Vanad ja/või originaalseisus autod (eestis)
#1

TÄHTIS:

siin arutame, kus leidub eestis uunikume. ma mõtlen just selliseid, mis kuskil vedelevad ja roostetavad, äkki keegi just otsib mõnda sellist! muidugi ka teavita kui midagi leiad!
Vasta
#2

Äärmiselt huvitav, kas keegi on GAZ 23-e lähedalt uurinud / sõitnud? Oli ju kõva pill vanasti. Tðaika mootor on küllalt hea, et normaalset sõitu teha. Ühes Tðaikas olen olnud, kui sellel gaas põhjas oli pidevalt, ja üldiselt on siiani üsna hea emotsioon. Volga on kergem, ja ilmselt ka kiirem ja äkilisem. Sellest kõigest võib ju järeldada, mida võib pakkuda üks terav ja korras usakas.
Vasta
#3

Tsitaat:Sellest kõigest võib ju järeldada, mida võib pakkuda üks terav ja korras usakas.
Wink just just
Vasta
#4

Kui tahad uunikumi siis pakun sulle:

Opel Super 6 1938 - 4 uksega
Opel Super 6 1939 - 2 uksega

Paberid olemas aga restaureerimist vajab kõvasti.

Kuju on mõnus ja korda tehtud Super 6 on väga stiilne.
Vasta
#5

kas niisama Wink või siis mingi sümboolse tasu eest?
Vasta
#6

ega siis selliseid asju tasuta jagata.
Tasu on jah sümboolne.
Vähemalt minuarust.
Väga ilus korralik punane nahksisu on ka.

Vasta
#7

To wax: Konkreetselt momendil ei tea 21-te müüa olema, aga mõte pole paha. Ilusti korda tehtud, maitsekalt värvitud 21 on täitsa esteetiline vaadata. Vinge oleks ka säravvalge, valge sisuga : üks selline oli kunagi liikvel. Smile
Vasta
#8

Just nüüd tuli üks hea 21 meelde, nägin aastaid tagasi Lasnamäel, oli alt hõbedane ja pealt tumesinine, aknad veits tumedaks lastud. All olid valuveljed(!) ja tagaots veidi tõstetud. Juht andis usinalt piitsa, kurvedes kummid vilisesid. Aga jummala lahe pill oli see! :eek Cool
Vasta
#9

Kui keegi uunikumidega tegeleb, võiks ära tuua definitsiooni, mida uunikum ikkagi tähendab.
Kust tõmmatakse piir, et auto on uunikum?
Vasta
#10

minu arusaamise järgi on uunikum võimalikult see, mis ta kunagi tehasest välja tuli ning, mis tänapäeval ülimalt haruldane ja(või)unikaalne oleks.
Vasta
#11

Niiet vana volga pole mitte mingi uunikum, sest neid liigub ikka palju ringi. Teisest küljest on asi geograafiline. Näiteks Lõuna-Ameerikas olev vana volga on uunikum? Eestis on minu Capri rohkem uunikum kui Moskvich400? Väga laialivalguv ju tegelikult.
Vasta
#12

nojah, ongi laialivalguv, aga vaata neid hüüru ehitajaid, hüüru unic club :lol, neil on terve õu uunikuid täis. nemad sealt paar plekki küljest ära ja audi a4 külge, ülejäänu minema ja kohe uunik valmis :mad:

krt aasta tagasi käisin rootsis ühel uunikumide kokkutulekul! vat seal olid tõelised uunikumid, on ka fotomaterjali, aga puudub hetkel scanner.
seal olid masinad alates ford model T kuni chevy belairideni välja, vahepeal kõik muud haruladsed ja vähemharuldased euroopa margid. vat see oli tõeline elamus!!! Smile

uunikum on siiski originaal, olgu ta siis volga või mingi muu!
Vasta
#13

Ise ei tea kuulikindlat uunikumi definitsiooni, aga oletan, et uunikumi puhul ei saa vähemalt tootmisarvudest lähtuda. Ikka ehk auto seisukord arvestades teatavaid tingimusi. Vanus jne,jne. On olemas ropp-palju/erinevaid uunikumi definitsioone. Lisaks veel, mida mõeldakse \"originaal\" all (mitte õlu). Mõnes riigis nimetatakse üle värvitud originaalis olevat sõiduriista nn.mitteoriginaaliks, kuna ON ÜLE VÄRVITUD; EI OLE ORIGINAAL VÄRV. Jne.
Vasta
#14

Aga kui palju siis ikkagi nende Opelite eest raha tahetakse?
Kunagi ammu oli vanaisal Opel Olümpia, aastaarvu ei tea.
Vasta
#15

JULGEN ARVATA, ET GAZ 23 e. V8 VANA VOLGA EI OLNUD SEERIATOOTMISES. PIGEM TEHTI NEID JULGEOLEKU JM. TAOLISTE MEESTE TARVIS.

MUL ON PÄRIS HEAD KOGEMUSED POBEDAGA, MILLEL ON PÕHIMÕTTELISELT SAMA ESISILD, MIS GAZ 21-L. JULGEN ARVATA ,ET ESISILD, ERITI KÄÄNMIKUD (KALDENURGAD EI PÜSI) JÄÄVAB V8 MOOTORI JAOKS MEIE TEEDE PUHUL TIBA PEHMEKS.

KOKKUVÕTTEKS:
KUI ISE ARETADA 21-LE V8 PEALE, SIIS SAAKS MASINA , MILLEGA ON VAHEL KENA KUMMI VILISTADA JA PULLI-TEHA, MITTE AGA RIISTA MILLEL VÕIB PÄEV-PÄEVA KÕRVAL SELJAS ELADA.
Vasta
#16

//offtopic nii suurte tähtedega paluks mitte kirjutada //

selline kuri plaan on mul panna gaz24 gaz53 mootor peale! :bounce
Vasta
#17

Huvitav kokkulangevus, ka ise 24-le midagi suurt vahele panna tahtnud. Pole aga väga tõsiselt asjaga tegelenud. Kui 23-ed olid täiesti olemas, siis miks mitte 24 V8?, Cool

Samas ka Pobeda hea teostuse (viimistlus jne)juures + V8 oleks intrigeeriv.


Ilmselt kui legaalset asja aretada, siis mingi vanema ja väiksema V8 vahele registreerida, mis väikse võimsusega jms, aga siis \"äkki\" kõvasti kasvab. Sleeper kui Volga oleks täiesti mõeldav, sest 99% inimestel on arusaam, et Volga üldse edasi ei astu. (Vähemalt suhteliselt). Lõbus on ka asjaolu, et paljud jupid Ladast kõvasti odavamad.

Nüüd läeb jutt vist uunikumidest natuke juba mõõda? Toungue

Gaz 53 orig 115 HP on hästi sobiv just registreerimise mõttes võimsuse aspektist. Samas on sellel lühike vänt ja suht perspektiivikas kui nii võtta. OK chevy jne. on paremad, aga siiski. Miinus, et oma 4,25 l mahu juures on 53 mootor formaadilt/kaalult ikka jõle pirakas kui lääne toodanguga võrrelda.

Riigi Teataja Lisa (Nr 278-286, 25 september 1998, Artikkel 1169 -1170)

, sätestab kõik asjaomase, vähemalt minule teadaolemate andmete kohaselt.

Seal on punkt 12 - Sõiduki ümberehitamise vajalikkuse ja viisi määrab ARK, kes võib teha põhjendatud juhtudel erandeid konstruktsiooni nõuete osas, mille jooksul ümberehitus tuleb teostada.

(Lugege niiSmile ARK võib praktiliselt kõike lubada, USAkate registreerimist \"tingimisi\" , suuri mootoreid jne, jne, jne. See punkt ongi see, mille kaudu annab pea-aegu kõike legaliseerida, kui ARK oleks nõus. Pange nad (nende esindajad) nõus olema! Kui niisama hakata taotlema, siis ikka tihti eitava vastuse saab.

Kuidas aga ARK kallutada sinu endale vajalikku mööndust tegema, see oleneb juba sinust endast. Legaalselt kõik võimalik, kui aga ARK enda poole võita. Sellel punktil on raha lõhn juures.

Tsiteerin veel seda mootorivahetusse puutuvat: mootor peab vastama võimsuselt, põõrdemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile etteähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette nähtud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi reinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust.

Volga 24 V8?

Gaz 53 mootori kaal koos seadmete ja siduriga (kõik, ainult käigukast puudu), peaks minu andmetel kaaluma 265 kg. (võin eksida!).

Volga 24 kompl. mootor ilma käigukastita peaks kaaluma koos siduri ja käigukastiga 201 KG ning Volga 21-el on mootori kaal koos käigukastiga 212Kg. Kui käigukast maha arvata siis väga umbmäärane kaalukaotus umbes 30 kg.

Massi erinevus võib olla kuni 10%, seega võib spekuleerida, et kui Gaz 53 mootor on 265 Kg, ja Gaz 24 mootor u.170 kg, siis läheb kuni 10 % kaaluvahe lõhki. Muidu võimsuse poolest tuleks Gaz 53 mootor kõnealla.

Pakun isiklikult välja järgmise lahenduse, paigaldada:

1) Volgadele tänapäeval tehase poolt paigaldatav V8 (kui ei eksi, siis oli mahuga 3,4 või midagi sellist)

2) leida üks vanem lääne päritolu V8, mille tehase poolt kinnitatud võimsus on väga madal, ise ei kaalu väga palju, on aga hästi moditav: annab seejärl paremat võimsust. Näiteks kasutada blowerit, mille võib vajadusel maha kruvida (kui minna ausalt ülevaatust tegema vms).

3) muu mootor, mille modimine on võimalik väga laias spektris. Ülelaadimisega mootor on seetõttu ahvatlev, et raha kulutades on turbomootor paljukski võimeline, samas ülevaatusel jne. on ta lihtsalt stock väike turbokas. Ehki V8 hääled tunduvad ikkagi mehkamad, vähemalt minule.

4) kõikvõimalikud muud variandid.

Hetkel muud tarka ei oska õelda. Ootan vastukaja.

Järgmine kord teises rubriigis sellist käsitleda.
Vasta
#18

To Svenson: ole hea, ja ütle tõsiselt, kas oled hakkamas/mõelnud Volgat hakata üles utsitama või oli see avaldus elevuse tekitamiseks? :o
Vasta
#19

Arvan,et gaz 53 mootor pobile puht füüsiliselt vahele ei mahu.Üks isend peaks müüa olema.Kui on huvi uurin lähemal.
Vasta
#20

Lihtsalt küsin: mida see Pobeda endast kujutab + hind? Toungue

Kui juba GAZ-i fännamiseks läks, siis:

http://autogaz.ru/newcars/

Muuseas, uhiuus Volga maksab otse tehases alates 80 000 EEK. Mingil versioonil oli ABS standardis, üldine elektri pif paf on juba Volgadel ammu peal.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne