Belarusi käivitusmootor!
#1

Tere

Mul siis selline mure, et ei saa Belarusil käilat käima... olen proovin nii ja naa, kuid ikkagi ei midagi. Ise hetkel kahtlustan siiski, et süüde on vale. Kuidas selle õigeks saaks panna? Ning üleüldse kuidas ja mida tuleks ennem käivitamist teha? Ja käivitusmootor tõmmatakse inimjõul siis käima... nööriga kakud! Mina olen käed juba villi kakkund ja otsin muid lahendusi! Ehk oskab keegi midagi öelda selle värgelduse kohta!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#2

Kontaktid peavad avanema umbes kolm mm enne ülemist surnud seisu.Kõige lihtsam on toimida järgnevalt:Keerata kolb üss-i ja panna magneeto nii oma kohale,et ühendusmuhvil olev auguga pool jääb üles.Toimib siis kui keegi pole ennem midagi torkinud.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#3

Ei saa rsk pean võtma tsikliaku ja testlambi... ning selle asja ära timmima! Kui suur peab olema kontaktivahe? Kuidas mootorile toorest anda? Kuidas käivitusprotsess toimub üldse?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#4

Ma jamasin ka enda MTZga eelmine kevad, ei lubanud ega midagi. Mul muidugi starteriga käivitusmootor (nööri koht muidu ka olemas). Magneeto panin paika, küünal maha kruvikas sisse ja mõõtsin nii ÜSSi ära, siis 3mm tagasi ja keerasin magneetot, et kontaktid avaneks. Karbussi sai pumbaga puhastatud aga ei midagi. Tuli mõte risu juba maha müüa, kuniks soetasin kompressori endale ja sellega karba läbi puhusin. Peale seda paugupill.
Käivitusprotsess mul nii: toores peale, nuppu, 1-2 seki pärast toores maha ja käivitusmootor käib.
Sai endale pandud ka ploki soojendus, sest talvel käivitusmootori saad käima aga suur mootor tossab aga ei läinud külmast peast käima, nüüd seda probleemi pole.
Vasta
#5

Et toorest anda, tuleb õhuklapp kinni panna, siis ta imeb rohkem bensiini sisse, kui "täis tõmbab" siis teed sussklapi lahti. Mul omal on MTZ 82.
Vasta
#6

nymmik Kirjutas:Ma jamasin ka enda MTZga eelmine kevad, ei lubanud ega midagi. Mul muidugi starteriga käivitusmootor (nööri koht muidu ka olemas). Magneeto panin paika, küünal maha kruvikas sisse ja mõõtsin nii ÜSSi ära, siis 3mm tagasi ja keerasin magneetot, et kontaktid avaneks. Karbussi sai pumbaga puhastatud aga ei midagi. Tuli mõte risu juba maha müüa, kuniks soetasin kompressori endale ja sellega karba läbi puhusin. Peale seda paugupill.
Käivitusprotsess mul nii: toores peale, nuppu, 1-2 seki pärast toores maha ja käivitusmootor käib.
Sai endale pandud ka ploki soojendus, sest talvel käivitusmootori saad käima aga suur mootor tossab aga ei läinud külmast peast käima, nüüd seda probleemi pole.

Okei... ma proovsin süüte uuesti õigeks panna ja siis ka ei lähe siis olen küll sõnatu. Karpa mitmeid kordi läbi puhutud!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#7

Täna sai siisjälle jamatud ja süüde sai ka sinna 3mm piiridesse... Kuid ikkagi ei törtsugi... Ainult sussklapist viskab auru või suitsu välja! Kas keegi oskaja mees oleks nõus mingi summa eest kohale tulema ja imet tegemA?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#8

agent007 Kirjutas:Täna sai siisjälle jamatud ja süüde sai ka sinna 3mm piiridesse... Kuid ikkagi ei törtsugi... Ainult sussklapist viskab auru või suitsu välja! Kas keegi oskaja mees oleks nõus mingi summa eest kohale tulema ja imet tegemA?
Kuidas säde on? sinine või punane?
Vasta
#9

Võib-olla tahab magneeto puhastamist ja kuivatamist.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#10

Õige soovitus.Võta magneeto maha ja ööseks ahju(radika) peale kuivama.Aga enne: kas sa "topkat" oled andnud? Proovi sorts bensiini küünla august sisse valada ja siis käivitada.Või on äkki hoopis üleuputus?Käivitusmootoril peaks allpool üks polt olema, mille väljakeeramisel üleliigne bens välja voolab (nagu võrril).

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#11

Olen proovinud topkat... Magnetot ple kuivama pannud! Mähis oli täitsa kuiv. Säde on sinine!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#12

Täna leidsin omale teise karpa... panin peale ja proovisin... ikkagi ei midagi! Krt küll... seda nussi!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#13

Kui kõik ülejaanud asjad OK. võid kontrollida väntvõlli laagreid ja simmereid.Proovi väntvõlli hoorattast loksutada üles-alla.
Vasta
#14

Nii... sain siis eelmine sügis masina ikka käima. Ostsin uue karpa (152EEK) ning natuke regullimist ja käis. Nüüd aga on masina talve seisnud ja enam ei lähe. Sügisel oli 1 tõmme nööriga ja asi käis. Hetkel ainult paugub, üritab minna, kuid ei võta pöördeid üles. Ja karpat ujutades siis hakkab mulisema jälle uuesti. Nagu tõmbaks uuesti bensiini üles. Avastasin siis, et voolik oli sitta täis panin uue vooliku ja hakkas natuke paremini lubama. Hetkel ainult lubab midagi muud teha ei ole. :S Andke nõu?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#15

Ning siis tahaks mingit teavet selle starteri süsteemi kohta. Leidsin isegi juppide hulgast selle asjanduse mis sinna vända otsa käib + mingine imelik vahetükk ning starter ise. Aga starter ei tahtnud kuidagi käia, 12v oli peal... proovisin akult ei teinud mõhkugi.... Kui kallis see starter + vahetükid on? Keegi teab?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#16

Käivitusmootorid on jah kaunis kapriissed riistad.Kas sul mõnda vanakooli traktoristi ligidal käepärast pole kes asja tip-top korda seaks?Niimoodi arvuti kaudu on raske nõu anda.Puhasta karbuss ära,võib-olla oli vilets küte sees ja mine tea kus mõni sade ees,keera mootoril pasakruvi ka alt ära ja lase välja mis sealt tuleb,ka magneeto võid ära kuivatada uuesti.Kui kõik on korras peaks ka nöörist matsust käima minema,starteriga on muidugi mugavam ja saab pikemalt käiata.Hindu ei oska küll praegu öelda,olen samuti aktiivsest põllumajandusest loobunud.
Vasta
#17

Seda käivitusmootorit on tehtud vist pea 40 aastat muutumatul kujul. Mitu suurt linna oleks selle aja jooksul üles jõutud ehitada, mis on kulunud nende kapriiside käivitamiseks. Võiks kirjutada pika ,pika loo sellest kuidas nendega on nöögitud. Elagem 21sajandis ja paigaldage traktorile korralik starter. Nüüdsel ajal on kaubandusest saadaval kõik vajalikud jupid MTZ le . Kogu projekti maksumuseks olen rehkendanud MTZ le ca 10000EEK. JUMZ ja T150K -le on asi vähe karmim kuid on muid odavamaid lahendusi starteri paigalduseks.(vaata Kuldset Börsi)
Vasta
#18

proovi käivitus eetriga ma olen sellega kõik surnud ellu äratanud,isegi vale süütega tiksub kuigivõrd.
pane kindlasti uus bensiin võibolla on vett täis , kui saad kuskil teise masinapeal küünla kuumaks kütta proovi töötab kindlasti.see nii lollikindel mootor ju.
usu eeter teeb imet .ise palju proovinud.
Vasta
#19

Starter muidugi parem,selleks tuleb vaheplaat ära vahetada-kas agent seda teeb?Talvel fekaal käima ka saada kui aku vilets ja ploki soojendust pole.Ise pooldan ka starterit,on ikka lihtsam.Meil on isegi 50-el starter,selle mootor on E pealt võetud,igal silindril on oma eelsüüteküünal.Nüüd eriti ei kasuta teist,KUN-kopp on küljes praegu ja käigukast hakkas jupsima,masin on muidugi varju all.
Vasta
#20

Tänapäevased starterid ajavad mootorit kiiremini ringi kui seda käivitusmootor. Miks siis ei peaks mootorit käima saama talvel? Hoopis keerulisem protseduur on saada talvel käima käivitusmootor. Tean omastkäest kui vedasin sooja vee mootorisse, alustasin käivitusmootori käivitamist.... Lõpuks tuli soojendada veekraane, et vesi kätte saada plokist. Ja oli jälle päev õhtas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne