TZ 4K-14 mootori remont
#1
traktoril on vahetatud kolb ja silinder.
töötades koormusel ajab musta suitsu välja.
kas keegi oskab aidata ?viga vist toite süsteemis.
kas keegi remondib neid traktoreid?
Vasta
#2
Suurel koormusel (freesiga töötades) võib mustalt suitseda, isegi passis on nii kirjas.
Vasta
#3
Minu vanaisa (kõva traktorist) ütles: "must näitab võimu!" Smile
Vasta
#4
alguses ajas valget ja jõudis
nüüd musta ja jõudu ka ei ole
tunduks nagu pritsiks kütet palju peale
Vasta
#5
Mina lõpetasin just eelmine nädal selle traktori mootori kokkupaneku. Seisis paar aastat täiesti laiali, sest väntvõlli laagri separaator jooksis rullaagrite vahele kinni. Üks väntvõlli tsimmer oli ka täesti läbi (enne remonti töötas sellise tsimmeriga ja kippus musta ajama. võib selles viga olla.) Sai veel uus kolb ja rõngad pandud ja nüüd töötab. Kui madalatel pööretel mootorile koormust anda, siis ajab veits valget (seda on see traktor teinud iga eelmise kolvi, rõngaste ja kõrgsurvepumbaga, võibolla peabki). Kindlasti tuleb sellel traktoril vaadata, et õlipump töötaks normaalselt (2 varianti õlipumpasid. Ühel on õlipumba kolbide tõukuriteks kuulid, teisel lihtsalt 5-te poltide väljaulatuvad otsad. Poltide otsad võivad ära kuluda ja õlitus on kehv. Kuulidega variant on parem. Õlitust saab ka reguleerida. Meie masin on 3 korda selle pärast kokku jooksnud!!! Ma ise ei tegelenud sel ajal, kui traktor aina piina sai ja kokku jooksis, veel niipalju tehnikaga, et viga avastada aga nüüd hakkasin uurima ja viga leitud. Paha õlipump).

Remondin, kui aega on.
Vasta
#6
Natuke OT., aga kas kuskil on müügil hüdrosilindri mansette ja õlifiltri elemente. Oleks vaja mõlemaid vahetada, aga pole veel leidnud.
Vasta
#7
KRK MÕIGU
Tšehhi ja slovaki tehnika müük ja hooldus.

Ranna tee 4 76901 Tabasalu
Tartu mnt.133 10112 Tallinn EESTI

Tel: 6032120
Mob: 5015039
E-mail: kalju.valdmann@krkmoigu.ee
http://www.krkmoigu.ee

Kui midagi laos pole, siis tellivad.
Vasta
#8
Kas kellegil on selle traktori starterit pakkuda?
Endal ütles see üles ja KRK Mõigust ka ei taha tellida, sest seal on liiga kallis see.
Vasta
#9
Suitsemisest niipalju,et summuti ja õhupuhasti peab olema puhas Üldiselt on minu arvates tegu mõtetu asjaga-käivitub halvasti,kui pöörded alla lähevad läheb täis,vahe 3 käigult 4le on liiga suur,rool on raske ja kui lõppu keerad siis tagasi enam ei tule,õlikulu suur,kündmine väga raske.
Asjal on mõtet,kui panna 4taktine mootor ja roolivõimendi.
Mul seda aega ja raha ei olnud.Müüsin ära ja ostsin selle raha eest T25
ja seni pole kahetsenud.
Vasta
#10
kui kellelgi on sellele traktorile körgsurvepumpa pakkuda,andke teada PS
Vasta
#11
Alustasin suitsemisega nüüd viga leitud. Lihtne nagu alati,
õhupuhastaja mütsike oli viga saanud ja mootor ei saanud õhku.
Tänaseks on traktor osadeks võetud ja alustan modifitseerimist.
Nissani mootor 1l , hüdraulikaga rool või kang.
Ja palju tugevdust.Kuna traktor murdus keskelt pooleks.
Kõik see selle pärast ,et orginaal mootor jäi freesimisel lahjaks ja talviti tahaks sellega suusaradasid teha.
Vana mootor talvel ju ei käivitu. Muidugi oleks võinud t 25 osta
aga linnas õunapuude alla ei mahu ja manööverdamine ka halvem.
Nii ,et võib jääda terve mootor seisma millel kolb ja silinder vahetatud.
Ega kellelgi ei ole rattaid üle talveks oleks topelt vaja panna.
Vasta
#12
Iga masin ikka kindlaks otstarbeks tehtud. Muruniidukiga võib küll heina teha, aga leidub ka lihtsamaid variante. Ise ei ütleks antud masina kohta midagi halba. Siiani pole peale vananemisest tingitud kulumise (starteri harjad, generaatori rihm, hüdrauliku tihendid) muid probleeme olnud. Seejuures on tehtud igasuguseid raskeid töid: freesitud uudismaad, veetud kärutäit munakive jne. Talveks valmistudes loodan sahale ~20cm laiused ääred juurde keevitada - lund lükates kipub sahk kitsaks jääma. Mootori eelsoojendi sai vanast föönist ja pesumasinast juba mitu aastat tagasi ehitatud ning toimib.

P.S see 17-võtmega keeratav asi silindri otsas on tehase poolt ettenähtud eelsoojendusküünalt asendama. Seega võiks proovida sinna midagi aretada.
Vasta
#13
ristomees Kirjutas:Kas kellegil on selle traktori starterit pakkuda?
Endal ütles see üles ja KRK Mõigust ka ei taha tellida, sest seal on liiga kallis see.

Mis selle starteriga juhtus? Möödunud suvel väsis ka meie omal starter ära (varem talvise käivitamisega palju vatti saanud). Puhastasin kollektori ja harjahoidikud ära ning sain tööle - kuni ~5. käivitamiseni.
Selgus, et kaks harja olid lühemad, kui ülejäänud 2. Kuna TZ-4K-14
starteri mõlemad ergutusmähised on ankruga jadamisi, said omavahel vahetatud üks tugevalt ja teine vähem kulunud hari. Seega jäi tööle ,,pool starterit". Siiani pole probleeme olnud (nädala lõpuks saab ehk uued harjad).
Vasta
#14
Selle starteriga juhtus see et see pool mis sees on, seal see kaitse läks poooleks ja ka see hammasratas on kulunud täiesti ära.
Nii et enam sellest starterist asja pole ja on vaja uut.
Aga kas oleks pakkuda?
Vasta
#15
künnimees Kirjutas:....(nädala lõpuks saab ehk uued harjad).


Selgus, et harju KRK Mõigus eraldi ei müüda, ainult tervet starterit.
Võimalik, et harju saab teha mõne muu masina starteri harjadest.
Laupkommutaatoriga sapaka ja CT-230 omadest ei saa, kuid mõne suurema masina osadest ehk?
Vasta
#16
to künnimees

Kas oled tagasilda lahti võtnud?
Kas pikk võll peab olema kahe laagriga kuigi tegelikult on kolm kohta olemas.Kaks sillas ja kolmas kardaanijuures.

Jõudmisest veel.et veab nagu loom
Mul on tehtud taha rippesse kühvel 1 x 0,6 x 0,6 hea vedada ja isegi
lund lükata.
Aga freesimisega ei saa hästi hakkama ajab hirmsasti valget ja läheb
kuumaks. Arvata võib, et midagi kütte süsteemis.
Aga muidu traktor väga hea.Mõtlen ka muru niitmisele.Lehe riisuja koristaja peaaegu valmis.
Vasta
#17
Pass ka internetis üleval:
Vasta
#18
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9681&page=3
vt. postitust nr 24.

Freesimisel läheb nii soojaks, et kätt kannatab paar-kolm sekundit silindri ribidel hoida.
Kuna mootor on sundjahutusega freesin ise 1. käiguga ning küllaltki suurte pööretega
ja vao algusesse tagurdamise ajal mootor puhkab. Suurema umbrohuga ummistab mõnikord freesi ära ja tõmbab pöörded madalaks.

Siiani pole õnneks olnud vajadust jõuülekannet harutada.

Vabandan, et mitu postitust, ,,muuda" nupp ei toimi hetkel mikskipärast.
Vasta
#19
Pakume sellele mootorile 12 voldist eelsüüteküünalt hinnaga 250 kr/tk. Remondime kõrgsurve pumpasi. Hind on 1000 kr koos plunseriga. Plunseri hind 500 kr. Pihustiotsa hind 360 kr. Pihustiotsa vahetus 100 kr. http://www.diislikeskus.ee Kuido 55673701
Vasta
#20
Diislikeskus Kirjutas:Pakume sellele mootorile 12 voldist eelsüüteküünalt hinnaga 250 kr/tk.

sellest tolku ka on?Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne