HELISTADA KOHESELT tel nr 511 89 16. Vaevatasu garanteeritud!!
PILDID: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/...1125911575
Vasta
#2

Auto leidmise kohapealt vaevalt aidata saan. Tunnen ainult kaasa ja loodame, et ehk ei lähe kõige hullemini!
Mõned mõtted siiski tahaksin välja käia. Sellises vanuses autod lähevad tõenäoliselt lammutamisele, osade müügist saavad pätid päris korralikku pappi.
Mida saaks ise ära teha, et pätid nii kergesti masinat ära ei viiks.
Kõigepealt korralikult üürgav sireen! Ja kindlasti nähtaval kohal vilkuv tuli. Ega ikka eriti üürgava auto juures ei taha vist toimetada.
Teiseks mingi elementaarne iseehitatud elektriline \"vigur\". Lüliti võib olla armatuurlauas mõne vähetarvitatava standartse lüliti all, et oleks mugav kasutada.
Veel parem, kütusele elektriliselt suletav klapp. See on veel selle poolest hea, et masin läheb käima, aga üle 100 meetri ei sõida. Jääb väga ebamugavasse kohta seisma ja vargad loobuvad katsest.
Endal on autot üritatud ärandada vist viis korda ja siiani on just isemeisterdatud \"vidin\" olnud päästjaks. Lukud-lülitid saab korda teha, kui masin alles jääb.
Tehase immobilaiseritele eriti loota ei maksa, pätid on sellest üle!

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#3

Autorestauraatori jutule lisaks tahaks välja öelda veel seda:
(ruvev\' autot see muidugi enam tagasi ei too aga nii mõnigi teine auto jääks alles)

Kõik, kes te olete omale just äsja Euroopast (Saksast) toodud pruugitud VW, Audi, BMW või MB ära ostnud, siis pärast paberite kordaajamist esimene sõit otsejoones valvega parklasse, või, veel parem linnast välja ning paigutage auto vanaisa kuuri vms. kohta. Järgmine sõit töökotta ning korralikud turvaseadmed autole peale. Vahepealsel ajal autot (Tal)linna peal mitte näidata! Unustada ära igasugused muud linnasisesed sõidud!

Lugedes neid:
http://www.vwklubi.org/forum/forumdisplay.php?fid=61
http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=16
ning veel http://pol.ee/webinfo/ , jääb mulje, et just sellel \"vahepealsel\" ajal varastatakse palju äsja Eestisse toodud autosid - nii, et inimene saab auto omanik olla vaid paar päeva. Mul ühelt sõbralt varastati täpselt samamoodi 1994a VW Passat Variant 1.9TD (hall metallik, reg.nr 349 MIN) novembris 2004. Kusjuures just järgmise päeva hommikuks oli alarmi paigalduse aeg kinni pandud...

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#4

Paagisisele bensiinipumba toitejuhtmele salaharund ning peitlüliti peale ja vossem. Kes see viitsib tuhnida võõras (varastet) autos - sees ja all -, mis põrgu pärast kütust peale ei anna.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Sõitke klassikutega. Neid ei taha keegi. Peale selle on keskmiselt eakas karpamootor külmal talvehommikul \"naturaalselt immobiliseeritud\" - ma tahaks ei usu et leiduks tegelast, kes minu vana mootori ilma mõningaid spetsiifilisi nippe teadmata (õige arv gaasivajutusi, õigel määral tooreklappi) talvel käima saaks, samal ajal üle pidevalt üle õla vaadates.
Vasta
#6

Natuke O.T, kuid õpetlik siiski. Oma 5 aastat tagasi ostsid vanemad Tallinnas mingist suuremast ehitustarvete poest (kahjuks ei mäleta, millisest) mootorsae. Juba poes hoiatati, et parklas jälgitakse, kuhu autosse väärtuslikumad ostetud pannakse, ning seejärel asutakse jälitama. Tegid siis esivanemad mitu tiiru igasugustel kõrvaltänavatel,
käisid ükshaaval poes jne. Enne linnast lahkumist astusid korraks vanavanemate poolt läbi, umbes 15 minutiks. Tagasi auto juurde jõudes
nägid, et pagasiruumi luuk kergelt irvakil ja saag muidugi läinud. Hea, et
pagasnik lukus polnud, vähemalt auto jäi terveks. Muidugi võib nüüd öelda, et miks lukku ei pandud, kuid ega Volga lukk vist kedagi tänapäeval ei peata. Politseikroonikat juhtum ei huvitanud, sest politseile avaldust ei teinud. Vaevalt, et sae tagasi oleks saanud, lihtsalt ~20l bensiini oleks asjatult linnaskäigule kulunud.
Vasta
#7

VW Passati (1997-2004) puhul on teada juhtumid kus kasutati spetsiaalset seadet mis pardaarvutiga ühendati. Ilmselt on see ka praegu kasutusel sest viimasel ajal pole nende kadumine vähenenud.
Ilmselt on omanikule juba tagasi müüa pakutud või pakutakse lähiajal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne