1992 VW passati ostmine?
#1

Siin foorumis küsitakse tihti, milline auto on parem ja millist osta? Minul on nendele küsimustele vastus olemas, kuid tahaksin teada kuidas osta... Mida peaksin vaatama/uurima, millised on riskifaktorid?
Olen enda jaoks välja valinud 2,0 mootoriga universaal kerega isendi, kõik on nägu enamvähem hind kah sobib? Kuid enne ostu tahaks veel korra ülevaadata, nii soovikski siin teemas näha paari nõuannet mida peab kindlati jälgima?

(moderaatorid ehk ei ole väga kurjad et ma vales kohas nõuannet nõuan)


tänades Jaanus
Vasta
#2

On küll peamiselt BMW kohta, aga muidu asjalik nimekiri asjadest, mida auto ostmisel kontrollida:

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2387
Vasta
#3

Sellise liikuriga sõidab mul üks tuttav. Aasta vist oli ka sama.
Toon esile vaid miinused:
- koliseb, nagiseb seest (polstrid, armatuur). Ise olen harjunud samavana MB - mingit kolinat pole.
- mootor-vajab pidevat hooldust ja kontrolli. Arvatavalt vajab tihendite vahetust.
- veermik-esisild OK, aga tagasild aasta jooksul 2x remonti.

Eelmainitud puudused on äratoodud autolt mis osteti ca 1,5a. tagasi (oli toodud just Hollandist). Üllatuseks oli see, et plekk roostetab palju vähem kui sai ette kujutatud.
Ühesõnaga soovib et temaga tegeletaks.

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#4

Auto soetatud, teema lukku ? Noh kas igastahes olen nüüd valu ja vaeva kaela võtnud, seda vaesti näeb.


Tänades Jaanus
Vasta
#5

Ärme pane veel lukku, parem tee mingi hetk kokkuvõte - mida ostmisel unustasid vaadata või vaatasid, aga ei näinud Smile Saatusekaaslastel on ehk kunagi lihtsam...
Vasta
#6

pvr Kirjutas:Noh kas igastahes olen nüüd valu ja vaeva kaela võtnud, seda vaesti näeb.

Teretulemast volkariomanike hulka Smile
Mis mootoriga see Passat on? 2E või 9A?
Vasta
#7

Mootor on OHC ehk vist siis 2e (ma uus selles asjas väga hästi ei jaga) auto müüjal sai minust üsna tõsine kopp, kui ma talle päevast päeva pinda käsisin ja küsisin hinda alla, sain ka Smile aga Üks suhteliselt halva üllatuse valmistas mulle salongiventilatsioon, mis ostuplatsil, proovisõidul ilusti töötanuna, tna hommikul Tartu kuumaastikul puhumise lõpetas, ja pärast järgmise augu läbimist uuesti tööle hakkas, ja siis lakkas ja hakkas lakkas ja hakkas, jne. noh ühesõnaga jamas. Enne igapäeva sõitude tegema hakkamist tahab autu pisut putitamist saada, rihm ja rullik ja veovõlli tolmukumm vaja vahetada, võlli ots on ise veel esialgu korras, kuid mitte kauaks, kui ma sõitu jätkan. Ülevaatuselt läks läbi ilusti, taadid hoiatasid, et tagumised õõtshoova puksid olevat kulumaterjal, ja soovitasid vahetamise puhul kasutada originaal varuosi, kui ma selleni kunagi jõudma peaksin, sammuti soovitasid nad mul ülevaadata tagumiste piduriklotside seisukorra (maakeeli: vahetada) . Läbitud on temaga tänaseks 75 km.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne