Vanad fotod

(21-11-2016, 00:47 AM)olef Kirjutas:  Minu mälupildis on nood mõlempoolsete ustega trammid ET54 1. ja 2. liinil liikvel veel 1973dalgi. Eks seda kinniehitamist oli erinevat.Vasakpoolsed uksed,kui alles,igatahes ei liikunud - kövasti kinni keeratud. Samas oli ilmselt ka korralikult kaotatud uksekohaga vaguneid. Eriti tagumises vagunis juhtus ka nii et uksed ei sulgunudki, oligi lihtsam sobivas kohas välja karata.
 Tol samal kevadel oli hoopis elamuseks uhiuue Tatra liinile tulek

Mina sõitnud 1,2 liini 67 kuni77.Sai kõlgutud lahtiste uste peal jne.lollused.Aga seda "varuust" küll ei mäleta. Sad Aga võibolla moodne haigus peal.Paranoia,või Alzheimer....
Vasta

Lahtiste uste koha pealt sulgusid tegelikult uksed küll, aga aeglaselt paraja õhusisinaga, lahti sai neid tõmmata suhteliselt kergesti, kuna uste pneumosilindrite surve oli suhteliselt nõrk. 
Ja kes ei mäleta vasakpoolseid uksi, siis meenutuseks, pilt on audentne ja tehtud 1955 aastal, s. o. 61 aastat tagasi.
Vasta

(21-11-2016, 01:45 AM)traps Kirjutas:  Lahtiste uste koha pealt sulgusid tegelikult uksed küll, aga aeglaselt paraja õhusisinaga, lahti sai neid tõmmata suhteliselt kergesti, kuna uste pneumosilindrite surve oli suhteliselt nõrk. 
Ja kes ei mäleta vasakpoolseid uksi, siis meenutuseks, pilt on audentne ja tehtud 1955 aastal, s. o. 61 aastat tagasi.

OK.igatahes 2,3klassi jõmm jaksas need uksed lahti tõmmata.Mina olin selle pildi tegemise ajal veel projekts. Big Grin
Vasta

(21-11-2016, 01:45 AM)traps Kirjutas:  Lahtiste uste koha pealt sulgusid tegelikult uksed küll, aga aeglaselt paraja õhusisinaga, lahti sai neid tõmmata suhteliselt kergesti, kuna uste pneumosilindrite surve oli suhteliselt nõrk. 
Ja kes ei mäleta vasakpoolseid uksi, siis meenutuseks, pilt on audentne ja tehtud 1955 aastal, s. o. 61 aastat tagasi.

[Pilt: eek2.gif]uups... Tramm ja õhususin?   Need uksed käisid ikka El. mootoriga ja ketiga, läbi hõõrdsiduri.  Trollidel on kompressorid trammidel tehakse kõik elektriga.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Veel paar pilti tõenäoliselt samast piirkonnast ja tõenäoliselt samast ajastust.
Mõlemal pildil kenast näha, et uksed olid ka vasakul küljel.

[Pilt: 12439383_1159619844051080_56930230604998...e=58CEEC64]
[Pilt: 12794621_1159621710717560_28324775366556...e=58BFED89]
Vasta

(21-11-2016, 19:15 PM)zazik Kirjutas:  Veel paar pilti tõenäoliselt samast piirkonnast ja tõenäoliselt samast ajastust.
Mõlemal pildil kenast näha, et uksed olid ka vasakul küljel.

[Pilt: 12439383_1159619844051080_56930230604998...e=58CEEC64]
[Pilt: 12794621_1159621710717560_28324775366556...e=58BFED89]

Need liinihoidjad postid nii armsalt meeles.Aga kas ei olnud ehk tegu sellega, et tramm pöörati lõpppeatuses karusellil lihtsalt ringi.Balti jaamas kunagi oli selline vigur.See muidugi ei seleta lahti 2te..rööpapaari kõrvuti. Nagu 1 l.pildil
Vasta

Justkui meeles teise rööpapaari ehitamine Kopli liinile, mis algselt oli mingite fooridega reguleeritud üks paar rööpaid. Või oli see ainult remondiaegne kitsendus, kuni teist paari remonditi. Meenus, et 1971 suvel-sügisel võis see olla, igatahes fooridega reguleeriti vastassuunalist liiklust.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(21-11-2016, 19:58 PM)linnuke Kirjutas:  Need liinihoidjad postid nii armsalt meeles.Aga kas ei olnud ehk tegu sellega, et tramm pöörati lõpppeatuses karusellil lihtsalt ringi.Balti jaamas kunagi oli selline vigur.See muidugi ei seleta lahti 2te..rööpapaari kõrvuti. Nagu 1 l.pildil
Rööpapaar rööpapaariks, aga Trammi liikumise suuna määrab siiski ära Pantograaf. See oli alati mootorvaguni (või juhtvaguni) katusel, tagumine vagun oli lihtsalt järelveetav. See näitabki mõlemal pildil ära trammi sõidusuuna paremalt vasakule, s.t. nähtaval on trammide vasakpoolsed uksed.
Vasta

