Vanad fotod

Nina ja võib-olla ka kabiin on Diamond T 1936-38.
Aga oma algsel raamil see ilmselt ei istu.
Vasta

Esitiivad oleks nagu ZIS-5 malli. Tõenäoliselt käepärastest osadest kokku pandud masin.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

1936-1938 toodi Eestisse ainult 7  Diamond  marki veoutot.  Ehk on pildil sama veoauto  ennem suurt sõda ja ümberehitamist Zis 5 raamile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

No see on kohe eriti hea pilt!
A. Roosimanni keretöökoja ees Tallinnas Volta 10.
Kabiinitüüpe oli tol ajal päris palju, sh üsna iseloomulikke. Aga konkreetse töökojaga õnnestub neid harva seostada.
Vasta

Klõpsi peale, läheb pilt suureks:


[Pilt: 0004.jpg]


EDIT: Jutt jäi juurde panemata. Leitud pilt, ühe kliendi kõvakettalt, mis läks utiili. Kuna kontakti polnud, ei saanud ka luba küsida, kas võib avaldada, aga kuna väga vana foto, siis arvatavalt asjaosalistel juba suud mulda täis. Teab keegi ehk öelda, mida autoga tegu on?
Vasta

Väike pildiseeria Paul Falki fotohobist. 
Ei oska kahjuks enam öelda aastat ja täpset kohta ning võistlust. Suure tõenäosusega on asukohaks Rakvere-Tapa piirkond...
   
   

Väike kukkumine:
   

Asjakohane abi Wink
   

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta

(20-10-2016, 22:12 PM)vipi666 Kirjutas:  EDIT: Jutt jäi juurde panemata. Leitud pilt, ühe kliendi kõvakettalt, mis läks utiili. Kuna kontakti polnud, ei saanud ka luba küsida, kas võib avaldada,

Sellepärast ei julge oma vanu kõlbmatuid arvuteid kuhugi viia, pärast on salasõnad, erakirjad ja muu kellegi käes. Kas avaldab või kasutab väljapressimiseks. Pilt muidugi huvitav ja omal kohal, minu hirm on üldises plaanis.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(20-10-2016, 22:12 PM)vipi666 Kirjutas:                                                                  [Pilt: 0004.jpg]

Marki öelda ei oska, kuigi midagi tuttavlikku nagu oleks...
Aga pildi negatiiv on Eesti Rahva Muuseumis, fotograaf Amblas tegutsenud Jakob Bockmann, dateeritud 1922.

Samast autost on kokku kolm kaadrit:
http://muis.ee/museaalview/836040
http://muis.ee/museaalview/836039
http://muis.ee/museaalview/836041
Vasta

Mis on pildil valesti?


[Pilt: ef796583189a707d4d-76323565.jpg]

http://forte.delfi.ee/news/juskegaavasta...d=76323537

Või ainult mulle tundub?
Vasta

moskvits teeb parem põõret, selleks mitte lubavas kohas
Vasta

Trammil ehk uksed valel pool Big Grin
Vasta

Õigus Linnuke! Arvasin küll, et isand Supp peaks kõikvõimalikesse ukspaigutustesse eriti tähelepanelikult suhtuma. Big Grin
Arvestades rööbaste asetust ja juhi asukohta, peaks tramm liikuma vaataja suunas. Siis ei saa uksed kuidagi siia poole jääda.
Mäletan veel isegi lapsepõlvest neid osaliselt puust (saksa?) tramme. Sugulane kolis just sinna Lasnagorski algusesse ja temale tuli trammiga külla sõita.
Uksed olid kõigil paremal küljel. Veel vähem usutav, et mõnel olid uksed kahel pool.
Negatiiv ümber pööratud ka pole, siis oleks maja ja trammi silt ka valet pidi.
Milles asi?
Vasta

Sellistega olen minagi sõitnud.Uksed avanesid inimjõul.Ja vagunite päras oli paras suur "rool" seinal,käsipidur nimelt.(või on see ehk tirts uuem Sad)
[Pilt: 431.jpg]
Vasta

Tegemist on Saksa DV-s VEB LOWA Waggonbau Werdau tehases toodetud trammiga ET54, millel on uksed mõlemad pool ning avamine vastavalt vajadusele, kus pool on peatus.
Vasta

(20-11-2016, 20:43 PM)traps Kirjutas:  Tegemist on Saksa DV-s VEB LOWA Waggonbau Werdau tehases toodetud trammiga ET54, millel on uksed mõlemad pool ning avamine vastavalt vajadusele, kus pool on peatus.

Mina kasutanud trammi koolipoisina aastast 67 ehk.Kaasa mul "samakandimees",ei mäleta Temagi kahepoolsete ustega trammi.Ilmselt siis veel varem mudel. Rolleyes
Vasta

(20-11-2016, 21:11 PM)linnuke Kirjutas:  
(20-11-2016, 20:43 PM)traps Kirjutas:  Tegemist on Saksa DV-s VEB LOWA Waggonbau Werdau tehases toodetud trammiga ET54, millel on uksed mõlemad pool ning avamine vastavalt vajadusele, kus pool on peatus.

Mina kasutanud trammi koolipoisina aastast 67 ehk.Kaasa mul "samakandimees",ei mäleta Temagi kahepoolsete ustega trammi.Ilmselt siis veel varem mudel. Rolleyes

Tallinna omadel ehitati need uksed üsna kähku kinni. Eks ilmselt on seal pildil mingi verivärskelt saabunud isend, millel pole veel jõutud.
Vasta

Tsitaat:Mina kasutanud trammi koolipoisina aastast 67 
Pildi all aga märgitud et 1955a. tehtud. Sellest järeldatuna sa ei pruugigi teada sellest.
Vasta

(20-11-2016, 21:38 PM)Dexter Kirjutas:  
Tsitaat:Mina kasutanud trammi koolipoisina aastast 67 
Pildi all aga märgitud et 1955a. tehtud. Sellest järeldatuna sa ei pruugigi teada sellest.

Ilmselt.Samas aga ei mäleta ka kinniehitatud uksi.Kui, siis tehti juba tehases.
PS.Järsku esimesed trammid Londonist Big Grin Big Grin
PS.Samodelkini pildi tramm aastast 55.Minu esimesi paar pilti tagasi.
Vasta

Kahepoolsete ustega trammidest, või uste kinniehitamisest pole veel tõesti midagi kuulnud!
Kuigi piltidel on erinevad trammimudelid, siis mõlemad selliseid trammid kolistasid veel ´70-te algulgi ringi. Just seepärast jäigi silma, et mäletan ka uste suvalisel ajal avamist ja siis endale sobivas kohas välja kargamist. Oleks olnud hea vastutuleva trammi alla hüpata. Autosid liikus ju siis harva.
Nii vist ei olegi, et seda, mida mina näinud pole, ei ole olemas... Big Grin
Vasta

Minu mälupildis on nood mõlempoolsete ustega trammid ET54 1. ja 2. liinil liikvel veel 1973dalgi. Eks seda kinniehitamist oli erinevat.Vasakpoolsed uksed,kui alles,igatahes ei liikunud - kövasti kinni keeratud. Samas oli ilmselt ka korralikult kaotatud uksekohaga vaguneid. Eriti tagumises vagunis juhtus ka nii et uksed ei sulgunudki, oligi lihtsam sobivas kohas välja karata.
 Tol samal kevadel oli hoopis elamuseks uhiuue Tatra liinile tulek
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne