13-02-2003, 13:31 PM
selline jama on, et ei saa bensu kätte, karbussi läheb kyll uputab yle ka, kuid kyynaldeni ei jõua. bens lendax nagu õhupuhasti torudesse. ja nõel on ka keskmisel kohal. vaakum on ka olemas!!
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercop
selline jama on, et ei saa bensu kätte, karbussi läheb kyll uputab yle ka, kuid kyynaldeni ei jõua. bens lendax nagu õhupuhasti torudesse. ja nõel on ka keskmisel kohal. vaakum on ka olemas!!
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercopKas see mootor sul enne käis või sa ostsid selle mootori kuskilt ja üritad käima saada?
kindel laks et on sest pole mootorit kunagi veel lahti võtnud
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercopKas sul klapid ikka avanevad korralikult ja kas sul on silindri rõhud normis?Kui need on korras siis lihtsalt peab minema käima.See, et lööb survet natuke karbussi poole tagasi on normaalne ,sest dnepri ja urali klapid on lahti teatud aja ülekattega,et parendada silindri läbipuhet.Oled sa kindel et ei saa kätte bensiini, mitte sädet?lähene teistpidi asjale...ons süütega kõik korras? näiteks on tal võimalik kontakti avanemist seada kui ma ei eksi siis 4 erinevasse asendisse.
paps sai uue tsikli ja sõitis sellega, kuni seisma jäi... nyyd proovin seda timmima saada
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercopMis piirides sul kompressioon on? tehase andmetel ei tohiks silindrite rõhk erineda üle 1 atsi.Ja enam vähem on see kuskil 7-9 .Süüte sad paika väga lihtsalt.Hoorattal on 2 märki 1.mis nähtavale ilmub on süütemomendi oma ja 2. on ülemine surnud seis.sätid mootori 1. märgiga asendisse.vabastad jagaja 3 kinnituspolti kergelt.Võtad peene traadi või nööri ja tõmbad vastukaalud laiali.Keerad süüte sisse ja siis tekib süütepoolis magnet .Riputad süütepooli külge mingi kergema metallist jura(nr.8 võti, kruvikeeraja vms) ja siis hakkad tasakesi jagajat keerama ja see moment kus sul kukub vidin süütepooli küljest ära ongi õige moment.siis lased vastukaalud lahti ,nöör vahelt välja,poldid kinni ja vänta)
säde on kyll, kuid kyynlad märjax ei lähe, yhele pytile sain natuke kompressiooni juurde kuid mitte midagi..(välimisel kolvirõngal oli tükk ära murdunud ja panin selle tagumisex ja terve esimesex. keegi võix seletada kuidas syydet dnepril panna???
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercopdnepri rõngaid on minu teada vanbalt saada ja ei nad maks aka midagi eriti.kuigi tasub igaks juhuks miskitmoodi üle kontrollida kas pakendi sisu ikka vastab pealkirjale.sest mu kogemused on sellised et esimese remondi karbis olid originaalmõõdus rõngad.
säde on kyll, kuid kyynlad märjax ei lähe, yhele pytile sain natuke kompressiooni juurde kuid mitte midagi..(välimisel kolvirõngal oli tükk ära murdunud ja panin selle tagumisex ja terve esimesex. keegi võix seletada kuidas syydet dnepril panna???
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercopkontrolli yle oma syytepool-ja kindlasti-kondekas(kipub alatihti ikaldama)ja sidurijamad sellest et yx ketas on kokku kleepunud ma kardan või on mõlemad-+see asi et kui ratas kaua seeisnud võivad rioostes ka olla ja ei lase llibistada... võta oma mootor lahti kontrolli kõik sõlmed yle pane kokku tagasi-muidu ajad asaj niisama peenex seal kylavaahel ja ongi kellad.....
kus ma väntvõlli peal neid märke näen????ja kuidas klapivahet õigex saada, ei tea kas kolb on survetakti alguses...muide mingi jama veel saad hea itsi sisse ja sõidad hea hooga veelombist läbi hakkab yks pytt turtsuma ja jääb seisma sõidad yhe pütiga natuke maad edasi ja hakkab jälle tööle, nii kogu aeg kui veest läbi sõidad (muidu sõitmisel paugub ka vähe´ei tea mix) siduriga ka mingi jama kui alla vajutad ja käigu sisse lykkad läheb jõnxuga edasi ja üldse ei lahuta hästi( käima lükata on võimalik siis lahutab) panin ühe kuullaagri vahele kuid ei aidanud..