Vanad bussid, osa 3
(14-07-2017, 00:05 AM)Mõhk Kirjutas: ...
P.s. Hariliku turismibussi saab ikka 200 euri eest päev ja alla.  Aga meid on oma 10 kuni 12 inimest.

Selline väide lausa nõuab fakte juurde.
10-12 inimest ei vaja "harilikku" turismibussi", piisab istmetega kaubikust (sprinter transit, RAF).
Kui tänasel päeval keegi suudab ettevõtlusena jätkusuutlikult sellise raha eest korraliku sõidukiga (millega julgeks ka Eestist kaugemale sõita), teenust osutada, juhile palka ja riigile makse maksta, siis ma usun, et eelmainitud tingimustest jäävad päris mitu täitmata.
Vasta
(14-07-2017, 00:05 AM)Mõhk Kirjutas: Ettevõtte tuluootused on hoopis teine ooper ja nende kinnimaksmine on täiesti võõras mure, eriti sellise ettevõtte, mille buss aastas 2 x sõidab.

no,aga palun soeta endale soovitud buss,pea seda ülal ja mõne aasta pärast vestleme edasi samal teemal.maksuamet kukil kes loeb iga bensutilga üle jne.teretulemast reaalsusesse.
Vasta
2X aastas sõitev buss on raudselt kahjumis. Seda peaksid kõik aru saama. Mis jutt see on...
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
(14-07-2017, 00:05 AM)Mõhk Kirjutas: ...
Hariliku turismibussi saab ikka 200 euri eest päev ja alla.

Palun kontakti säärasele turismibussile (ja mitte linnavagunile!), millel on kehtiv ametlikult läbitud tehnoülevaatus, juht oskab ja tahab inimesi vedada ning hind sisaldab vähemalt 300 km.

Ülejäänu liigitub puhtalt oleksoloogiasse. Kuniks meil ei ole jõukaid tehnikaharrastajaid, kelle omandist sedapalju käibevahendeid sisse voolab, et ühe oma hobisõidukiga mõneks tunniks inimesele aitäh eest headmeelt valmistada, tulebki turuhinnaga rehkendada. Paarikümne aasta pärast võib seis olla teine, kui vahepeal riigikord oluliselt ei muutu.

Tõenäoliselt on achtung.ee pakkumise hinna-kvaliteedi suhe kaunikesti paigas.
Vasta
Elust enesest analoogne näide, sel kevade oli idee, et ühe külastuse raames Ülikooli väliskülaliste sõidutamiseks võiks ka uunikum-bussi tellida, et midagi teistsugust ja massist erinevat vahelduseks. Küsiti, et kes üldse teab vanade busside rentimisest midagi, leidsin ja andsin siis organisaatorile need timeless.ee ja achtung.ee lehed, et näe siin täitsa olemas.
Nüüd hiljuti huvipärast küisin, et mis asjast sai ning tuli välja et telliti ikka tänapäevane kõigi mugavustega buss. Kõik leitud vanade busside omanikud/ettevõtted olevat tahtnud ajuvabalt kõrgelt hinda ja vaat et ratsa rikkaks saada. Isegi kui oleks mõne pakkumise võtnud, siis oleks rahandusest ka kohe kindlasti tulnud järelepärimisi, et kuidas nüüd seekord transport nii kallis on? Ja vana uunikum-bussi seletus võib kontoriinimeste jaoks kõlada pigem rahakantimise kahtlusena kui reaalsusena.

Et normaalsele inimesele on loogika vastane, et vana buss oleks kallim kui tänapäevane kiirem, mugavam ja rohkem mahutavam moodne buss.
Vasta
(14-07-2017, 00:05 AM)Mõhk Kirjutas:   Aga meid on oma 10 kuni 12 inimest.

Siis ju timelessi meeste RAF või TA6-1 sobiks hästi. 
Need vanad on ülihästi kursis, mis bussi taastamine maksab. 

Ja see rendihind, mida nad küsivad, see ongi reaalne hind sellise asja eest.
Kui ei sobi, sõitke oma Toyotadega.

.
Vasta
Kiitus, sm. Mõhk!
Nõukogude bussid on ehitatud Nõukogude rahva veoks ja rahvale peavad need ka kuuluma! Imperialistide katsed okupeeritud bussidega enda heaolu parandada tuleb maha suruda juba eos! Ainult kollektiivselt otsustavalt käitudes on võimalik sellised ennekuulmatute tulu ja kuluootustega mädapaised ühiskonnast välja juurida!
Vasta
(14-07-2017, 13:41 PM)cesium Kirjutas: Nõukogude bussid on ehitatud Nõukogude rahva veoks ja rahvale peavad need ka kuuluma! Imperialistide katsed okupeeritud bussidega enda heaolu parandada tuleb maha suruda juba eos! Ainult kollektiivselt otsustavalt käitudes on võimalik sellised ennekuulmatute tulu ja kuluootustega mädapaised ühiskonnast välja juurida!

Sinu Nõukogude rahavas on lasknud kõik bussid ära mädaneda ja peeneks teha. Kehvad omanikud olete. Big Grin
Ja imerjalistid on selleks teile soodsad tingimused loonud.... Big Grin
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
Natukene sellest, miks ajaloolise bussi rentimine on sellise hinnaga nagu ta on:

Valdav osa inimestest arvab, et vanad bussid on lihtsalt vanad ja uued on uued, sestap oleme üritanud hakata kasutama sõna "ajaloolised bussid". Ehk siis mitte vana selles tähenduses, et oma kasumi juba ära teeninud ja nüüd võiks vanast rasvast ka veidi niisama sõita...
Tuleb tunnistada, et vanade busside restaureerimise maksumusest ei tea mina midagi, vähemalt kui oleks teadnud, poleks teinud. Rentimise hind ei ole vähimalgi määral seotud sellega, et tahaks kulusid tagasi saada või mingil määral tulu teenida. Ennekõike on tegu poliitilise otsusega. Kaasaegne ühistransport peab olema isiklikust autost taskukohasem, mugavam, turvalisem, ökoloogiliselt puhtam arvestades ühe inimese kulu jne. Seega tuleb inimesed suunata kasutama uusi ja mugavaid busse, mis vastavad kõikidele ja veel rohkematele mainitud omadustele. Ajalooliste busside kasutamine peab olema uute busside kasutamisest oluliselt kallim, selleks et me ei muutuks Kuubaks. Uute ja kaasaegsete busside omanikelt ei tohi võtta ärilist stiimulit soetada veelgi uuemaid ja kaasaegsemaid busse, selleks, et pakkuda inimestele ühise liikumise kvaliteeti. Ajaloolisest bussist ei tohi saada lihtsalt transpordi vahend, millega liigutakse soovitud sihtkohta, selleks nagu öeldud, on kaasaegne buss. Selleks, et mitte solkida ühistranspordi turgu, ongi ajalooliste busside rentimine kallim. See omakorda tekitab tunde, et see on eksklusiivne ja ei ole igapäevane tarvitamine, aga nagu öeldud, on peamine kõrgema hinna põhjus siiski poliitiline.

Ajaloolise bussi kasutuses hoidmine ei sisalda ainult kindlustust ja kütust, lisanduvad igasuguse lubade ja litsentsidega seonduvad teemad, millega ei hakka siin inimesi vaevama. Selleks, et ajaloolise bussi rentimine hakkaks kasumit tooma, tuleb sõita iga päev täis bussiga 630 kilomeetrit liini 18 aasta jooksul. Ükski seadus sellist bussi aga liinile ei lase ja ilmselt laguneks buss ka üsna ruttu ära, seega on võimalik vanade busside harrastamisega saada ainult ratsa vaeseks, mitte mingil juhul ratsa rikkaks. Peamine eesmärk neid busse rentida on seotud sooviga jagada seda rõõmu ka teiste inimestega, kes sellest rõõmu oskavad tunda. Ajaloolise bussiga sõitmist tuleb võtta kui kultuuriüritust ja mõne staari kontserdi pilet lihtsalt on kallim kui ise lõkke ääres laulmine. Mitte et see viimane tegevus kuidagi emotsionaalselt vähem väärt oleks.
Tõnu Piibur
5116265
Vasta
[Pilt: 21231832_1450067775030803_91997770363798...00x420.jpg]
Vasta
Kas ksf linnuke soovib sellest sahtliga DAF-ist pikemalt rääkida?
Vasta
(15-10-2017, 15:46 PM)samodelkin Kirjutas: Kas ksf linnuke soovib sellest sahtliga DAF-ist pikemalt rääkida?

Pigem kuulaks ,loeks ise.Pilt FB lehelt,lihtsalt huvitav tuli ette.Oma kamraadiga vahetasime sel moel kunagi "muhu"motot. Smile(ainult taganpoolt Smile)Pilt vahepeal justkui lukku läinud;(
Vasta
Mis see on? Jälle vaid sulgudes failinimi ...
Vasta
(15-10-2017, 16:26 PM)honkomees Kirjutas: Mis see on? Jälle vaid sulgudes failinimi ...

http://meeldib.postimees.ee/2017/10/poia...d-on/...Ja nüüd paistab esimene post. jälle imelik.
Vasta
No laske pilt siis kasvõi siia keskkonda või linkige enda kontrollitavast albumist, muidu pärast jälle pooled pildid foorumis puruks, sest ei lubata hotlinki, võetakse maha jne.

   
Vasta
(15-10-2017, 16:45 PM)linnuke Kirjutas:
(15-10-2017, 16:26 PM)honkomees Kirjutas: Mis see on? Jälle vaid sulgudes failinimi ...

http://meeldib.postimees.ee/2017/10/poia...d-on/...Ja nüüd paistab esimene post. jälle   imelik.
ja mis see iluuisutajatari huumor siia puutub, pilti ju näha pole  Sad
Vasta
Minule hakkas silma üks detail sellel pildil, millele ma punase joone ümber vedasin.

   

Tundub, et see on ühe teise liikurmehhanismi kehaosa, mis ilmselt on ühes tükis jahutusradikaga ja seetõttu ka sahtlisse alles jäänud. Mille baasil ehitatud?
Huvitav on ka ilmselt selle bussi jõuülekande lahendus...?
Vasta
Jõuülekandest võiks arvata, et kardaan koosneb välimisest osast, mis tagasillaga ühendatud ja sisemisest, mis käigukasti otsas. Iseasi, kas selline kombo püsiks tasakaalus. Võimalik, et ülekanne sedavõrd aeglane, et probleemi ei teki. Pühapäevaõhtune unine "kuidas lahendaksin" Smile
Vasta
(15-10-2017, 23:51 PM)Alts Kirjutas: Jõuülekandest võiks arvata, et kardaan koosneb välimisest osast, mis tagasillaga ühendatud ja sisemisest, mis käigukasti otsas. Iseasi, kas selline kombo püsiks tasakaalus. Võimalik, et ülekanne sedavõrd aeglane, et probleemi ei teki. Pühapäevaõhtune unine "kuidas lahendaksin" Smile

Just seepärast pilt huvitav oligi ,et sohver võtaks paja nagu muuseas teepeal välja ,et nt.midagi kontrollida.
Vasta
(15-10-2017, 23:11 PM)honkomees Kirjutas:
(15-10-2017, 16:45 PM)linnuke Kirjutas:
(15-10-2017, 16:26 PM)honkomees Kirjutas: Mis see on? Jälle vaid sulgudes failinimi ...

http://meeldib.postimees.ee/2017/10/poia...d-on/...Ja nüüd paistab esimene post. jälle   imelik.
ja mis see iluuisutajatari huumor siia puutub, pilti ju näha pole  Sad

Juba 3 kord "pildistan"honkomees Sinu aparaadil vist mingi viga ,Kuigi jah,Sinu küssa peale ikka vale asi ees.Samas ,postitus 817 asi paigas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne