11-01-2015, 13:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2015, 13:56 PM ja muutjaks oli aavu.)
Kuivas hoitud, soola pole saanud, sest 56-ndal veel ei kasutatud soola, ainult liiv kühvliga veoka kastist. Miks ma ei imesta, et raam on nagu uus ja plekid ka. 7-8 aastase kasutamise järel bussina pole ta isegi kapremonti saanud. Enne kanti maha. Jah, tal võib palju detaile puudu olla nagu istmed, mootor, generaator ja veomootor aga kere on eeskujulik. Seal vaevalt peale pisividinate miskit taastamist nõuab. Isegi originaalne laevalgustus töötab. Merendusest loodavad saada kolm kaalukamat osa - mootor, genekas ja veomootor.
Ja veel, nimelt koostetööde kvaliteet langes mitte kohe pärast Jossi surma, alles 71-l aastal oli see totaalselt langenud, sest enam pikka aega polnud kedagi istuma pandud kahjurluse eest. Muide samas on lugeda ka vaguniremondi depoo 38-nda aasta ajalehte, tolleaegne olustik ilusti kirjeldatud ja tundus väga tuttav.
Ja veel, nimelt koostetööde kvaliteet langes mitte kohe pärast Jossi surma, alles 71-l aastal oli see totaalselt langenud, sest enam pikka aega polnud kedagi istuma pandud kahjurluse eest. Muide samas on lugeda ka vaguniremondi depoo 38-nda aasta ajalehte, tolleaegne olustik ilusti kirjeldatud ja tundus väga tuttav.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.