minu vana huligaan (K-750)
#1
K 750 "B" kui õieti mäletan. 1967. kustom. 2 aasta jooksul pisitasa kokku nokitsetud - tudengi õppelaen oli suureks abiks Smile Tahe oli suur - käsitsi poleeritud plokk ja tükke sai valitud - k.kast on nt 3-st erinevast. Kastis sai IV k. hammakat kandva võlli tagumine laager (H12002) asendatud mingi teise laagriga, rohkem rulle, pronksseparaator, käsitöine sobitus. Tuletoru-ring õnnestus saada Paidest hea onu käest kunagi 1997-8 EEK 800.- komplekt, originaaltutikas. Summutite sõelad on ettevaatlikult otstest lahti meiseldatud. Raam üldiselt originaal originaal - ainult taga-amordikaid (mingi dneprilise versiooni tutikad võtsin aluseks - enda rattal olid amordid läbi ja ka koledad - mustades plasttopsides ja telg oli peenike) sai lastud teha 38mm lühemaks koos vedru kanduri alandamisega, kuna on selline lahendus, et tagaporikas liigub koos tagakiigega. Esiporikas samuti pandud käima koos esirattaga.   Juhe on võimalikult ära peidetud, süütelukk paagi võtmekastis, wiring jookseb ereliukase raamist võetud torujupi kaudu läbi paagi. Paaki sai veidi eest tõstetud ja ka tagant langetatud. Mootor sai kapi  - hoonimine, klapp, II remm jne jne. Ainult sõrmedega ei vedanud - uued sõrmed said paksemaseinalised - neid ilusaid kergeid õhukesi pole uusi õnnestunud leida. Põnev ja haruldane M-75 väntvõll (rippklappidega sport-Emm). Hooratast sai kergendatud omajagu - täpseid numbreid peast enam ei mäleta, kuid välisserv sai täitsa maha võetud ja veel natuke. Võimalikult õhukesed silindrite tihendid, mootoris ja käigukastis kõik vildid simmeriteks. Vända laagrid skf, vända simm topelt kraega. Emmindusele omane mootori leemendamine ja õlilekked (v.a. muidugi klapiääretihenditusest tulenev) said suure vaevaga elimineeritud.  Mitmeid asju tuli mitu korda lahti võtta , enne kui täits ahea sai. Ka nt esihark käis maha ja lahti kuus korda, enne kui sai timmi (lekked, lõtkud, "poomised"). Karpad on ikka need vanad head Dellorto koopiad - ümmarguse siibriga, mil korralikult paika panduna "tühja kohta" ei ole, kuigi sindrid natuke lekivad nõela kaudu  lahtise kraani korral. Reduktor on stock. Minek on päris hea - tagakumm on naljategemistest sile, pöördemomenti ikka on. linnas võib vabalt lasta kogu aeg IV k-ga. Korra sai proovitud täiskiirust - 115-120 ei lähe, ja mootorist hakkas kahju. Pill on peale uuestisündi sõitnud 1200 km, nüüdseks elab rahulikku elu, seisab lina all. ükskord, kui Emmi asi on unustusehõlma jäänud, kaevan välja ja lähen eputama.

PILT

Kunagi tahaks talle ehitada panonni lennukininaga korvi, koos madala tuuleklaasikesega.
Vasta
#2
et siis paar kysimust tahaks teada kuda su aparaat stock diffriga 120 välja läheb ??? ja teine kysimus veel mis moodi sa k-750 mootoril surveastet tõstsid ??? oleks omalgi seda huvitav teada eriti esimesele küsimusele tahaks vastustToungue
Vasta
#3
Uhhhhh, krt, on ikka ilus töö küll Smile Olen ise küll orika austaja, aga sinu töö on muljet avaldav, olen valmis oma seisukohti korrigeerima Smile
Vasta
#4
vot sellele sinu (ifffff) esimesele küsimusele ei oskagi vastata kui aus olla - võibolla nt mu mootor on sinu omast paremini õnnestunud. asi on igatahes lennuvälja raja peal järele proovitud. Surtsuke surveastet tähendab tegelikult aga tõepoolest kõigest seda, et sai leitud mingit väegade huvitavat hästi plastset kuid samas õhukest alu-plekki (peaaegu nagu foolium aga ei ole ka), ja sellest sai tehtud uued õhuksed tihendid.
Vasta
#5
ma arvan et sul on all kiire differ sest minu k läks aeglase sillaga \"ainult\" 95 km/h tehes sealjuures päris korralikku reaktiivlennuki häält
Vasta
#6
mootor tuleb timmi ajada Wink  tal on täitsa originaalülekandega reduktor, ausõna.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#7
Heheee, mis teemad ja uhked jutud ... Aga, tsikkel täitsa alles, ja endiselt seisab lina all. Praeguse seisuga vahetaks värvkatte pisut vähem (p)edevama vastu, teeks sadulale vedrustuse ja tahaks ikka seda madala klaasiga korvi . Idee lõpuleviimine võib tulla päevakorda , kui IZ 56 ja K-125 kirg vahepeal rahuldatud saab Smile
Vasta
#8
rõõm näha, et 10aastat ja mõtete suunad samal kursil püsivad. Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne