08-03-2007, 10:43 AM
No vot, seda ma kahtlustasin. Aga mida teha nende vanade bussidega?
Minu plaan ei näe ette lae alla riputamist, ma tahan temaga liigelda.
OK, neid embleeme on mul varutud ka päris mitu, aga probleem üldisem.
Kavõi need samad suunatuledki või esiklaasid (neid ka mitu paanikas juba hankinud). Huvitav, millise kohtlemise osaliseks saan, kui näiteks muuseuminumbri komisjonile peaksin esitama isendi originaaljuppidega ja kui number käes, korjaks vähemalt osa unikaalsemaid juppe küljest ja asendaks nn. butafooriga a la uuemad suunatuled plastklaasiga - selleks et asjaga liigelda. Ehk kui koostaks isendile isikliku nn. muuseumifondi ja tavaliikluse fondi, eeldusel et kõik asendatavad ja asendavad detailid on minu omad (mitte võõrad/laenatud suled). On selline tegevus sigadus või mitte?
Minu plaan ei näe ette lae alla riputamist, ma tahan temaga liigelda.
OK, neid embleeme on mul varutud ka päris mitu, aga probleem üldisem.
Kavõi need samad suunatuledki või esiklaasid (neid ka mitu paanikas juba hankinud). Huvitav, millise kohtlemise osaliseks saan, kui näiteks muuseuminumbri komisjonile peaksin esitama isendi originaaljuppidega ja kui number käes, korjaks vähemalt osa unikaalsemaid juppe küljest ja asendaks nn. butafooriga a la uuemad suunatuled plastklaasiga - selleks et asjaga liigelda. Ehk kui koostaks isendile isikliku nn. muuseumifondi ja tavaliikluse fondi, eeldusel et kõik asendatavad ja asendavad detailid on minu omad (mitte võõrad/laenatud suled). On selline tegevus sigadus või mitte?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...