(21-11-2016, 21:10 PM)zazik Kirjutas:  
(21-11-2016, 19:58 PM)linnuke Kirjutas:  Need liinihoidjad postid nii armsalt meeles.Aga kas ei olnud ehk tegu sellega, et tramm pöörati lõpppeatuses karusellil lihtsalt ringi.Balti jaamas kunagi oli selline vigur.See muidugi ei seleta lahti 2te..rööpapaari kõrvuti. Nagu 1 l.pildil
Rööpapaar rööpapaariks, aga Trammi liikumise suuna määrab siiski ära Pantograaf. See oli alati mootorvaguni (või juhtvaguni) katusel, tagumine vagun oli lihtsalt järelveetav. See näitabki mõlemal pildil ära trammi sõidusuuna paremalt vasakule, s.t. nähtaval on trammide vasakpoolsed uksed.

Selge see , et nn sarved sõiduduunas,mõnel pildil lihtsalt 1 paar rööpaid, sellest siis mõte ,et ehk vurritati ringi,st.sarved ikka ees.
Vasta

Veel infoks, et mõlemapoolsete uste ja topeltjuhikabiinidega trammid ET54 osteti 1955 aastal 20 tk. koos järelvagunitega. 1950 aastate lõpus ehitati välja Ülemiste ja Tondi lõppjaaamad koos tagasipöörderingidega ning siis kadus ka vajadus vasakpoolsete uste ja topelt juhikabiinide järgi. 1960 keskel likvideeriti trammidel vasakpoolsed uksed ja teine juhikabiin. Lõplikult kanti trammid ET54 maha 1977 aastal. Võin küll detailides eksida, aga põhimõtteliselt see nii oli.
Vasta

(21-11-2016, 22:34 PM)traps Kirjutas:  Veel infoks, ...
Tänud! Seda just ootasingi. Vähemalt pole mina sellist infot kunagi kuulnud, ega lugenud.
Loodetavasti sai keegi veel teadmisi juurde.
Vasta

(21-11-2016, 12:36 PM)h2rra Kirjutas:  [Pilt: eek2.gif]uups... Tramm ja õhususin?   Need uksed käisid ikka El. mootoriga ja ketiga, läbi hõõrdsiduri.  Trollidel on kompressorid trammidel tehakse kõik elektriga.
Käisid jah õhuga olgugi, et ei olnud trollibuss. Solenoidid olid esimese ja viimase istmerea all. Siiamaani kõrvas see "plõks ja sssssssssss" Tagumisse vagunisse vist õhku ei jätkunud, need uksed olid "käsijuhtimisel". Niisuguse elukaga sai mitu aastat Kopli vahet sõidetud.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

(22-11-2016, 19:43 PM)Simmerling Kirjutas:  
(21-11-2016, 12:36 PM)h2rra Kirjutas:  [Pilt: eek2.gif]uups... Tramm ja õhususin?   Need uksed käisid ikka El. mootoriga ja ketiga, läbi hõõrdsiduri.  Trollidel on kompressorid trammidel tehakse kõik elektriga.
Käisid jah õhuga olgugi, et ei olnud trollibuss. Solenoidid olid esimese ja viimase istmerea all. Siiamaani kõrvas see "plõks ja sssssssssss" Tagumisse vagunisse vist õhku ei jätkunud, need uksed olid "käsijuhtimisel". Niisuguse elukaga sai mitu aastat Kopli vahet sõidetud.
Tagumises vagunis polnud ei kompressorit ega õhku. Lohises kaasa niisama ja uksi avasid reisijad ise. Elektriga uksed tulid Tatra trammidel.
Vasta

komistasin foto otsa vatseebokist

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...523&type=3


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Võibolla keegi veel pole märganud. Linnamuuseumi fotomuuseumis on näitus fotodest, millel Eestimaal pildistatud jalgrattad. Link näituste lehele. Kerida täitsa alla.

Do'nt panic
Vasta

Pole küll foto vaid film: Talvine Tallinn 1975.
Vasta

[Pilt: pob_zpssfbbwkp4.jpg]

Ja küsimus ka: millise teemajaga võib olla tegemist? Ilmselt Tartu kandis.
Vasta

[Pilt: v._pildid_027.JPG]   Tuntud paik. Paljud vanemad mehed tunnevad ära. Foto tehtud kuuekümnendate algusest.
Vasta

Mingi postitee teema?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(14-02-2017, 12:48 PM)süsikas Kirjutas:  Tuntud paik. Paljud vanemad mehed tunnevad ära. Foto tehtud kuuekümnendate algusest.

Distantside järgi tundub, et on Vooreküla ristis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne