müüakse Jensen FF
#21

Täpsustuseks.
Trendi all pidasin silmas mitte seda, et E-type peaks kindlasti ostma, vaid seda, et mujal maailmas on hetkel trendikas:
1. säilitada ja austada kõike, mis on vana.
2. kui mingi mehhanism või seade toimib, siis ei ole teda mõtet uue vastu välja vahetada. Lihtsalt niisama, põhjuseta.
3. näidata end aeg-ajalt mingi uunikumi roolis....lihtsalt pühapäeviti. või mingi olulise sündmuse puhul...

Mis puutub eetüübi tuhandelisusesse, nagu siin mõned arvavad, siis kõigepealt, noored kuked, ma tahaks ntx. Vanatehnika lustisõidul näha teie korralikult kordatehtud kasvõi Gaz-e ja Zaz-egi....enne kui tulete top 100 ostetavaid-müüdavaid lääne vanu masinaid halvustama ja üldse mingit arvamust avaldama....

Jesper, lihtsalt Jenseni ostja ees ärme mütsi maha võta (60000 eeki vist maksis üks kõnealune siin), müts tuleb maha võtta siis, kui ta on sama mehe poolt ka korda tehtud ja 95% ulatuses originaali taastatud.


Vasta
#22

See jutt noortest kukkedest peaks vist kõige rohkem huvi pakkuda foorumi moderaatoritele. Mina igatahes sellele ei reageeri. Nii sama ütlen vaid et mul on suhteliselt poogen sellest, mida siin keegi tahab - aga minu ilusti korda tehtud Gaz-i võiksid näha kõik kes on võtnud osa paari viimastest Volga klubi kokkutulekus. Teine auto on oma keretüübi isenditest ilmselt Eesti korralikum..aga see selleks.
Aga mõlemad autodega on niimodi et neid säilinud tuhanded ning seetõttu varem või hiljem pilk hakkab vaatama ainulaadsemate isendite poole.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#23

tore on, et inimesed, proovivad koguda raha et osta piiritagant mingi uunikum, aga raha kulub ka sama kiisusega mis tekib, olen kogunud terve garaasitäie masinaid mis kuuluvad veel taastamisele ja mis on maksnud 1500+, korralikud sellised läänes maksavad 50 000+, proovin neid oma jõududega taastada ja kunagi saavad nad ka valmis, kui ma oleks hakkanud koguma 50 000+ iga auto kohta poleks mul neis ühtegi, kellel on raha et osta läänest mida parem seda lihtsam, auto, kui seda raha ei ole, võib ju ka kehvemast alustada, llomulikult kui ma enda projektidest viiksin mõne spetsaliseerunud töökotta ja üdleksin et teege valmis oleks olnud mõttekam osta läänest korralik, kuid oma jõdudega(kui need on), saan ka need autod taastatud, aja kulu on küll suur aga ma saan on uunikumid, mille ostmiseks muidu ma surmani(võibolla) raha korjaksin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne