TZ 4K-14 mootori remont
Head uut!
Stopperrõngas (kui on) eest ära.
Alumiiniumtihvt keerme servas välja puurida.
2 tihvtiga võtmega lahti keerata. Keere on tavaline parempidine.
Ise tegin võtme laiemast lattrauast, millel tihvtikohtades keermed sees. Tihvtideks 12.9 tugevusega poldid. Kui juhtuvad pooleks minema, siis lihtne asendada.
Vasta
Täna jäi asi katki, kuna ei suutnud seda aukudega plaati lahti keerata, tifti servast puurisin välja aga seda otsaplaati ei suutnud keerata.
Vasta
(30-10-2016, 17:30 PM)jürimees Kirjutas: Pildil olev isend oli Kuldses Börsis müügil juba 2013 a sügisel hinnaga 3500 EUR. Omanikuga oli mul kaup tehtud ja ootas äratoomist. Viimase toimumise  viis ja aeg oli kokku lepitud. Tollane omanik kahjuks kokkuleppest kinni ei pidanud ja müüs teisele isikule. Kommentaariks ütles, et pakuti rohkem. Vaatasin, et mul tollane meilivahetuski arvutis alles.
  Kohe peale seda pandi uue omaniku poolt uuesti Kuldsesse Börsi müüki ja nii on ta seal korduvalt tänaseni. Tolleaegne asukoht oli vist Pärnumaa (praegune Jõgeva) ja ümberehitajaks (mitte omanikuks) sama mees, kes tegi neljasilindrilisest automootorist kahesilindrilise ja paigaldas selle TZ-le.

Jätkuvalt ootab ( ei mäletagi mitmendat korda) uut peremeest
http://www.kuldnebors.ee/37827131
   
Vasta
Siin üks praeguseks veel lõpetamata projekt, kus peale on pandud pooleks lõigatud Fordi 1,6D mootor. Lisaks veel turbotatud.



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne