06-08-2006, 10:59 AM
695M on Varjupaigas olemas, kuid Rõude omal tuleb silm peal hoida (iseenesest täiskomplektne, kuid istmed Vene foorumi andmeil asendet 697 omadega).
Üks kumer 697 (kuid omajagu tööd vajav) olevat mõne aasta eest Lihulas rauda läinud
Kumer 699 oli millaski 80te lõpus Haapsalus olnud kooperatiivil Reisitalitus, ent kadus väga ruttu. Mäletamist mööda osteti Paide KEK-ilt tollal.
Siis oli Eestis vast veel ka Kubanetse (toodetud samas tehases kus Kubanid, kuid UAZ-i baasil, ära oli kasutet UAZ-i originaalkabiin).
Progresside vms haruldasemate kolhoosibusside leidumise kohta oskab keegi veel lisada (Progressid liikusid peamiselt punaväes ja olid toodetud DDR-is Königs-Wusterhausenis asunud samanimelises NA autoremonditehases GAZ-ide agregaatide baasil)?
Üks kumer 697 (kuid omajagu tööd vajav) olevat mõne aasta eest Lihulas rauda läinud
Kumer 699 oli millaski 80te lõpus Haapsalus olnud kooperatiivil Reisitalitus, ent kadus väga ruttu. Mäletamist mööda osteti Paide KEK-ilt tollal.
Siis oli Eestis vast veel ka Kubanetse (toodetud samas tehases kus Kubanid, kuid UAZ-i baasil, ära oli kasutet UAZ-i originaalkabiin).
Progresside vms haruldasemate kolhoosibusside leidumise kohta oskab keegi veel lisada (Progressid liikusid peamiselt punaväes ja olid toodetud DDR-is Königs-Wusterhausenis asunud samanimelises NA autoremonditehases GAZ-ide agregaatide baasil)?